mariaflyfly Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1212613703' post='3892011] *dåne* du har jaggu vært ut for det meste i den alternative gaveavdelingen ;o) Jepp. Dette her var faktisk i særklasse fordi jeg ikke hadde hatt ski på beina på 15 år (og ikke hadde noen intensjon om å ha det heller), og luftgevær... Jaja, man trenger vel ikke si mer. 0 Siter
Speak Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Ja det vil jeg tro. Hva sa han da du returnerte dem da? Ettersom han kjøpte dem til deg, ville han vel gi deg noe ekstra fint da ;O) Det fiksa seg i mellomtiden. Da hadde han summet seg og forstått at det kanskje ikke ble helt riktig. 0 Siter
Speak Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Men jeg ønsker meg jo diamantring. ) Og det er jo ikke en flørt, kompis eller ny-kjærest vi snakker om, men om min kjæreste gjennom 3 år som jeg har vært forlovet med i 2 år og jeg har i tillegg runddag. ) Selvsagt er det passende for deg:-) Det ble bare slik at jeg begynte å tenke på hva jeg hadde opplevd. Diamanter er flotte:-) 0 Siter
morsan Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Bilstøvsuger kan jo nesten måle seg med luftgeværet og skipakka mi, jo! Er det mulig?! *knegg* 0 Siter
Jølsen Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Fy faen, du er ikke sann. Går rundt og snakker om bursdagen din som en drittunge, akkurat som noen brydde seg. "Håper på hva jeg får" Håper du ikke får noe som helst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.