Gjest Liza i London Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 bare lurer på om dere har den reklamen på DOL, nederst til høyre under " siste relaterte nyhetsartikler" eller om det bare er her? 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Hvor? Jeg vil se! Akkurat her, på denne siden vi er...nedert t h Ask a question, Get An answer Quick...og så en link. 12 leger og sykepleiere online. bare lurte om det snek seg inn her i dette landet 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Akkurat her, på denne siden vi er...nedert t h Ask a question, Get An answer Quick...og så en link. 12 leger og sykepleiere online. bare lurte om det snek seg inn her i dette landet Det er inglisjh. Vi trenger ikke dåktårer i norge, vi har DÅLL. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Det er inglisjh. Vi trenger ikke dåktårer i norge, vi har DÅLL. jammen, i følge reklamen svarer de i løpet av 6 min. Koster £8... 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 jammen, i følge reklamen svarer de i løpet av 6 min. Koster £8... Det sier deg liksom ikke noe når de tar betalt i pund...... 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Det sier deg liksom ikke noe når de tar betalt i pund...... nei, man må jo liksom være litt glup for å forstå det.... 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 nei, man må jo liksom være litt glup for å forstå det.... *klappe tålmodig på hodet* 0 Siter
vanilje Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Det sier deg liksom ikke noe når de tar betalt i pund...... *knis* sorry, klarer ikke dy meg, jeg bare må blande meg inn i trådene deres 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Jeg ser ikke en eneste reklame på DOL, og det er jeg jammen glad for at jeg slipper. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Jeg ser ikke en eneste reklame på DOL, og det er jeg jammen glad for at jeg slipper. Jeg ser heller ikke reklamer, hverken på DOL eller i avisene. Jeg har en datanerd boende i huset, h*n fikser dette for meg. Herlig å ha reklamefri datamaskin. Hilsen 0 Siter
Gjest signaturina Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 nei, man må jo liksom være litt glup for å forstå det.... hehe... Har du bodd for lenge i utlandet nå? Så du tror pund er det normale. ;-) 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 hehe... Har du bodd for lenge i utlandet nå? Så du tror pund er det normale. ;-) Jaa, er det ikke det da?? men spørsmålet mitt var egentlig seriøst....hvorfor får jeg engelske reklamer her på DOL? *Blond* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.