Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Husker på videregående - da hadde vi et raid med Tupperware. En type vertinnegave var avhenig av hvor mange som var der, en annen av hvor mye det ble handlet for.

Husker ei venninne av meg - første samlet hun oss som var 17-18-19 år, så fikk hun broren sin på 14-15 til å samle sin guttegjeng - og hun fikk en himla stor vertinnegave :-DDDD

''Husker på videregående - da hadde vi et raid med Tupperware. ''

Tupperware-party på videregående!? Neimen om jeg hadde brukt pengene på sånt da! :D Fikk først litt sans for Tupperware da jeg var over 30 og godt gift småbarnsmor *S*.

Gjest prust
Skrevet

''Husker på videregående - da hadde vi et raid med Tupperware. ''

Tupperware-party på videregående!? Neimen om jeg hadde brukt pengene på sånt da! :D Fikk først litt sans for Tupperware da jeg var over 30 og godt gift småbarnsmor *S*.

Å nei du! Vi fikk først og fremst vertinnegaver - har fremdeles de boksene - og kjøpte kanksje pittelitt. Moro var det i alle fall :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Å nei du! Vi fikk først og fremst vertinnegaver - har fremdeles de boksene - og kjøpte kanksje pittelitt. Moro var det i alle fall :-)

Har aldri vært i Tupperware-party, og kan ikke si jeg har savnet det, men kanskje vet jeg ikke hva jeg snakker om.

Det lille jeg har kjøpt har jeg plukket med meg når de har stått ute og solgt.

Gjest prust
Skrevet

Har aldri vært i Tupperware-party, og kan ikke si jeg har savnet det, men kanskje vet jeg ikke hva jeg snakker om.

Det lille jeg har kjøpt har jeg plukket med meg når de har stått ute og solgt.

Det er svindyrt, men de holder jo lenge de boksene da! Men de tre bollene jeg kjøpte på Nille da jeg flyttet hjemmfra i 1991 er også like gode - og de kostet kanskje 20 kr...

AneM1365380603
Skrevet

Homeparty er noe som ikke interesserer meg i det hele tatt, så det bruker jeg ikke tid på.

Gjest togli
Skrevet

He,he, ser vansligere ut enn det er. :0)

Former ja, jeg har også hjerteform, kjempe fine.

Jeg har også den 3Dbamsen, den er lekker til barnebursdager!

Nå eeeelsker jeg å dille da ;0)

Tar mye tid da...He, he!

Den bamsen har søstra mi også og hun lager flotte kaker:) Problemet mitt er at jeg har null tålmodighet på sånne greier. Svigermora mi er nok mer som deg tror jeg - og det er faktisk godt ment, for hun er ei flott svigermor ;-)

Gjest togli
Skrevet

Husker på videregående - da hadde vi et raid med Tupperware. En type vertinnegave var avhenig av hvor mange som var der, en annen av hvor mye det ble handlet for.

Husker ei venninne av meg - første samlet hun oss som var 17-18-19 år, så fikk hun broren sin på 14-15 til å samle sin guttegjeng - og hun fikk en himla stor vertinnegave :-DDDD

Haha, rene kremmeren den venninna di :-))

Synes jeg ser for meg Tupperwaredama presentere varene sine for unggutta :-)))

(uups.: Tupper_varene_ altså!!)

Skrevet

Nå ble jeg litt skuffet over at dnene tråden handlet om homeparty og ikke om FEST! ;-)

Skrevet

Nå ble jeg litt skuffet over at dnene tråden handlet om homeparty og ikke om FEST! ;-)

Skal ha en om fest neste gang da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...