Sepe Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Jeg leste akkurat at riksmeglingsmannen er tilbake fra ferie. Er han nødt å reise på ferie akkurat nå? Ser ut som denne fyren jobber ca 1 mnd i året, og da benytter han anledning til å dra til kanariøyene? Skjønner ingenting, jeg...:-) mvh 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Må si jeg har tenkt samme tanken som deg. :-D Et pussig tidspunkt å reise bort på når man er riksmeklingsmann, liksom. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Må si jeg har tenkt samme tanken som deg. :-D Et pussig tidspunkt å reise bort på når man er riksmeklingsmann, liksom. Enig. Som om julenisssen skulle ta fri i jula eller elghunden under jakta, hehe.... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Enig. Som om julenisssen skulle ta fri i jula eller elghunden under jakta, hehe.... Hehe, ja. Helt utenkelig. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Enig. Som om julenisssen skulle ta fri i jula eller elghunden under jakta, hehe.... *he he* Stusset over ferien hans jeg også. Men når det er sagt, tviler jeg på at riksmeglingsmannen bare jobber denne tiden av året da;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 *he he* Stusset over ferien hans jeg også. Men når det er sagt, tviler jeg på at riksmeglingsmannen bare jobber denne tiden av året da;-) Nei, de jobber nok ellers også, hehe. Men det er neppe noen bombe at mai/juni gjerne utgjør en arbeidstopp for riksmeklingsmenn? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Helt enig. Har kun lest "overskriftene" her, og er ikke helt inne i saken, men det virker fullstendig høl i huet. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Han gamblet vel på et lett oppgjør med bare blide deltakere hvos arb. giver- og taker var enige om oppgjøret på forhånd. Eller kanskje han har en meget streng frue? :-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Nei, de jobber nok ellers også, hehe. Men det er neppe noen bombe at mai/juni gjerne utgjør en arbeidstopp for riksmeklingsmenn? Nei, det skulle man ikke tro;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.