Gå til innhold

Facebook

Gjest har jeg bomma nå?

Anbefalte innlegg

Gjest har jeg bomma nå?
Skrevet

Jfr. innlegget lenger ned her...

Er det ikke sånn at bare venner kan se profilen min? Trodde det eneste "alle andre" kunne se, var bildet og navnet mitt, samt vennelista?

Har lagt ut en del bilder på profilen min, er de tilgjengelige for samtlige brukere eller? Er hele profilen det? (For ordens skyld: Jeg har haket av for at bare venner skal kunne se bildene, men hva med resten?)

Skrevet

Bildene er tilgjengelig bare for vennene dine om duk har haket av korrekt.

Har en venn av din venn lagt ut bilder, kan du således ikke se dem.

Min venn la inn en kommentar til et av bildene til en av sine venner. Ved å klikke på denne kommntaren, kom jeg inn "bakveien", slik at jeg kunne bla gjennom alle bildene til denne personen, som ikke er min venn, og som jeg ikke kan se profilen/bilden til.

Gjest mora2
Skrevet

Bildene er tilgjengelig bare for vennene dine om duk har haket av korrekt.

Har en venn av din venn lagt ut bilder, kan du således ikke se dem.

Min venn la inn en kommentar til et av bildene til en av sine venner. Ved å klikke på denne kommntaren, kom jeg inn "bakveien", slik at jeg kunne bla gjennom alle bildene til denne personen, som ikke er min venn, og som jeg ikke kan se profilen/bilden til.

''Min venn la inn en kommentar til et av bildene til en av sine venner. Ved å klikke på denne kommntaren, kom jeg inn "bakveien", slik at jeg kunne bla gjennom alle bildene til denne personen, som ikke er min venn, og som jeg ikke kan se profilen/bilden til.''

Men da har de haket av på at venner av venner kan se bildene. :0)

Gjest har jeg bomma nå?
Skrevet

''Min venn la inn en kommentar til et av bildene til en av sine venner. Ved å klikke på denne kommntaren, kom jeg inn "bakveien", slik at jeg kunne bla gjennom alle bildene til denne personen, som ikke er min venn, og som jeg ikke kan se profilen/bilden til.''

Så med andre ord: Når jeg har haket av for at bare venner kan se bildene mine, så ER det bare vennene mine som kan det, og ikke hvem som helst?

Gjest minnah
Skrevet

Gå inn på "privacy", der kan du regulere hvem som kan se hva.

Gjest mora2
Skrevet

Så med andre ord: Når jeg har haket av for at bare venner kan se bildene mine, så ER det bare vennene mine som kan det, og ikke hvem som helst?

Jepp, det mener jeg :0)

Skrevet

Går det an også? Er ikke noen ekspert på Facebook jeg. Finner inge jevnaldrende venner der, men følger litt med på hva tantebarna foretar seg.

Gjest mora2
Skrevet

Går det an også? Er ikke noen ekspert på Facebook jeg. Finner inge jevnaldrende venner der, men følger litt med på hva tantebarna foretar seg.

He,he, fint å følge med litt ;0)

Jeg har mange venner der, er så moro å se bilder :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...