Gå til innhold

Lest noen nye bøker?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Noen dere har likt godt, og vil anbefale?

Jeg leser nå Den trettende fortellingen av Diane Setterfield. Jeg syns den er veldig bra :o)

Skrevet

Jeg er krimfan, og holder for tiden på med bøkene til Robert Ludlum. Gode spionromaner :)

Ellers har Liza Marklund mye bra, bør kanskje helst leses i rekkefølge.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er krimfan, og holder for tiden på med bøkene til Robert Ludlum. Gode spionromaner :)

Ellers har Liza Marklund mye bra, bør kanskje helst leses i rekkefølge.

Robert Ludlum har jeg ikke lest, men skal sjekke dem ut :o) Takk.

Marklund holder jeg på med. Leser de i rekkefølge, men sånn innimellom. Må ha litt andre bøker og :o)

Skrevet

"Innsirkling" av C. F. Tiller er den siste jeg leste, og den var bra.

Bragepris fikk den også...

candyqueen_83
Skrevet

Er det han som skriver på nynorsk? Har hoppet over bøkene hans jeg pga det. Kanskje de er verdt å lese likevel?

Skrevet

Er det han som skriver på nynorsk? Har hoppet over bøkene hans jeg pga det. Kanskje de er verdt å lese likevel?

Det merkes da bare de første 2 sidene, så er man vant til det.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Siste boka jeg leste var nok ikke ny, men den går inn i kategorien blant de beste bøkene jeg har lest. Det var Drageløperen av Khaled Hosseini.

candyqueen_83
Skrevet

Siste boka jeg leste var nok ikke ny, men den går inn i kategorien blant de beste bøkene jeg har lest. Det var Drageløperen av Khaled Hosseini.

Boka trenger ikke være ny, men tenkte "ny" siden den forrige boktråden her. Ganske lenge sida da.

Jeg har lest drageløperen, men likte den ikke noe særlig. Syns den var småkjedelig. Jeg likte Tusen strålende soler bedre.

Skrevet

Jeg likte Tårnseilere av Victoria Bø godt. :o)

Skrevet

Likte du den altså? Har fått en del tilbakemeldinger på den på biblioteket og så langt har _ingen_ likt den...

candyqueen_83
Skrevet

Lagt den på huskelista mi nå :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Kjenner ikke boken, men det hørtes ut til å være hva min mor kalte "smusslitteratur" :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvordan er den i forhold til Skråninga, hvis du har lest begge to? Jeg elsket Skråninga.

Skrevet

Kjenner ikke boken, men det hørtes ut til å være hva min mor kalte "smusslitteratur" :o)

Neida, ikke smusslitteratur. :o) Du tenker kanskje på Victoria Holth?

trampetroll
Skrevet

Innsirkling var grusom. Altså, det var sikkert en bra bok, og godt skrevet, og alt det der, men den var helt grusom. Hadde lyst til å legge den fra meg hele tiden, men gjorde det av en eller annen merkelig grunn ikke. Jeg er dog veldig glad jeg er ferdig med den nå, og skal aldri lese den igjen. Huff.

trampetroll
Skrevet

Likte du den altså? Har fått en del tilbakemeldinger på den på biblioteket og så langt har _ingen_ likt den...

Jeg kjenner flere som likte den. Selv synes jeg den var forferdelig. Men det er vel mest innholdet jeg synes var grusomt. Det var ingen dårlig bok, men en grusom bok. Hvis du skjønner forskjellen.

Skrevet

Jeg kjenner flere som likte den. Selv synes jeg den var forferdelig. Men det er vel mest innholdet jeg synes var grusomt. Det var ingen dårlig bok, men en grusom bok. Hvis du skjønner forskjellen.

Ja, jeg skjønner hva du mener. Mange av reaksjonene jeg har fått på den er bl.a. "jeg satt og lurte på hvorfor i det hele tatt han skrev boka", "den var kjempekjedelig" og "jeg gadd ikke engang lese den ferdig". Har ikke lest noe av ham selv da.

Gjest Elextra
Skrevet

Neida, ikke smusslitteratur. :o) Du tenker kanskje på Victoria Holth?

Noe sånt var vel assosiasjonene jeg fikk.

Skrevet

Likte og likte, den sitter ihvertfall i meg fremdeles og det er 3 dager siden jeg var ferdig med den. Ikke noen hyggelig bok, men litt fascinerende. -og godt skrevet synes jeg.

Gjest nikkot
Skrevet

Ny og ny, siste boken jeg leste var Staalesen, Varg Veum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...