Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det skal være såå vanskelig å finne seg en bikini!?! Jeg begynte tidlig å snakke om bikini her, men ræva mi har en dårlig girkasse. Så nå er det meste i min lille størrelse utsolgt. Har vært innom alskens butikker på sørlandssenteret, og kommer hjem tomhendt. :( En liten glede er at min datter fant seg bikini, og nå har hun posert foran kamera her, skikkelig søt altså :)

Og en ting til, det er heelt sant at lysene i garderoben er feil. I dag så det ut som jeg har celluitter!?! foran på lårene i det skarpe lyset, og det har jeg aldri sett til vanlig.

Klarer dere å bruke disse bikininene som har knytting i nakken? Jeg synes de kiler og er i veien de snorene. Jeg får nøye meg med mine gamle slitne bikinier inntil videre. Er det noen som har gjort noe smart med de snorene?

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men en utblåsing hjelper kanskje..... grr... *huff*

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

16

• Lillemus

9

• tzatziki1365380058

3

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest mora2
Skrevet

*knise* Sorry....

Men, det er dødfødt å gå på senteret etter bikini...

Gå til byen, der ligger det to udertøysbutikker.

En midt i Markens, der har de noen fine.

Og en lenger oppi gata, (med NO1) der har de også noen fine.

Jeg har fått god hjelp begge plasser med undertøy.

Så jeg tenkte kjøpe bikini der :0)

Kan fint gå med halterneck, men føler meg best i push up...

Og de snorene er noe herk ja...Knytter de alltid inn i håret...

Og de strammer så rundt nakken...

Det beste er vel å kaste hele bikini toppen ;0)

Skrevet

*knise* Sorry....

Men, det er dødfødt å gå på senteret etter bikini...

Gå til byen, der ligger det to udertøysbutikker.

En midt i Markens, der har de noen fine.

Og en lenger oppi gata, (med NO1) der har de også noen fine.

Jeg har fått god hjelp begge plasser med undertøy.

Så jeg tenkte kjøpe bikini der :0)

Kan fint gå med halterneck, men føler meg best i push up...

Og de snorene er noe herk ja...Knytter de alltid inn i håret...

Og de strammer så rundt nakken...

Det beste er vel å kaste hele bikini toppen ;0)

Ja det sa mannen min også, han misliker i grunnen hele toppen og det stygge skillet den gir :) Takk for tips. Mulig jeg drar til byen til helgen. Var innom triumpf(?) på senteret. Jeg ble målt, men bare omkretsen under puppen...litt skuffet over at de ikke hjalp meg mere. Ingen bikini der heller.

Gjest mora2
Skrevet

Ja det sa mannen min også, han misliker i grunnen hele toppen og det stygge skillet den gir :) Takk for tips. Mulig jeg drar til byen til helgen. Var innom triumpf(?) på senteret. Jeg ble målt, men bare omkretsen under puppen...litt skuffet over at de ikke hjalp meg mere. Ingen bikini der heller.

''Ja det sa mannen min også, han misliker i grunnen hele toppen og det stygge skillet den gir ''

Kunne ikke vært mere enig! Hvite pupper er stygt ;0)

Skrevet

''Ja det sa mannen min også, han misliker i grunnen hele toppen og det stygge skillet den gir ''

Kunne ikke vært mere enig! Hvite pupper er stygt ;0)

*Spøkelsene mine* Men vi som camper endel vettu...da går det ikke uten. Det er jo like stygt å gå uten da, der i allefall ;) Vi (tre stk) bruker å gjemme oss bort litt inn mellom fjellknaustene med alle våre spøkelser ;)

Gjest mora2
Skrevet

*Spøkelsene mine* Men vi som camper endel vettu...da går det ikke uten. Det er jo like stygt å gå uten da, der i allefall ;) Vi (tre stk) bruker å gjemme oss bort litt inn mellom fjellknaustene med alle våre spøkelser ;)

*LOL*

Skrevet

*LOL*

Du forresten, er det klokka ni de åpner i kristiansands gater? Skal kjøre min mann til jernbanen tidlig på fredagen...

fiskerinnen
Skrevet

*LOL*

Jeg tror jeg var en av de første på 70tallet som begynte å gå uten og siden har jeg ikke hatt spøkelser . Jeg synes desidert at det er finest uten diss hvite flekkene i fronten . og når alt er like brunt så er det rimelig nøytralt å se på .

Gjest mora2
Skrevet

Du forresten, er det klokka ni de åpner i kristiansands gater? Skal kjøre min mann til jernbanen tidlig på fredagen...

Ja, det tror jeg det er. :0)

Snart er det handelensdag også, det er jo litt moro :0)

Gjest mora2
Skrevet

Jeg tror jeg var en av de første på 70tallet som begynte å gå uten og siden har jeg ikke hatt spøkelser . Jeg synes desidert at det er finest uten diss hvite flekkene i fronten . og når alt er like brunt så er det rimelig nøytralt å se på .

Enig :0)

Slipp fangene fri det er vår ;0)

candyqueen_83
Skrevet

Nøytralt? Det verste jeg veit er å se damer som soler seg, og går rundt toppløse. Syns det er ubehagelig å se på. Skjønner ikke vitsen.

Gjest mora2
Skrevet

Nøytralt? Det verste jeg veit er å se damer som soler seg, og går rundt toppløse. Syns det er ubehagelig å se på. Skjønner ikke vitsen.

Vitsen er jo å slippe unna disse "spøkelsene" :0)

Gjest mandolina
Skrevet

Særlig damer hvor puppene henger helt nede ved navlen.

Grusomt.

Hilsen

Skrevet

Der hvor folk normalt ikke ferdes der er jeg gjerne toppløs. Hvordan klarer du å være like brun over det hele? Går du slik i byen? ;)

Gjest mora2
Skrevet

Særlig damer hvor puppene henger helt nede ved navlen.

Grusomt.

Hilsen

Hi, hi!

De får hvite striper på magen de da ;0)

Gjest mandolina
Skrevet

Hi, hi!

De får hvite striper på magen de da ;0)

Ikke vet jeg, kanskje de slenger dem over skulderen når de ligger ned, for å få sol og farge under.

Hilsen

Gjest mora2
Skrevet

Ikke vet jeg, kanskje de slenger dem over skulderen når de ligger ned, for å få sol og farge under.

Hilsen

*LOL*

Kanskje de ruller de inn?

Hi, hi, stakkars..

Gjest mandolina
Skrevet

*LOL*

Kanskje de ruller de inn?

Hi, hi, stakkars..

Mye penere dandert fint i en pen bh.

Hilsen

Gjest mora2
Skrevet

Mye penere dandert fint i en pen bh.

Hilsen

Må være en god bh da, om de er sååå lange.. ;0)

Gjest mandolina
Skrevet

Må være en god bh da, om de er sååå lange.. ;0)

Jeg har sett kjærringer på 70 år posere i vannkanten, med liten bikinitruse og ingen bh, og så spaserte de frem og tilbake for riktig å kunne ses av alle.

Det var stygt, gamle kropper er penest, når de er pakket inn i litt klær.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...