Gå til innhold

Lest noen nye bøker?

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Holder på med Skumringstimen av en svensk forfatter - tror han heter Thorin.

Liker den veldig godt :-)

Skrevet

Johan Theorin - den er knallgod!

Gjest prust
Skrevet

Johan Theorin - den er knallgod!

Det var det ja :-)

Nå skal jeg lese et kapittel før jeg sovner :-)

candyqueen_83
Skrevet

Takk :o)

Gjest prust
Skrevet

Har akkurat begynt på den første boka i Håkan Nessers (planlagte) Barbarotti-kvartett; "Menneske uten hund". Elsker Nesser, og har store forventninger!

http://www.dagsavisen.no/kultur/boker/article297476.ece

http://www.aftenposten.no/kul_und/litteratur/article1828293.ece

Jeg prøvde meg på to Nesser-bøker her i vår, men jeg falt ikke så veldig for dem. Hadde trodd jeg hadde likt dem, men syntes de var litt langtekkelige og lite spennende.

Husker ikke hva de het - et eller annet med "..... sin sak" og "....punktet"

Skrevet

Jeg prøvde meg på to Nesser-bøker her i vår, men jeg falt ikke så veldig for dem. Hadde trodd jeg hadde likt dem, men syntes de var litt langtekkelige og lite spennende.

Sikkert Münsters sak og Borkmanns punkt. :) Nessers bøker er vel mer til ettertanke enn spenningsdrevet action, ja - jeg leser gjerne i korte perioder og da passer de bra. Får grublet masse mellom hver leseøkt. ;)

Skrevet

Holder på med Ondskapens hjerte av Chelsea Cain. Enestående thriller - jeg klarer nesten ikke å legge den fra meg, og når jeg ikke leser surrer den i hodet mitt.

Gjest prust
Skrevet

Sikkert Münsters sak og Borkmanns punkt. :) Nessers bøker er vel mer til ettertanke enn spenningsdrevet action, ja - jeg leser gjerne i korte perioder og da passer de bra. Får grublet masse mellom hver leseøkt. ;)

Borkmanns punkt var riktig ja, men ikke den andre. "Eva.... sak" kanskje?

Skrevet

Borkmanns punkt var riktig ja, men ikke den andre. "Eva.... sak" kanskje?

Eva Morenos sak.

Skrevet

Det er nok Eva Morenos Sak jeg har som lydbok nå. Veldig mange CD'er. OK å høre på i bilen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...