Gå til innhold

Bilderedigeringsprogrammer

Gjest Snart takkekortene ferdig :)

Anbefalte innlegg

Gjest Snart takkekortene ferdig :)
Skrevet

Nå trenger jeg et godt bilderedigeringsprogram.

Har Picasa, det er bra til å samle bilder i etc. Men det jeg er ute etter er mer muligheter for å leke meg med bildene.

Da mener jeg former på bildene (blad, hjerter etc) collage etc. slik at jeg kan få samlet et par/tre bilder på en artig/fin måte.

Det har ikke Picasa mange mulighetene så jeg trenger noe bedre.

Hadde et program tidligere hvor jeg kunne få bildene "skjært" i bladform, hjerteform, legge to oppå hverandre etc. men dette programmet har jeg desverre mistet.

Noen som kan hjelpe meg med et skikkelig bildeleketøy?

:D

Gjest ChiengMai
Skrevet

Adobe Photoshop Elements, siste versjonsnummer er 6. Vil du investere i kremen, så får du Adobe Photoshop CS3 for rundt 8000. :-D

Gjest Snart takkekortene ferdig
Skrevet

Adobe Photoshop Elements, siste versjonsnummer er 6. Vil du investere i kremen, så får du Adobe Photoshop CS3 for rundt 8000. :-D

8000.-!!!!!!! Tror du er sprø jeg ChienMai :) (det hadde blitt "dyre" takkekort det...)

*prøver free trial*

;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

8000.-!!!!!!! Tror du er sprø jeg ChienMai :) (det hadde blitt "dyre" takkekort det...)

*prøver free trial*

;)

''(det hadde blitt "dyre" takkekort det...)''

Sant nok, og programnmet _er_ dyrt, men vel verdt det for dem som arbeider mye med fotoredigering. Føste programmet jeg nevnte koster ca. 1/10 og er mye enklere å lære seg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...