Gå til innhold

Lakotseintoleranse?

Anbefalte innlegg

Gjest hva kan det være tro
Skrevet

Sønnen min på 10 år har i mange år vært veldig plaget av luft i magen og illeluktende fislukt. Han har også hevdet at han ikke alltid klarer å holde på lufta, og har fått mye kjeft for stinkbombene sine på skolen.

Han har også en stund klaget på magesmerter, spesielt om kvelden. En del kvalme også.

Det slo meg plutselig at han kanskje lider av laktoseintoleranse. Er luftplager også et symptom på dette?

Skrevet

Ja, luftplager kan absolutt være et symptom på det.

Skrevet

Jeg er laktoseintolerant. Jeg tåler melk og melkeprodukter i små mengder. Dersom det blir litt for mye så får jeg veldig romling i magen. Skikkelig ubehagelig. Dette skjer veldig kort tid etter jeg har fått i meg melkeproduktene. (5-15 minutter) Det går heldigvis fort over, og utover det har jeg ingen plager.

Skrevet

Høres akkurat ut som poden min da han var liten og ikke tålte melk ja. Hold ham borte fra melk, ost, prim, yoghurt i et par uker og se om han blir bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...