Gå til innhold

DVD RW PLUS eller MINUS

Anbefalte innlegg

Gjest Må handle snart
Skrevet

Hvordan var det med minus og plus igjen? Hvordan fant jeg ut hvilken av dem jeg skulle ha?

Skal bruke til pc, brenne over bilder og dokumenter. Men det er vel en generell regel på dette?

Noen som kan?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Min ergaring er at det er revnende likegyldig om jeg bruker pluss eller minus DVD. Begge fungerer like godt etter at de er brent.

Gjest Må handle snart
Skrevet

Min ergaring er at det er revnende likegyldig om jeg bruker pluss eller minus DVD. Begge fungerer like godt etter at de er brent.

Ok. Jeg hadde noen problemer her forleden med å få brent på noen helt nye dvd`r og tenkte at maskinen ikke ville ta den jeg hadde.

Mener å ha lest at forskjellige spillere (pc, dvd etc) skal ha forskjellige PLUS eller MINUS, men kunne altså ikke huske hvilken som ville ha vilken.

Tror muligens det var på Europris det sto et skriv om det ved der dvdène etc. lå...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ok. Jeg hadde noen problemer her forleden med å få brent på noen helt nye dvd`r og tenkte at maskinen ikke ville ta den jeg hadde.

Mener å ha lest at forskjellige spillere (pc, dvd etc) skal ha forskjellige PLUS eller MINUS, men kunne altså ikke huske hvilken som ville ha vilken.

Tror muligens det var på Europris det sto et skriv om det ved der dvdène etc. lå...

Jeg har brukt både pluss og minus DVD på både DVD-spilleren og de tre PCene vi har i heimen, men jeg vet at før i tida var det ikke alle spillere som tok begge deler. Syns å huske det var pluss som var mest anvendelig, men jeg er neimen ikke sikker ettersom jeg ikke har hatt problemer selv.

Gjest Morsk
Skrevet

Antagelig helt hipp som happ da spillere nyere enn man skal lete lenge etter avspillere nyere enn 4-5 år som ikke takler begge formater.

Er spilleren eldre må man bruke DVD-R, da DVD+ først kom i 2002.

Gjest Må handle snart
Skrevet

Antagelig helt hipp som happ da spillere nyere enn man skal lete lenge etter avspillere nyere enn 4-5 år som ikke takler begge formater.

Er spilleren eldre må man bruke DVD-R, da DVD+ først kom i 2002.

Såpass. Vel, takk skal du ha. Da bør det være hipp som happ, tror ikke vi har noe som er eldre enn det i hus.

Takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...