Gå til innhold

Hagemøbler i plastflettet rotting

Anbefalte innlegg

Gjest hanne fd
Skrevet

Er ute etter hagemøbler i plastflettet rotting, men herregud for en pris det er på dem!! En to-seter, bord og et par stoler koster gjerne over 10 tusen.

Noen som har sett slike møbler til en gunstigere pris noen sted? Har en balkong på 2,2 X 4 meter som jeg skal møblere så det er ikke mange/store møblene jeg trenger.

Her er et eksempel på en gruppe:

http://www.bohus.no/default.asp?page=439&product=10095&p10095_v=1

Gjest mora2
Skrevet

Europris hadde lignende til 4000kr, mener jeg.

Ellers har de på netthandelen.no

Der byr du, så du bestemmer jo selv hvor høyt du vil gå :0)

Gjest hanne fd
Skrevet

Europris hadde lignende til 4000kr, mener jeg.

Ellers har de på netthandelen.no

Der byr du, så du bestemmer jo selv hvor høyt du vil gå :0)

Europris var utsolgt over hele landet på det settet :( Det hadde passet perfekt, både pris og utseende.

Nåværende auksjonspris på netthandelen overgår min lommebok.

Andre forslag?

Gjest mora2
Skrevet

Europris var utsolgt over hele landet på det settet :( Det hadde passet perfekt, både pris og utseende.

Nåværende auksjonspris på netthandelen overgår min lommebok.

Andre forslag?

Bor du langt unna netthandelen da?

Jeg var innom den lille butikken de har der, og der solgte de møblene billigere.

Ellers bør du sjekke netthandelen på formiddagen, og rundt middagstid, da går tingene billigere ;0)

De pleier gå for rundt 2-3000kr

Gjest tidligere netthandler
Skrevet

Jeg var innom den lille butikken de har der, og der solgte de møblene billigere.

Ellers bør du sjekke netthandelen på formiddagen, og rundt middagstid, da går tingene billigere ;0)

Har de virkelig egen butikk altså ? Huff, jeg omtrent bare gjort misslykkede handler på netthandelen jeg, så jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å kjøpe noe så "stort" derfra ......

Er det i Søgne butikken ligger ?

Gjest mora2
Skrevet

Har de virkelig egen butikk altså ? Huff, jeg omtrent bare gjort misslykkede handler på netthandelen jeg, så jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å kjøpe noe så "stort" derfra ......

Er det i Søgne butikken ligger ?

Uff da, så kjipt...Jeg har handlet endel, noe bra, og noe dårlig...

Jeg kjøpte den store sofaen i plastrotting. Den er mindre enn den ser ut til, men jeg er fornøyd :0)

Butikken ligger i samme bygnig som de har lager. Ute ved sørlandschips.Ikke store butikken, men noe har de.

Gjest hanne fd
Skrevet

Bor dessverre alt for langt unna :(

Ringte Europris før de stengte og butikksjefen mente at de hadde et lignende sett til samme pris hos Smart Club - noen som kan bekrefte/avbekrefte? Finner bare dyre møbelgrupper på nettsidene deres.

Gjest mora2
Skrevet

Bor dessverre alt for langt unna :(

Ringte Europris før de stengte og butikksjefen mente at de hadde et lignende sett til samme pris hos Smart Club - noen som kan bekrefte/avbekrefte? Finner bare dyre møbelgrupper på nettsidene deres.

Jeg vet desverre ikke...

Men kan du ikke kontakte de å høre?

Lykke til :0)

Skrevet

Hvor skal dere gjøre av disse monsterhagemøblene om vinteren?

Jeg har sett disse imitasjonene priset helt opp i 30 000 kr. Folk må være sinnsyke som kjøper plastmøbler til sånne priser. Om et år får du dem kastet etter deg.

Gjest mora2
Skrevet

Hvor skal dere gjøre av disse monsterhagemøblene om vinteren?

Jeg har sett disse imitasjonene priset helt opp i 30 000 kr. Folk må være sinnsyke som kjøper plastmøbler til sånne priser. Om et år får du dem kastet etter deg.

Vi har både kjeller, verksted, uthus og garasje vi kan sette møblene i vinterstid. Så helt sinnsyke er vi ikke ;0)

Skrevet

Sånne sikler vi også på... Mannen har lyst på hjørnemodul, men prisen er _avskrekkende_!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...