Gå til innhold

Skriver til å lage kort

Anbefalte innlegg

Gjest Synes det er spennende
Skrevet

Har lyst til å lage kort selv. Med collagebilder, i papp, og gjerne med et bilde/pynt utenpå. Ordentlige kort altså, både ensides og tosides.

Hva slags skriver og papir trenger jeg for det?

Skrevet

Jeg lager mye kort, men bruker ingen skriver.

Kjøper inn fine papirer på f.eks. Panduro. Nille har også mye fint, faktisk.

Så er det bare å shoppe seg blakk på stempler, kuttere, farger, sakser, klistremerker, rub-ons osv, osv. :D

Skrevet

Så er det bare å shoppe seg blakk på stempler, kuttere, farger, sakser, klistremerker, rub-ons osv, osv. :D

he he. shoppe seg blakk kjenner jeg til....

og kort har jeg laget mange nå.. har over 250 stykker til nå....

:-)

sett i gang og lag.. det er morro

Skrevet

he he. shoppe seg blakk kjenner jeg til....

og kort har jeg laget mange nå.. har over 250 stykker til nå....

:-)

sett i gang og lag.. det er morro

Det er skummelt hvor mange penger man kan klare å bruke på stæsj :)

Men så morsomt :D

Gjest Synes det er spennende
Skrevet

Tro meg eller gi meg ei krone *ler*

Før jeg kom hjem og fikk lest svaret til deg hadde jeg klart å shoppe papp, pyntepapir, sakser og stæsj for nærmere 700.- kr!!!

(Nok til å dekke ca 20 takkekort og et ymse antall kort som vi kan komme til å trenge i fremtiden.........)

Skrevet

Tro meg eller gi meg ei krone *ler*

Før jeg kom hjem og fikk lest svaret til deg hadde jeg klart å shoppe papp, pyntepapir, sakser og stæsj for nærmere 700.- kr!!!

(Nok til å dekke ca 20 takkekort og et ymse antall kort som vi kan komme til å trenge i fremtiden.........)

He, he - kjenner meg igjen i det der, ja. Hver ting koster jo ikke så mye, men sammenlagt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...