Gå til innhold

Parfyme

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg bruker Pure Poison fra Dior og The One fra D&G. Begge er utrolig gode til meg som er blond og lys i huda.

Er ikke "Pure Poison" veldig søt og tung?

Innbiller meg det i hvertfall, ellers er det bare mange som bruker alt for mye av den.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er ikke "Pure Poison" veldig søt og tung?

Innbiller meg det i hvertfall, ellers er det bare mange som bruker alt for mye av den.

Syns ikke den er tung, passer ikke med tunge parfymer til meg. Poison er tung, men Pure Poison er lys og lett syns jeg.

Gjest Elextra
Skrevet

Syns ikke den er tung, passer ikke med tunge parfymer til meg. Poison er tung, men Pure Poison er lys og lett syns jeg.

Ok, mulig jeg blander dem litt.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg synes Hypnose fra Lancome er en frisk og lett duft.

Gjest Elextra
Skrevet

oh... du måå prøve britney spears sin "fantasy" og paris hilton

sin som er lang, tynn, rosa-gjennomsiktig med svarte striper:D

de er skikkelig gode! britney sin er søt, lukter godteri:P

paris sin lukter mer friskt blomster:)

''de er skikkelig gode! britney sin er søt, lukter godteri:P''

* urk *

Skrevet

Ja, enig. det er stor forskjell på de to. Jeg prøvde Poison fra en venninne engang, og selv om den passet utmerket på henne, var det så ille på meg at jeg måtte vaske meg;-)

Men Pure Poison liker jeg.

candyqueen_83
Skrevet

Bestemt meg for å prøve to og to, og i dag har jeg prøvd CK- Euphoria Blossom og D&G The One. Den første er helt jævlig, må gå å vaske den av meg snart. The One er faktisk ganske god, men ikke helt meg tror jeg. Blir liksom ikke helt komfortabel med den.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Bestemt meg for å prøve to og to, og i dag har jeg prøvd CK- Euphoria Blossom og D&G The One. Den første er helt jævlig, må gå å vaske den av meg snart. The One er faktisk ganske god, men ikke helt meg tror jeg. Blir liksom ikke helt komfortabel med den.

''The One er faktisk ganske god, men ikke helt meg tror jeg. Blir liksom ikke helt komfortabel med den.''

Det er jo litt av vitsen med en parfyme, at man skal føle den er _riktig_. Du høres ut som en tålmodig sjel som greier holde deg til to og to. ;-D Det beste er vel egentlig å prøve en og en og så la den modne et par timer på huda, parfyme kan endre karakter ganske mye når den får sette seg. Men ... sånt har jeg sjelden tålmodighet til, hehe.

candyqueen_83
Skrevet

''The One er faktisk ganske god, men ikke helt meg tror jeg. Blir liksom ikke helt komfortabel med den.''

Det er jo litt av vitsen med en parfyme, at man skal føle den er _riktig_. Du høres ut som en tålmodig sjel som greier holde deg til to og to. ;-D Det beste er vel egentlig å prøve en og en og så la den modne et par timer på huda, parfyme kan endre karakter ganske mye når den får sette seg. Men ... sånt har jeg sjelden tålmodighet til, hehe.

Det er det jeg ikke har hatt, og da har jeg heller ikke funnet noen. Har en del parfymer hjemme, men de er liksom ikke "meg". Som jeg kjøper på nytt og på nytt.

The One lukter veldig godt nå :o) Men skal prøve noen andre først og.

Gjest Thea89
Skrevet

Hvem i alle dager vil ha en parfyme som lukter godteri? Er da ille nok med lukten av tyggis ... *usj*

hver sin smak..

Gjest hallosann
Skrevet

Emporio Armani - Diamonds er siste innkjøp her - kjempefornøyd. Frisk, litt søt - men ikke for mye av det gode. Det synes jeg er bare urk! Prøv den, som Vendela sier i reklamen hehe

candyqueen_83
Skrevet

Emporio Armani - Diamonds er siste innkjøp her - kjempefornøyd. Frisk, litt søt - men ikke for mye av det gode. Det synes jeg er bare urk! Prøv den, som Vendela sier i reklamen hehe

Jeg har prøvd og den er ikke god. Flere jeg kjenner som har kjøpt den , og den ble videresendt til andre rimelig fort. Det er vel like mange forskjellige smaker som personer tenker jeg :o)

Gjest Emmalinn
Skrevet

Jeg synes Hypnose fra Lancome er en frisk og lett duft.

Hypnose er absolutt ikke en lett duft.

Har den selv og har bare brukt den to ganger. Synes den er så tung i duften at jeg blir rett og slett litt kvalm av den.

Gjest annlovinda
Skrevet

Hypnose er absolutt ikke en lett duft.

Har den selv og har bare brukt den to ganger. Synes den er så tung i duften at jeg blir rett og slett litt kvalm av den.

Det er ikke en tung parfyme på meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...