Gjest D*lilith Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 I dag var vi på kafe,det var koselig det,spiste softis og koste oss. Det som irriterer meg er at det bare er to kafeer og velge mellom her,det er da altfor lite. Har du mange kafeer å velge mellom? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Tror det er en 7-8 i by'n + 4 på kjøpesenteret som ligger midt i sentrum. + to pizzasteder med uteservering 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Tror det er en 7-8 i by'n + 4 på kjøpesenteret som ligger midt i sentrum. + to pizzasteder med uteservering Heldig du da : ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Ja, jeg har hundrevis av kafeer å velge mellom. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Heldig du da : ) Kan jo bare gå på en av gangen allikevel da ;-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Ja, jeg har hundrevis av kafeer å velge mellom. Hundrevis? Hvor bor du da..i amerika? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Hundrevis? Hvor bor du da..i amerika? Nei, jeg bor i Norge. Men jeg bor på et skikkelig sted. ;oP 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Kan jo bare gå på en av gangen allikevel da ;-) Jada,men det må jo være deilig å ha endel valg : ) 0 Siter
morsan Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 ''Har du mange kafeer å velge mellom?'' Spørs hvilket geografisk område spm legges til grunn, da! ;-) Fra jobben: Ørten! Fra hjemmet: Innen en radius på 3 km er det kanskje en? (ikke noen voldsom ivrig kafégjenger...*S*) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Nei, jeg bor i Norge. Men jeg bor på et skikkelig sted. ;oP Ja da må du bo på et skikkelig sted,med mye folk og liv,skikkelig heldig er du : ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Ja da må du bo på et skikkelig sted,med mye folk og liv,skikkelig heldig er du : ) Det er vel ikke særlig overraskende at det er en del serveringssteder å velge mellom i osloområdet? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 ''Har du mange kafeer å velge mellom?'' Spørs hvilket geografisk område spm legges til grunn, da! ;-) Fra jobben: Ørten! Fra hjemmet: Innen en radius på 3 km er det kanskje en? (ikke noen voldsom ivrig kafégjenger...*S*) Nei er ikke så ivrig jeg heller,men det hender jo jeg tar med barna på kafe,det liker de : ) 0 Siter
flowy Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Har fire stykker innenfor 200 meter, men også mange, mange hvis jeg går litt lenger. :-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Det er vel ikke særlig overraskende at det er en del serveringssteder å velge mellom i osloområdet? Nei sant det,der er det jo mye da : ) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Har fire stykker innenfor 200 meter, men også mange, mange hvis jeg går litt lenger. :-) Har jo nok å velge i du da ja : ) 0 Siter
Gjest sunnmøringmmm Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Tar jeg bilen eller bussen har jeg massevis av kafeer og restauranter å velge mellom. Jeg bor i en bydel utenfor sentrum av Ålesund, kjører jeg 5 min. kommer jeg til Moaområdet, her er det tre store kjøpesentere med massevis av butikker og kafeer, samt Peppes, McDonalds og Dolly Dimples, og Fellini restaurant ikke langt fra senteret. Kjører jeg 10-15 min til kommer jeg til bysentrum, og der har vi massevis av kafeer og restauranter :-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Tar jeg bilen eller bussen har jeg massevis av kafeer og restauranter å velge mellom. Jeg bor i en bydel utenfor sentrum av Ålesund, kjører jeg 5 min. kommer jeg til Moaområdet, her er det tre store kjøpesentere med massevis av butikker og kafeer, samt Peppes, McDonalds og Dolly Dimples, og Fellini restaurant ikke langt fra senteret. Kjører jeg 10-15 min til kommer jeg til bysentrum, og der har vi massevis av kafeer og restauranter :-) Heldig du da,og heldig du som har dolly,de har god pizza : ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg bor i Trondheim og i nabolaget har jeg to restauranter og et konditori, tar jeg bussen til byen har jeg jo masse. Kjæresten bor på et tettsted på "landet", men der er det også et yrende folkeliv med mange restauranter og kafeer av ulike slag. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg bor i Trondheim og i nabolaget har jeg to restauranter og et konditori, tar jeg bussen til byen har jeg jo masse. Kjæresten bor på et tettsted på "landet", men der er det også et yrende folkeliv med mange restauranter og kafeer av ulike slag. Må være herlig med masse kafeer å velge mellom,det er jo gøy å gå dit iblant : ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Må være herlig med masse kafeer å velge mellom,det er jo gøy å gå dit iblant : ) Jeg er svært sjelden på kafe. ) Vi spiser middag ute ganske ofte, varierer mellom et par-tre steder, men er aldri ute for å ta en kopp noe (vi drikker ikke kaffe) og bare sitte og sludre nei, det gjør vi hjemme. ) Eller i båten, på hytta, ved teltet.... Vi er mer den typen vi. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.