Gå til innhold

kjøper du vakuumpakkede brødvarer?

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Æææsj, det er så ekkelt med de rundstykkene og brødet som ligger ferdigpakket i brødhylla. Hvor lenge ligger de egentlig i butikken? Ferskt er det iallefall ikke, og alltid når jeg går forbi der, så stikker det grønn pels ut av hylla.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vet ikke hvor lenge de ligger i hyllene, men i butikkene i nærområdet her er det svært sjelden det vokser pels på brødvarene. Men det har hendt en sjelden gang, altså.

Har ingen problemer med å kjøpe hvis det er lenge til utløpsdato og jeg ikke finner pels. :-)

Skrevet

Ja det er ekkelt og skammelig at vi i "verdens rikeste land" må spise brød med pels!

Gjest mora2
Skrevet

''Ferskt er det iallefall ikke, og alltid når jeg går forbi der, så stikker det grønn pels ut av hylla.''

*sjokkert*

Det har jeg _aldri_ sett på vår butikk!!

Gjest Aimabel
Skrevet

''Ferskt er det iallefall ikke, og alltid når jeg går forbi der, så stikker det grønn pels ut av hylla.''

*sjokkert*

Det har jeg _aldri_ sett på vår butikk!!

Å, har du ikke? Jeg finner det overalt der de selger disse babuettene, rundstykkene og ciabattaene som ligger i ferdigpakket plast. Det overasker meg at butikkene ikke følger bedre med, jeg tør ihvertfall ikke kjøpe sånt som verken er ferskt eller fryst.

Gjest mora2
Skrevet

Å, har du ikke? Jeg finner det overalt der de selger disse babuettene, rundstykkene og ciabattaene som ligger i ferdigpakket plast. Det overasker meg at butikkene ikke følger bedre med, jeg tør ihvertfall ikke kjøpe sånt som verken er ferskt eller fryst.

Ja de burde fulgt bedre med da...

Skal se nøye etter neste gang jeg handler sånt...

Skrevet

Hmmm. Jeg har ikke råd til ulveskinnspels. Kanskje vakuumpakkede brød kan være et alternativ... :-)

Skrevet

Har dårlige erfaringer med slike brød ja. Baguettene på den andre siden har jeg ikke opplevd å være mugne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...