Gjest hoggormfobiker Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har hoggormfobi og forsøker å eksponere meg for huggormer. Men det hadde vært lettere hvis det var steder hvor jeg ville se det. Har dere noen forslag? Noen som har det som kjæledyr? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Ta en tur i marka. Hoggormene liker å ligge i solen på en varm sten eller på fjell. Jeg har fobi for slanger og ormer, og ingen intensjon om å bli eksponert for hoggormer. Hilsen 0 Siter
Gjest hoggormfobiker Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Ta en tur i marka. Hoggormene liker å ligge i solen på en varm sten eller på fjell. Jeg har fobi for slanger og ormer, og ingen intensjon om å bli eksponert for hoggormer. Hilsen Jeg er ofte i marka men har ennå ikke sett noen orm. Lurer på om det er bestemte steder jeg må dra. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er ofte i marka men har ennå ikke sett noen orm. Lurer på om det er bestemte steder jeg må dra. Jeg føler at det er orm overalt, og gruer meg for hver eneste skogstur. Da ungene mine gikk gjennom skogen for å komme til skolen, var det ikke en eneste dag uten at en eller annen elev kom med hoggorm til skolen. Hilsen 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er ofte i marka men har ennå ikke sett noen orm. Lurer på om det er bestemte steder jeg må dra. Har vært på turer i Nordmarka og sett masse orm langs veien. Ta deg en tur en dag sola skinner så ligger de gjerne i veikanten. Jeg er livredd hoggorm, men jeg ble ikke kurert av å se fem stk på en dag. Kanskje bare enda mer redd, for nå vet jeg hvor mange det er av dem! Vet ikke om det er ormeår i år....? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Du får ta deg en tur i reptilparken, der er det i hvert fall slanger - og du kan sågar få lov til å holde en av dem. 0 Siter
Gjest hoggormfobiker Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Du får ta deg en tur i reptilparken, der er det i hvert fall slanger - og du kan sågar få lov til å holde en av dem. Det har jeg gjort, men jeg tror jeg trenger å se hoggorm for å bli kurert. Jeg vet at jeg ikke møter en anakonda i nordmarka, (med mindre reptilparken har hatt innbrudd) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Det har jeg gjort, men jeg tror jeg trenger å se hoggorm for å bli kurert. Jeg vet at jeg ikke møter en anakonda i nordmarka, (med mindre reptilparken har hatt innbrudd) Jeg er redd at naboene skal holde slanger og anakondaer og slike ekle dyr som husdyr. Leser jo stadig i avisen om at slike dyr holdes ulovlig som kjæledyr i leiligheter og villastrøk. Hilsen 0 Siter
Luska Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg føler at det er orm overalt, og gruer meg for hver eneste skogstur. Da ungene mine gikk gjennom skogen for å komme til skolen, var det ikke en eneste dag uten at en eller annen elev kom med hoggorm til skolen. Hilsen ''Da ungene mine gikk gjennom skogen for å komme til skolen, var det ikke en eneste dag uten at en eller annen elev kom med hoggorm til skolen.'' Tok de med hoggormene til skolen?? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 En kan ganske ofte se dem i marka, gjerne på berg/stein i nærheten av vann, har jeg inntrykk av. Imidlertid ser jeg dem ikke så ofte at jeg regner med å finne en om jeg ser etter den. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 ''Da ungene mine gikk gjennom skogen for å komme til skolen, var det ikke en eneste dag uten at en eller annen elev kom med hoggorm til skolen.'' Tok de med hoggormene til skolen?? Ja, de drepte dem først da. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.