Gjest kleivenn Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Hvordan gjør jeg profilen min UTILGJENGELIG for de som ikke er i vennelista mi?? Må jeg menlde meg ut av nettverket "norway" ? Vill ikke at andre som ikke er venn med meg, skal se profilen min. Noen som kan hjelpe? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Å, hvordan var nå det, du må gå inn på personlige innstillinger, og der velger du at det er bare vennelisten som får se profil. 0 Siter
Gjest kleivenn Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Å, hvordan var nå det, du må gå inn på personlige innstillinger, og der velger du at det er bare vennelisten som får se profil. Åh...ok, personlige innstillinger. Mener jeg har gjort det(?), men navnet mitt, er fortsatt blått.Men skal det ikke være svart når det er kun for vennelista? 0 Siter
Gjest facebook Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Åh...ok, personlige innstillinger. Mener jeg har gjort det(?), men navnet mitt, er fortsatt blått.Men skal det ikke være svart når det er kun for vennelista? Du ser ikke om det er blått eller svart selv, stemmer at de som ikke er dine venner som vil se "deg" får skriften i svart ja. 0 Siter
Gjest kleivenn Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Du ser ikke om det er blått eller svart selv, stemmer at de som ikke er dine venner som vil se "deg" får skriften i svart ja. Ok ) Tror jeg har fått det til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.