Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Jeg har sett kjærringer på 70 år posere i vannkanten, med liten bikinitruse og ingen bh, og så spaserte de frem og tilbake for riktig å kunne ses av alle.

Det var stygt, gamle kropper er penest, når de er pakket inn i litt klær.

Hilsen

Faktisk enig der ja..

Syns jeg ser Mormor liksom..*grøsse*

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

16

• Lillemus

9

• tzatziki1365380058

3

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg har sett kjærringer på 70 år posere i vannkanten, med liten bikinitruse og ingen bh, og så spaserte de frem og tilbake for riktig å kunne ses av alle.

Hilsen

Men det er gjerne de gamle som er mest ivrige på å kle av seg, toppløse damer og menn i hvite underbukser

Gjest mandolina
Skrevet

Men det er gjerne de gamle som er mest ivrige på å kle av seg, toppløse damer og menn i hvite underbukser

Ja, det virker som om de legger hemningene igjen hjemme.

Og så skal de helst gå langs vannkanten så de får vist sitt blekfete kjøtt frem for alle andre turister.

Styggt er det i hvert fall.

Hilsen

Skrevet

Ja det sa mannen min også, han misliker i grunnen hele toppen og det stygge skillet den gir :) Takk for tips. Mulig jeg drar til byen til helgen. Var innom triumpf(?) på senteret. Jeg ble målt, men bare omkretsen under puppen...litt skuffet over at de ikke hjalp meg mere. Ingen bikini der heller.

I Trondheim er det en skikkelig undertøysbutikk og der er det bare å gå inn i prøverommet og strippe overkroppen så kommer damene med det du ber om. :o) Men man må være forberedt på å få puppene stappet og dyttet og klemt. :-D

Jeg må en tur dit igjen, har ingen bh'er som sitter ordentlig nå og trenger absolutt en hvit en i alle fall.

Skrevet

I Trondheim er det en skikkelig undertøysbutikk og der er det bare å gå inn i prøverommet og strippe overkroppen så kommer damene med det du ber om. :o) Men man må være forberedt på å få puppene stappet og dyttet og klemt. :-D

Jeg må en tur dit igjen, har ingen bh'er som sitter ordentlig nå og trenger absolutt en hvit en i alle fall.

Ja jeg hadde regnet med å få tilbud om hjelp. Det var ei ung jente som var på butikken, så mulig hun ikke var moden for et slikt oppdrag ;)

Ja du trenger vel stadig nye topper nå som du er så flink med vekten :) Positivt å handle bh da.

Skal inn til Kristiansand til helgen, håper de hjelper meg der.

Skrevet

Ja jeg hadde regnet med å få tilbud om hjelp. Det var ei ung jente som var på butikken, så mulig hun ikke var moden for et slikt oppdrag ;)

Ja du trenger vel stadig nye topper nå som du er så flink med vekten :) Positivt å handle bh da.

Skal inn til Kristiansand til helgen, håper de hjelper meg der.

Ulempen er jo at det blir dyrt da... 70F (eller hva jeg nå ender opp med) finner man ikke akkurat på H&M til 79,50,-....

Gjest Jente31
Skrevet

Ulempen er jo at det blir dyrt da... 70F (eller hva jeg nå ender opp med) finner man ikke akkurat på H&M til 79,50,-....

Har du prøvd på Lindex eller Kappahl?

Der har de store størrelser (XLNT eller noe sånt) som ikke er så dyre..

Skrevet

Jøss, 70!? Da er du blitt smal. Du lever opp til navnet ditt :)

Gjest prust
Skrevet

Du forresten, er det klokka ni de åpner i kristiansands gater? Skal kjøre min mann til jernbanen tidlig på fredagen...

Noen butikker åpner ni, andre ti.

Vet at Skoringen i Vestre Strandgate og Kapp Ahl i Markens åpner 10.

Gjest prust
Skrevet

For et innlegg! Jeg har ledd meg gjennom hele tråden :-)

Jeg så mange fine bikinier på KappAhl i dag - men jeg hadde ikke roen på meg til å prøve dem. Tenkte å få tak i en i morgen (skal bare jobbe fra 12 til 16, så da får jeg kanskje tid til ei lita butikkrunde først.

Skrevet

Noen butikker åpner ni, andre ti.

Vet at Skoringen i Vestre Strandgate og Kapp Ahl i Markens åpner 10.

Ok, jeg håper de jeg skal innom åpner ni da. Prøver å være hos deg rundt halv 11 tiden :)

Gjest prust
Skrevet

Ok, jeg håper de jeg skal innom åpner ni da. Prøver å være hos deg rundt halv 11 tiden :)

Koselig :-))))))

Skrevet

For et innlegg! Jeg har ledd meg gjennom hele tråden :-)

Jeg så mange fine bikinier på KappAhl i dag - men jeg hadde ikke roen på meg til å prøve dem. Tenkte å få tak i en i morgen (skal bare jobbe fra 12 til 16, så da får jeg kanskje tid til ei lita butikkrunde først.

Hehe, ja det ble riktig morsomt her :) Håper du finner bikini du kan like. Lykke til!

Gjest prust
Skrevet

Hehe, ja det ble riktig morsomt her :) Håper du finner bikini du kan like. Lykke til!

Venninna mi kjøpte på KappAhl, en smårutete i rødt og hvitt. Den var knallfin, og den desidert fineste der! Men jeg kan jo ikke kjøpe samme som henne..... :-(

Skal kikke på Hennes og Maurits i morgen.

candyqueen_83
Skrevet

Men de sitter ikke veldig bra :o) Dårlig passform.

Skrevet

KappAhl har ikke bh'er som passer mine pupper i fasongen, dessuten ble jeg også der (som på Cubus) møtt med latter da jeg spurte om de hadde noe i 75D...

Lindex's XLNT tviler jeg på at starter på 70.... Men Lindex er definitivt verdt et besøk ja.

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, morsom tittel på tråden. Hører virkelig for meg sørlandsdialekt med mågeskrig og bølgeskvulp *gleder meg til sommerferien*

Gjest Elextra
Skrevet

Jøss, 70!? Da er du blitt smal. Du lever opp til navnet ditt :)

Jeg er ikke veldig smal og en halvmeter (eller noe sånt) høyere enn Lillemus, men har ikke mer enn 75 likevel :-).

tzatziki1365380058
Skrevet

Hilsen

Dersom folk absolutt skal sole seg toppløse, så vil jeg ærlig talt heller se ei normal dame som er fortrolig med kroppen sin, lange pupper eller ei, enn å se på disse yppe-damene som ser ut som om de gjør det for å vise frem de faste, lekre puppene sine.

Å sole seg toppløs fordi det er behagelig, det er et argument jeg har sans for, selv om jeg aldri gjør det selv. Og det at det føles behagelig er helt uavhengig av alder og puppe-fasong!

Jeg synes forresten ikke gamle kropper er stygt. Silikonpupper er stygt - som strutter til vers uten noen som helst respekt for tyngdekraften!

Og i bunn og grunn er ikke folk på stranda for at jeg skal se på dem, så hva de har på seg eller ikke, får bli opp til dem - så lenge de ikke vrenger kjønnsorganet sitt opp i ansiktet mitt....

;)

Skrevet

Jeg er ikke veldig smal og en halvmeter (eller noe sånt) høyere enn Lillemus, men har ikke mer enn 75 likevel :-).

Ok, jeg ble målt til mellom 75 og 80 i bikinitopp og er ikke stor egentlig. Tenker på lillemus som stadig går ned i vekt, at hun da kanskje er mindre enn meg nå da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...