Gjest Snart takkekortene ferdig :) Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Nå trenger jeg et godt bilderedigeringsprogram. Har Picasa, det er bra til å samle bilder i etc. Men det jeg er ute etter er mer muligheter for å leke meg med bildene. Da mener jeg former på bildene (blad, hjerter etc) collage etc. slik at jeg kan få samlet et par/tre bilder på en artig/fin måte. Det har ikke Picasa mange mulighetene så jeg trenger noe bedre. Hadde et program tidligere hvor jeg kunne få bildene "skjært" i bladform, hjerteform, legge to oppå hverandre etc. men dette programmet har jeg desverre mistet. Noen som kan hjelpe meg med et skikkelig bildeleketøy? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Adobe Photoshop Elements, siste versjonsnummer er 6. Vil du investere i kremen, så får du Adobe Photoshop CS3 for rundt 8000. :-D 0 Siter
Gjest Snart takkekortene ferdig Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Adobe Photoshop Elements, siste versjonsnummer er 6. Vil du investere i kremen, så får du Adobe Photoshop CS3 for rundt 8000. :-D 8000.-!!!!!!! Tror du er sprø jeg ChienMai (det hadde blitt "dyre" takkekort det...) *prøver free trial* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 8000.-!!!!!!! Tror du er sprø jeg ChienMai (det hadde blitt "dyre" takkekort det...) *prøver free trial* ''(det hadde blitt "dyre" takkekort det...)'' Sant nok, og programnmet _er_ dyrt, men vel verdt det for dem som arbeider mye med fotoredigering. Føste programmet jeg nevnte koster ca. 1/10 og er mye enklere å lære seg. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.