Gå til innhold

Kafe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen i gå-avstand. Men kafeer er ikke som de var da vi kunne røyke. *dukker med hue mellom skuldrene* Jeg går sjelden og aldri på kafe, kun is på utekafe iblant.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Mrs. Wallace

4

• morsan

1

• flowy

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest sunnmøringmmm
Skrevet
  D*lilith skrev (På 5.6.2008 den 11.50):

Heldig du da,og heldig du som har dolly,de har god pizza : )

Ja, Dolly har dritgod pizza :-)

De har forresten Dolly i sentrum av byen og, den restauranten er finere enn den på Moa, på Moa serverer de brus i pappbeger, mens i byen er det mer restaurantpreget med glass... Men knallgod pizza

Gjest D*lilith
Skrevet
  Lillemus skrev (På 5.6.2008 den 12.03):

Jeg er svært sjelden på kafe. :o) Vi spiser middag ute ganske ofte, varierer mellom et par-tre steder, men er aldri ute for å ta en kopp noe (vi drikker ikke kaffe) og bare sitte og sludre nei, det gjør vi hjemme. :o) Eller i båten, på hytta, ved teltet.... Vi er mer den typen vi. :o)

Sikkert gøy med båt og hytte,er nok koseligere å sitte der ja : )

Gjest D*lilith
Skrevet
  pekkaline skrev (På 5.6.2008 den 12.10):

Ingen i gå-avstand. Men kafeer er ikke som de var da vi kunne røyke. *dukker med hue mellom skuldrene* Jeg går sjelden og aldri på kafe, kun is på utekafe iblant.

Ja utekafe er jo det fint å sitte på,en av kefeene her har utekafe,så da kan man røyke : )

Skrevet
  D*lilith skrev (På 5.6.2008 den 12.42):

Sikkert gøy med båt og hytte,er nok koseligere å sitte der ja : )

Vi synes det da, men det er jo mange som ikke klarer tanken på hytte engang, men som elsker kafelivet. :o) Og da er det jo fint at man har mulighet til å gjøre det man liker best selv.

Gjest D*lilith
Skrevet
  Lillemus skrev (På 5.6.2008 den 13.26):

Vi synes det da, men det er jo mange som ikke klarer tanken på hytte engang, men som elsker kafelivet. :o) Og da er det jo fint at man har mulighet til å gjøre det man liker best selv.

Ja det er sant det : )

Jeg har alltid drømt om hytte ved sjøen,må være fantastisk!

Gjest Elextra
Skrevet

I gangavstand er det svært få, men innen en kort reise/busstur/t-banetur/noe lengre sykkeltur finnes store mengder.

Skrevet
  D*lilith skrev (På 5.6.2008 den 13.28):

Ja det er sant det : )

Jeg har alltid drømt om hytte ved sjøen,må være fantastisk!

Om været holder i helga skal vi ta ut med båten på et lite ferskvann, gå i land på en fin leirplass vi vet om, slå opp teltet og tenne bål og overnatte. Bare oss to, skikkelig kjæreste-kose-tur! *Gleder seg vanvittig*

Gjest D*lilith
Skrevet
  Lillemus skrev (På 5.6.2008 den 13.31):

Om været holder i helga skal vi ta ut med båten på et lite ferskvann, gå i land på en fin leirplass vi vet om, slå opp teltet og tenne bål og overnatte. Bare oss to, skikkelig kjæreste-kose-tur! *Gleder seg vanvittig*

Åååå,så koselig : )

Det er jo noe jeg og samboeren også kan gjøre,vi har ikke båt da,men kano...gøy å padle også da.

Gjest Elextra
Skrevet
  Lillemus skrev (På 5.6.2008 den 13.26):

Og noen liker begge deler! *S*

Forøvrig har jeg aldri helt skjønt hvem eller hva "kafélivet" henviser til, men å gå på kafé og drikke et glass vin eller ta en kaffe - det liker jeg :-).

Gjest D*lilith
Skrevet
  Elextra skrev (På 5.6.2008 den 13.31):

I gangavstand er det svært få, men innen en kort reise/busstur/t-banetur/noe lengre sykkeltur finnes store mengder.

Godt du har tilgang på mange da et lite stykke unna : )

Her må vi reise ganske langt for å komme til flere alternativer,men det hender jo vi er på bytur også da,og da er det flere.

Gjest Elextra
Skrevet
  D*lilith skrev (På 5.6.2008 den 13.35):

Godt du har tilgang på mange da et lite stykke unna : )

Her må vi reise ganske langt for å komme til flere alternativer,men det hender jo vi er på bytur også da,og da er det flere.

Dessuten er det dusinvis innen et par hundre meters radius her jeg jobber *S*

Skrevet
  Elextra skrev (På 5.6.2008 den 13.33):

Og noen liker begge deler! *S*

Forøvrig har jeg aldri helt skjønt hvem eller hva "kafélivet" henviser til, men å gå på kafé og drikke et glass vin eller ta en kaffe - det liker jeg :-).

Vi er noen einstøinger og liker oss helst når det ikke er så mye folk. :o) Altså er ikke det å sitte å se på et surrende folkeliv og nippe til kaffe eller vin noe for oss.

Gjest Elextra
Skrevet
  Lillemus skrev (På 5.6.2008 den 13.44):

Vi er noen einstøinger og liker oss helst når det ikke er så mye folk. :o) Altså er ikke det å sitte å se på et surrende folkeliv og nippe til kaffe eller vin noe for oss.

Ok

Er mer Ole Brum-typen jeg - sier ja takk til begge deler! *S*.

Gjest ViViola
Skrevet

Ingen her vi bor, vi bor jo midt i skauen! He-he. Men jeg har alltid kaffe på terrassen, da, og det kan av og til minne om kafè, siden det stadig sitter noen der og drikker av kaffen min. :-)

I byen har vi vel endel kafeer, er sjelden der i grunnen. Hender jeg tar en kaffe hvis jeg må vente på bussen, men som regel sykler jeg - og da bærer det tvert hjem.

Gjest Elextra
Skrevet
  Elextra skrev (På 5.6.2008 den 13.52):

Ok

Er mer Ole Brum-typen jeg - sier ja takk til begge deler! *S*.

Eh, det sa jeg visst allerede i forrige innlegg, ja... * varm *

Skrevet
  GA skrev (På 5.6.2008 den 11.09):

Tror det er en 7-8 i by'n + 4 på kjøpesenteret som ligger midt i sentrum. + to pizzasteder med uteservering

Har ingen kafeer, hadde en de første årene jeg bodde her. Savner det ikke noe særlig. Kafe er noe jeg går på når jeg er i byen eller større steder på handel!

Mrs. Wallace
Skrevet
  D*lilith skrev (På 5.6.2008 den 11.24):

Nei sant det,der er det jo mye da : )

Når det er sagt, er det ikke så altfor ofte jeg henger på kafé.

Gjest D*lilith
Skrevet
  ViViola skrev (På 5.6.2008 den 13.53):

Ingen her vi bor, vi bor jo midt i skauen! He-he. Men jeg har alltid kaffe på terrassen, da, og det kan av og til minne om kafè, siden det stadig sitter noen der og drikker av kaffen min. :-)

I byen har vi vel endel kafeer, er sjelden der i grunnen. Hender jeg tar en kaffe hvis jeg må vente på bussen, men som regel sykler jeg - og da bærer det tvert hjem.

Sikkert koselig å sitte på terrassen i skauen da,å drikke kaffe : )

Gjest D*lilith
Skrevet
  Mrs. Wallace skrev (På 5.6.2008 den 15.32):

Når det er sagt, er det ikke så altfor ofte jeg henger på kafé.

Ikke jeg heller,bare innimellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...