adelie Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Hvordan oppbevarer du tynne tights, sånne silkeaktige. Synes det blir så kaotisk og vanskelig å finne frem i skaphyllen med undertøy etc. Tenkte kanskje små kurver var lurt. Hva gjør du? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Silkeaktige strømper oppbevarer jeg i plastposer i kurver. Plasten for ikke uforvarende å ødelegge de under lagring. Hilsen 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Kurver var ikke dumt! Her er alle stappet oppi en puff mellom undertøyet.... 0 Siter
adelie Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Skrevet 4. juni 2008 Silkeaktige strømper oppbevarer jeg i plastposer i kurver. Plasten for ikke uforvarende å ødelegge de under lagring. Hilsen Høres lurt ut. Skikkelig orden og oversikt! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Du mener vanlige nylonstrømpebukser? De ligger i et salig kaos i en egen skuff. Liker å ha dem lett tilgjengelig når jeg vurderer hvilken jeg skal ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.