Gå til innhold

Hoggorm.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Er det hoggorm der du bor?

Det er det ikke her,så det er deilig å gå i fjellet uten å tenke på orm,jeg er livredd dem.

Gjest Aimabel
Skrevet

Så heldig du er. Prøver å holde meg unna skogen om sommern jeg, ellers går jeg med øynene ned på stien hele tiden og får ikke den helt store naturopplevelsen.

Skrevet

Så heldig du er. Prøver å holde meg unna skogen om sommern jeg, ellers går jeg med øynene ned på stien hele tiden og får ikke den helt store naturopplevelsen.

Her er orm, og jeg har sett dem en sjelden gang når jeg har vært på tur i skogen.

Er ikke oppvokst med ord, så jeg kommer ikke på at jeg kan risikere å treffe ord.

orker knapt se en ord på TV, internet eller i et blad!

Gjest mora2
Skrevet

Jepp, her er det huggorm, slæve og buorm..

Vi fant en buorm på over 60cm i fjor..Ved ungenes lekehytte..Ekkelt..Fikk etter mye om og men fanget den..

Etter vi hadde skremt naboen litt (moahahah ;0) gikk Snaxy laaaangt inn på heia med den igjen.

Skrevet

Er ikke her heller. Hadde det vært det så spørs det om jeg hadde vært ute av leiligheten i sommermånedene...

Gjest ViViola
Skrevet

Jepp, her er det massevis, får stadig høre om folk som er bitt og vi ser dem stadig vekk. Ikke akkurat hyggelig, men det er utrolig hvordan man lærer seg å "spotte" dem raskt.

Liker dog ikke at ungene leker i skogkanten, men siden hoggormen er ganske sky, regner jeg vel med at ormen stikker når den hører bråkebøttene er på tur.

Liker dem IKKE, men nekter å la dem ta styringa på livet mitt.

Gjest sørlandet her
Skrevet

Ja vi har hoggorm her vi bor, men selv om vi bor i et såkalt "hoggorm" område, så har jeg kun sett hoggorm to ganger i løpet av livet mitt enda vi bor tett inntil skogkanten.

Så de er nok mer redde enn oss:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...