Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

rart hvor interessant alt annet blir når man egentlig skal lese og skaffe seg oversikt til eksamen i morgen. Alt her på DOL f.eks, samt det å tømme og fylle oppvaskmaskinen og å vaske klær er morsommere.....

Heldigvis er det eksamen i fag jeg liker i morgen, så jeg har ikke den store skrekken, ennå....

Wish me luck folkens. Nå er det straks avslutning i barnehagen der minstemann skal få perm og si takk for fem fine år. *snufs*

Skrevet

''Wish me luck folkens. Nå er det straks avslutning i barnehagen der minstemann skal få perm og si takk for fem fine år. *snufs*''

Da vil jeg ønske deg lykke til med begge deler. Det er så lett å felle en tåre når de slutter i barnehagen. Både fordi de slutter og fordi de har blitt så store så "fort" :)

Eksamen går nok fint. tvitvi

Gjest D*lilith
Skrevet

Masse lykke til i morgen da : )

*Tvi tvi*

Skrevet

Lykke til med eksamen! :-)

takker og bukker.....

Skrevet

Masse lykke til i morgen da : )

*Tvi tvi*

takk. Gleder og gruer meg på en gang.

Skrevet

''Wish me luck folkens. Nå er det straks avslutning i barnehagen der minstemann skal få perm og si takk for fem fine år. *snufs*''

Da vil jeg ønske deg lykke til med begge deler. Det er så lett å felle en tåre når de slutter i barnehagen. Både fordi de slutter og fordi de har blitt så store så "fort" :)

Eksamen går nok fint. tvitvi

Tusen takk.

Avslutningen gikk fint. De var så søte og flinke atte. Store gutten min. Disse årene har gått så utrolig fort.......

Håper de neste går _litt_ saktere....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...