Gå til innhold

Arguineguín

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Er det bare Ving som tilbyr reiser dit?

Sunwing resort til Ving der, er det bra? Langt og gå til strand? Hvordan er det med resturanger? Langt og gå?

Alle erfaringer mottas med stor takk :o)

Gjest sydenfrelst
Skrevet

Jeg var på Sunset Resort i Arguineguin for et par år siden og jeg stortrivdes.

De hadde egen skandinavisk butikk på hotellet hvor de til og med solgte brunost :D

Hotellet ligger rett ved havet, så du får flott sjøutsikt. På hotellet er det stort og flott basseng med adskilt del til barn, og et eget babybasseng (syns jeg å huske), mye underholdnig for barn og større. Bar og et par tre restauranter på hotellet.

Ikke så langt til sentrum i Arguineguin, vi spaserte dit husker jeg. Da går du mot høyre hehe... Går du mot venstre kommer du til Vacca et eller annet, betyr den gale ku, naboby.. her har de et kjøpesenter syns jeg å huske og sikkert flere restauranter. Her er også en fin badestrand.

Skrevet

Jeg var på Sunset Resort i Arguineguin for et par år siden og jeg stortrivdes.

De hadde egen skandinavisk butikk på hotellet hvor de til og med solgte brunost :D

Hotellet ligger rett ved havet, så du får flott sjøutsikt. På hotellet er det stort og flott basseng med adskilt del til barn, og et eget babybasseng (syns jeg å huske), mye underholdnig for barn og større. Bar og et par tre restauranter på hotellet.

Ikke så langt til sentrum i Arguineguin, vi spaserte dit husker jeg. Da går du mot høyre hehe... Går du mot venstre kommer du til Vacca et eller annet, betyr den gale ku, naboby.. her har de et kjøpesenter syns jeg å huske og sikkert flere restauranter. Her er også en fin badestrand.

Høres jo bra ut. Brunosten derimot, den står jeg over ;o)

Husker du hvor lang tid ca dere brukte til stranden? Jeg har ikke lyst og spise på hotellet hver dag, men jeg er litt skrøpelig til beins i perioder, og kan derfor ikke traske i evigheter heller.

Gjest sydenfrelst
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1212665871' post='3892305]

Høres jo bra ut. Brunosten derimot, den står jeg over ;o)

Husker du hvor lang tid ca dere brukte til stranden? Jeg har ikke lyst og spise på hotellet hver dag, men jeg er litt skrøpelig til beins i perioder, og kan derfor ikke traske i evigheter heller.

Husker ikke helt, men det var ikke lange turen, kanskje bare 10-15 min? Om det ikke var 5 min... Jeg kan ikke garantere noe, men husker det ikke var lange turen.

Skrevet

Husker ikke helt, men det var ikke lange turen, kanskje bare 10-15 min? Om det ikke var 5 min... Jeg kan ikke garantere noe, men husker det ikke var lange turen.

OK. Takk for hjelp :o)

Persille1365381127
Skrevet

Det var ikke så veldig mange andre spisealternativer enn hotellet egentlig, kun noen få. Stranden var helt ok - et lite stykke å gå, langt nok til at vi ikke gadd :)

Om vi gikk ca en halvtime, hvilket var litt langt med en fireåring i tusen varmegrader - så kom vi til en strand med en promenade og flere spisesteder, solstoler o.l.

Jeg kan dra dit igjen, men blir antagelig på hotellet stort sett hele tiden, lite annet å se :)

Skrevet

Det var ikke så veldig mange andre spisealternativer enn hotellet egentlig, kun noen få. Stranden var helt ok - et lite stykke å gå, langt nok til at vi ikke gadd :)

Om vi gikk ca en halvtime, hvilket var litt langt med en fireåring i tusen varmegrader - så kom vi til en strand med en promenade og flere spisesteder, solstoler o.l.

Jeg kan dra dit igjen, men blir antagelig på hotellet stort sett hele tiden, lite annet å se :)

Er i februar dette, så jeg håper at det ikke ere tusen varmegrader *blek fregnete solsky Shira* ;o)

Cluet er at vi av diverse årsaker må være i denne byen, om reisen blir aktuell.

Nå er guttungen 7 år nå, så han er grei og traske med, verre med meg ;o)

Halvtimes gange, hm, det var egentlig litt langt det. Men igjen, om hotellet er bra, er jeg forsåvidt fornøyd med å være der mesteparten av tiden. Var hotellet OK med andre ord?

Persille1365381127
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1212698655' post='3892731]

Er i februar dette, så jeg håper at det ikke ere tusen varmegrader *blek fregnete solsky Shira* ;o)

Cluet er at vi av diverse årsaker må være i denne byen, om reisen blir aktuell.

Nå er guttungen 7 år nå, så han er grei og traske med, verre med meg ;o)

Halvtimes gange, hm, det var egentlig litt langt det. Men igjen, om hotellet er bra, er jeg forsåvidt fornøyd med å være der mesteparten av tiden. Var hotellet OK med andre ord?

Jada, det var helt fint. Rommene var fine, to restauranter som var bra, bassengområdet var bra - og bra barneklubb :)

Skrevet

Jada, det var helt fint. Rommene var fine, to restauranter som var bra, bassengområdet var bra - og bra barneklubb :)

Det hørtes jo greitt ut :o)

Det er åpnet Spa der da, det hørtes jo fristendes ut.

Persille1365381127
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1212730615' post='3892859]

Det hørtes jo greitt ut :o)

Det er åpnet Spa der da, det hørtes jo fristendes ut.

Det er typisk et sted man reiser med barn, for å bli i nærheten av hotellet - jeg hadde ikke reist dit på voksenferie.

Men jeg synes det var helt ok der :)

Gjest Elextra
Skrevet

''Det var ikke så veldig mange andre spisealternativer enn hotellet egentlig, kun noen få. Stranden var helt ok - et lite stykke å gå, langt nok til at vi ikke gadd :)''

Høres ut til å være et sted jeg ALDRI ville dratt til. Ved valg av sydenhotell har vi to kriterier: Nærhet til stranden og et bra utvalg restauranter. Komfort på hotellet etc. har mindre betydning.

Men preferansene er forskjellige :-).

Persille1365381127
Skrevet

''Det var ikke så veldig mange andre spisealternativer enn hotellet egentlig, kun noen få. Stranden var helt ok - et lite stykke å gå, langt nok til at vi ikke gadd :)''

Høres ut til å være et sted jeg ALDRI ville dratt til. Ved valg av sydenhotell har vi to kriterier: Nærhet til stranden og et bra utvalg restauranter. Komfort på hotellet etc. har mindre betydning.

Men preferansene er forskjellige :-).

Jeg visste det ikke før vi dro - jeg trodde det skulle være litt mer der.

Men når vi først var der gjorde det ikke egentlig noenting, for fireåringen var superfornøyd. De hadde aktiviteter for henne både på dagen og kvelden, så da var det like greit å bli der egentlig.

Strand er ikke så viktig for meg om det er ok basseng :) Bare slit med den sanden likevel! ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg visste det ikke før vi dro - jeg trodde det skulle være litt mer der.

Men når vi først var der gjorde det ikke egentlig noenting, for fireåringen var superfornøyd. De hadde aktiviteter for henne både på dagen og kvelden, så da var det like greit å bli der egentlig.

Strand er ikke så viktig for meg om det er ok basseng :) Bare slit med den sanden likevel! ;)

''Men når vi først var der gjorde det ikke egentlig noenting, for fireåringen var superfornøyd. ''

Ja, før jeg fikk barn synes jeg det var skikkelig kvalmende og i overkant oppofrende når foreldre sa at "bare barna har det bra, har jeg det bra". Men nå har jeg skjønt at det er virkelig slik, særlig på ferie :-).

Når det er sagt synes ikke jeg det blir skikkelig sydentur uten sand mellom tærne og bading i sjøen, men det er nå meg :-).

Skrevet

''Men når vi først var der gjorde det ikke egentlig noenting, for fireåringen var superfornøyd. ''

Ja, før jeg fikk barn synes jeg det var skikkelig kvalmende og i overkant oppofrende når foreldre sa at "bare barna har det bra, har jeg det bra". Men nå har jeg skjønt at det er virkelig slik, særlig på ferie :-).

Når det er sagt synes ikke jeg det blir skikkelig sydentur uten sand mellom tærne og bading i sjøen, men det er nå meg :-).

''Når det er sagt synes ikke jeg det blir skikkelig sydentur uten sand mellom tærne og bading i sjøen, men det er nå meg :-).''

Samme her, men de har noe i Arguineguin som vi da skal bruke, om akkurat denne turen blir aktuell. Jeg fant ikke noe særlig med hotellet nede på stranden.

Men, før det skal jeg ha 2 uker i Makadi Bay, hvor jeg tusler fra bassenget og ned på stranda, og samtidig kan kikke på opp rommet vårt *glede seg*

Skrevet

Det er typisk et sted man reiser med barn, for å bli i nærheten av hotellet - jeg hadde ikke reist dit på voksenferie.

Men jeg synes det var helt ok der :)

Det blir en del barn nemlig, for det blir muligens endel familie med. Vi har det jo greitt med guttungen, vi tar han med på det meste, men de andre har små barn igjen, også en baby.

Så jeg får heller vike på mine ønsker, og la barna komme i fokus denne gangen ;o) Jeg skal ikke klage altså, jeg skal ha 2 ferier først, hvor jeg får det som jeg vil *glede seg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...