Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste akkurat at riksmeglingsmannen er tilbake fra ferie. Er han nødt å reise på ferie akkurat nå? Ser ut som denne fyren jobber ca 1 mnd i året, og da benytter han anledning til å dra til kanariøyene? Skjønner ingenting, jeg...:-)

mvh

Gjest ChiengMai
Skrevet

Må si jeg har tenkt samme tanken som deg. :-D Et pussig tidspunkt å reise bort på når man er riksmeklingsmann, liksom.

Gjest Kayia
Skrevet

Må si jeg har tenkt samme tanken som deg. :-D Et pussig tidspunkt å reise bort på når man er riksmeklingsmann, liksom.

Enig. Som om julenisssen skulle ta fri i jula eller elghunden under jakta, hehe.... ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Enig. Som om julenisssen skulle ta fri i jula eller elghunden under jakta, hehe.... ;)

Hehe, ja. Helt utenkelig. :-)

Skrevet

*he he* Stusset over ferien hans jeg også.

Men når det er sagt, tviler jeg på at riksmeglingsmannen bare jobber denne tiden av året da;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

*he he* Stusset over ferien hans jeg også.

Men når det er sagt, tviler jeg på at riksmeglingsmannen bare jobber denne tiden av året da;-)

Nei, de jobber nok ellers også, hehe. Men det er neppe noen bombe at mai/juni gjerne utgjør en arbeidstopp for riksmeklingsmenn?

Gjest Elextra
Skrevet

Helt enig. Har kun lest "overskriftene" her, og er ikke helt inne i saken, men det virker fullstendig høl i huet.

Skrevet

Han gamblet vel på et lett oppgjør med bare blide deltakere hvos arb. giver- og taker var enige om oppgjøret på forhånd.

Eller kanskje han har en meget streng frue? :-)

Skrevet

Nei, de jobber nok ellers også, hehe. Men det er neppe noen bombe at mai/juni gjerne utgjør en arbeidstopp for riksmeklingsmenn?

Nei, det skulle man ikke tro;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...