Gå til innhold

Noen steder i Oslo jeg garantert kan se hoggorm?

Anbefalte innlegg

Gjest hoggormfobiker
Skrevet

Jeg har hoggormfobi og forsøker å eksponere meg for huggormer. Men det hadde vært lettere hvis det var steder hvor jeg ville se det.

Har dere noen forslag? Noen som har det som kjæledyr?

Gjest mandolina
Skrevet

Ta en tur i marka.

Hoggormene liker å ligge i solen på en varm sten eller på fjell.

Jeg har fobi for slanger og ormer, og ingen intensjon om å bli eksponert for hoggormer.

Hilsen

Gjest hoggormfobiker
Skrevet

Ta en tur i marka.

Hoggormene liker å ligge i solen på en varm sten eller på fjell.

Jeg har fobi for slanger og ormer, og ingen intensjon om å bli eksponert for hoggormer.

Hilsen

Jeg er ofte i marka men har ennå ikke sett noen orm. Lurer på om det er bestemte steder jeg må dra.

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg er ofte i marka men har ennå ikke sett noen orm. Lurer på om det er bestemte steder jeg må dra.

Jeg føler at det er orm overalt, og gruer meg for hver eneste skogstur.

Da ungene mine gikk gjennom skogen for å komme til skolen, var det ikke en eneste dag uten at en eller annen elev kom med hoggorm til skolen.

Hilsen

Gjest Aimabel
Skrevet

Har vært på turer i Nordmarka og sett masse orm langs veien. Ta deg en tur en dag sola skinner så ligger de gjerne i veikanten. Jeg er livredd hoggorm, men jeg ble ikke kurert av å se fem stk på en dag. Kanskje bare enda mer redd, for nå vet jeg hvor mange det er av dem! Vet ikke om det er ormeår i år....?

Mrs. Wallace
Skrevet

Du får ta deg en tur i reptilparken, der er det i hvert fall slanger - og du kan sågar få lov til å holde en av dem.

Gjest hoggormfobiker
Skrevet

Du får ta deg en tur i reptilparken, der er det i hvert fall slanger - og du kan sågar få lov til å holde en av dem.

Det har jeg gjort, men jeg tror jeg trenger å se hoggorm for å bli kurert. Jeg vet at jeg ikke møter en anakonda i nordmarka, (med mindre reptilparken har hatt innbrudd)

Gjest mandolina
Skrevet

Det har jeg gjort, men jeg tror jeg trenger å se hoggorm for å bli kurert. Jeg vet at jeg ikke møter en anakonda i nordmarka, (med mindre reptilparken har hatt innbrudd)

Jeg er redd at naboene skal holde slanger og anakondaer og slike ekle dyr som husdyr.

Leser jo stadig i avisen om at slike dyr holdes ulovlig som kjæledyr i leiligheter og villastrøk.

Hilsen

Skrevet

Jeg føler at det er orm overalt, og gruer meg for hver eneste skogstur.

Da ungene mine gikk gjennom skogen for å komme til skolen, var det ikke en eneste dag uten at en eller annen elev kom med hoggorm til skolen.

Hilsen

''Da ungene mine gikk gjennom skogen for å komme til skolen, var det ikke en eneste dag uten at en eller annen elev kom med hoggorm til skolen.''

Tok de med hoggormene til skolen??

Gjest Elextra
Skrevet

En kan ganske ofte se dem i marka, gjerne på berg/stein i nærheten av vann, har jeg inntrykk av. Imidlertid ser jeg dem ikke så ofte at jeg regner med å finne en om jeg ser etter den.

Gjest mandolina
Skrevet

''Da ungene mine gikk gjennom skogen for å komme til skolen, var det ikke en eneste dag uten at en eller annen elev kom med hoggorm til skolen.''

Tok de med hoggormene til skolen??

Ja, de drepte dem først da.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...