Debra-irl Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 rart hvor interessant alt annet blir når man egentlig skal lese og skaffe seg oversikt til eksamen i morgen. Alt her på DOL f.eks, samt det å tømme og fylle oppvaskmaskinen og å vaske klær er morsommere..... Heldigvis er det eksamen i fag jeg liker i morgen, så jeg har ikke den store skrekken, ennå.... Wish me luck folkens. Nå er det straks avslutning i barnehagen der minstemann skal få perm og si takk for fem fine år. *snufs* 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 ''Wish me luck folkens. Nå er det straks avslutning i barnehagen der minstemann skal få perm og si takk for fem fine år. *snufs*'' Da vil jeg ønske deg lykke til med begge deler. Det er så lett å felle en tåre når de slutter i barnehagen. Både fordi de slutter og fordi de har blitt så store så "fort" Eksamen går nok fint. tvitvi 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Masse lykke til i morgen da : ) *Tvi tvi* 0 Siter
Debra-irl Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Lykke til med eksamen! :-) takker og bukker..... 0 Siter
Debra-irl Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Masse lykke til i morgen da : ) *Tvi tvi* takk. Gleder og gruer meg på en gang. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 ''Wish me luck folkens. Nå er det straks avslutning i barnehagen der minstemann skal få perm og si takk for fem fine år. *snufs*'' Da vil jeg ønske deg lykke til med begge deler. Det er så lett å felle en tåre når de slutter i barnehagen. Både fordi de slutter og fordi de har blitt så store så "fort" Eksamen går nok fint. tvitvi Tusen takk. Avslutningen gikk fint. De var så søte og flinke atte. Store gutten min. Disse årene har gått så utrolig fort....... Håper de neste går _litt_ saktere.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.