Gå til innhold

Parfyme

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Jeg trenger nye parfymer , men finner ingen som lukter godt på meg. Hvilke bruker dere?

Jeg vil gjerne ha en litt lett, søt duft til dagtid, og en mer sexy til kvelden. Ikke så glad i veldig krydra dufter.

Tenkte litt på Escada Moon sparkle på dagtid, men blir den for mye? Syns den er litt annerledes enn de andre sommerduftene fra Escada.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg bruker Pure Poison fra Dior og The One fra D&G. Begge er utrolig gode til meg som er blond og lys i huda.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker Pure Poison fra Dior og The One fra D&G. Begge er utrolig gode til meg som er blond og lys i huda.

Leser litt på kvinneguiden.no også, og utrolig mange bruker the one.

Tror jeg må prøve den i morgen :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg liker ikke søte parfymer, så vi deler antakelig ikke smak.

Jeg bruker for tiden Prada Milano på dagtid og Gucci eller Victor og Rolf på kveldstid, dvs. om jeg skal ut e.l.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg bruker Jean paul, veldig fornøyd med den :0)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker Jean paul, veldig fornøyd med den :0)

Den klarer jeg ikke lenger. Brukte den før, men nå blir jeg kvalm. Den er liksom litt for mye.

Gjest mora2
Skrevet

Den klarer jeg ikke lenger. Brukte den før, men nå blir jeg kvalm. Den er liksom litt for mye.

ok :0)

Men de har jo litt forskjellige dufter, men smak og behag :0)

Gjest Elextra
Skrevet

Noe sier meg at mora2 liker litt mye av både det ene og det andre :P (eller hva, mora2? ;))

candyqueen_83
Skrevet

ok :0)

Men de har jo litt forskjellige dufter, men smak og behag :0)

Jeg må nok bare gå på parfymeriet flere ganger og bare teste to og to. Blir jo helt huggern når man sprayer på fire stykker, og lukter på femten :o)

Gjest mora2
Skrevet

Jeg må nok bare gå på parfymeriet flere ganger og bare teste to og to. Blir jo helt huggern når man sprayer på fire stykker, og lukter på femten :o)

He, he, det er sant :0)

Er en som heter "Laura", den er ganske god.

Gjest mora2
Skrevet

Noe sier meg at mora2 liker litt mye av både det ene og det andre :P (eller hva, mora2? ;))

Hi, hi, mulig det ;0)

candyqueen_83
Skrevet

He, he, det er sant :0)

Er en som heter "Laura", den er ganske god.

Den er kjempegod. Brukt opp flere flasker av den. Vurderer den på nytt om jeg ikke finner noen jeg liker :o)

Skrevet

Jeg er veldig glad i Lolita Lempicka sin. Har den på lilla flaske, men syns den på grønn også lukter deilig.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er veldig glad i Lolita Lempicka sin. Har den på lilla flaske, men syns den på grønn også lukter deilig.

Jeg har også den i lilla flaske. Den er god, men jeg synes den kan bli litt mye på meg.

Gjest Thea89
Skrevet

oh... du måå prøve britney spears sin "fantasy" og paris hilton

sin som er lang, tynn, rosa-gjennomsiktig med svarte striper:D

de er skikkelig gode! britney sin er søt, lukter godteri:P

paris sin lukter mer friskt blomster:)

Skrevet

Elizabeth Ardens "Mediterranean Breeze" er fin på dagtid.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvem i alle dager vil ha en parfyme som lukter godteri? Er da ille nok med lukten av tyggis ... *usj*

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er litt lei av kjendisparfymer nå.Eneste jeg fortsatt liker og synes er kjempegod er Hilary Duff- With love :o)

Gjest mandolina
Skrevet

Kenzo Flower er en lett parfyme.

Hilsen

candyqueen_83
Skrevet

Kenzo Flower er en lett parfyme.

Hilsen

Jeg skal teste den ut igjen. :o) Har bare lukta på flaska, og da har jeg ikke likt den. Men det kan jo lukte veldig annerledes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...