Gå til innhold

Bursdagsgave til runddag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ertet ham med at gaven til meg ble vel vinterdekkene på nybilen eller noe sånt. ;o)

Jeg fikk golfen av ham til bursdagen i fjor, eller en god stund på forhånd da, og til påske i år byttet jeg den ut med Balenoen jeg har nå - men den kjøpte jeg selv da. :o) Men han sa faktisk:"Hva skal jeg finne på da, bil har du jo...." *Hehe*

Hehe, du nå er jeg så spent at jeg håper du sier her hva det ender med :) tvitvi

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• Speak

4

• pekkaline

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ah, ok, da får du vel neppe ring.

Men hva er egentlig ''"buksforlåvva".'' ?

For å si det på fint - bukse-forlovet, altså at man har vært "i buksene" på hverandre, eller at man har hatt sex. ;o) Er det et trøndersk uttrykk?

Skrevet

Hehe, du nå er jeg så spent at jeg håper du sier her hva det ender med :) tvitvi

Dere skal holdes underrettet sånn i midten av neste uke! ;o)

Skrevet

For å si det på fint - bukse-forlovet, altså at man har vært "i buksene" på hverandre, eller at man har hatt sex. ;o) Er det et trøndersk uttrykk?

''Er det et trøndersk uttrykk?''

:-) Skulle ikke forundre meg...

Skrevet

Dere skal holdes underrettet sånn i midten av neste uke! ;o)

*supert*

Gjest Elextra
Skrevet

Det må nok være trøndersk, ja *S*

AneM1365380603
Skrevet

Ja, huff, badevekt er ikke noe som bør gis i gave!! ;-) Søsteren min fikk forresten bilstøvsuger av sin kjæreste på aller første bursdag. Han hadde glemt hele greia, og stakk innom Esso om kvelden og kjøpe den før han dro til henne (dette var den tida butikkene stengte klokka 17).

Det hører forresten med til historien at hun ikke hadde bil!! ;-)

Men gift ble de, og er det fortsatt*S*

Bilstøvsuger til ei som ikke hadde bil..? Det er jo verre enn badevekta, he he. Jeg kjenner ei som fikk lykt til sykkelen sin, men hun hadde sykkel da ;)

Kanskje Lillemus får seg sin egen hest? Jeg går for hest eller en reise for to.

Skrevet

Vær forsiktig med hva du sier. Jeg sa noe lignende til en her nede på jobben. Han tok det seriøst og kjøpte diamantøredobber. PINLIG!!!!!

candyqueen_83
Skrevet

Vær forsiktig med hva du sier. Jeg sa noe lignende til en her nede på jobben. Han tok det seriøst og kjøpte diamantøredobber. PINLIG!!!!!

Du fikk diamantøredobber fra en kollega? Jøss

Skrevet

Da hadde jeg vært nervøs for om han hadde tatt meg på ordet ;-)

Skrevet

Du fikk diamantøredobber fra en kollega? Jøss

Ble litt satt ut ja. Det var like før jul, så jeg sa at jeg skulle åpne det på julaften. Åpnet den i smug...og returnerte dem.

candyqueen_83
Skrevet

Ble litt satt ut ja. Det var like før jul, så jeg sa at jeg skulle åpne det på julaften. Åpnet den i smug...og returnerte dem.

Ja det vil jeg tro. Hva sa han da du returnerte dem da? Ettersom han kjøpte dem til deg, ville han vel gi deg noe ekstra fint da ;O)

Skrevet

Bil? Nei nei! RAV'en er ikke til meg! Jeg kjøpte meg jo ny bil like før påske! :o) Og diamantring får jeg vel neppe, men det er jo lov å håpe. :o)

da er det vel ikke noe særlig stor gave du får da, siden han ble så stille :P

Skrevet

Slik jeg "kjenner" kjæresten din får du vel et par nye joggesko eller et sett ullundertøy.'

:P

eller et trekkspill :P *ler*

mariaflyfly
Skrevet

Ja, huff, badevekt er ikke noe som bør gis i gave!! ;-) Søsteren min fikk forresten bilstøvsuger av sin kjæreste på aller første bursdag. Han hadde glemt hele greia, og stakk innom Esso om kvelden og kjøpe den før han dro til henne (dette var den tida butikkene stengte klokka 17).

Det hører forresten med til historien at hun ikke hadde bil!! ;-)

Men gift ble de, og er det fortsatt*S*

Bilstøvsuger kan jo nesten måle seg med luftgeværet og skipakka mi, jo! Er det mulig?!

Skrevet

Men jeg ønsker meg jo diamantring. :o)

Og det er jo ikke en flørt, kompis eller ny-kjærest vi snakker om, men om min kjæreste gjennom 3 år som jeg har vært forlovet med i 2 år og jeg har i tillegg runddag. :o)

Skrevet

da er det vel ikke noe særlig stor gave du får da, siden han ble så stille :P

Han har enda en uke igjen på seg til å handle... ;o) Han ble merkverdig stille ja, men jeg hadde overhodet ikke inntrykk av at han har handlet til meg foreløbig altså.

Jeg har forøvrig sagt at det er alt for dyrt og at jeg nøyer meg med et bilde av en diamantring og fikk da beskjed om at han skulle ta et bilde av en til meg. :o) Han vet jeg er lett å glede så det spiller egentlig liten rolle hva han finner på, det blir sikkert noe jeg blir kjempeglad for uansett!

Skrevet

Bilstøvsuger kan jo nesten måle seg med luftgeværet og skipakka mi, jo! Er det mulig?!

*dåne* du har jaggu vært ut for det meste i den alternative gaveavdelingen ;o)

Skrevet

he he...

kanskje du tok han på fersken.. DET blir sikkert diamanter

Lykke til på den store dagen!

:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Han har enda en uke igjen på seg til å handle... ;o) Han ble merkverdig stille ja, men jeg hadde overhodet ikke inntrykk av at han har handlet til meg foreløbig altså.

Jeg har forøvrig sagt at det er alt for dyrt og at jeg nøyer meg med et bilde av en diamantring og fikk da beskjed om at han skulle ta et bilde av en til meg. :o) Han vet jeg er lett å glede så det spiller egentlig liten rolle hva han finner på, det blir sikkert noe jeg blir kjempeglad for uansett!

Man kan jo få en diamantring fra en tusenlapp, da, selv om man må opp i minst det tidobbelte for å få en anseelig størrelse og kvalitet ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...