Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kanskje kjøpe vaskemaskin til min søsters bryllup, de er i etableringsfasen og trenger mye nytt.

I utgangspunktet vil jeg ikke bruke mer enn 3500-4000,- men får man noe bra til denne summen??

De får barn om noen måneder, så maskinen må tåle daglig vask. Den bør også kunne ta fullt sengetøy, hvor mange "kilo" bør den ha kapasitet til da?

Er ganske uvitende når det kommer til slikt, oppvokst som jeg er med fellesvaskeri i blokk.

Skrevet

Min har kapasitet til 6 kg og jeg synes kjærestens mer vanlige med 3-4 kgs trommel er håpløst knøttliten. Jeg har en AEG som kostet 7500,- for 4,5 år siden.

Kan du ikke få med deg noen på spleis så dere får lagt i litt mer penger?

Skrevet

Min har kapasitet til 6 kg og jeg synes kjærestens mer vanlige med 3-4 kgs trommel er håpløst knøttliten. Jeg har en AEG som kostet 7500,- for 4,5 år siden.

Kan du ikke få med deg noen på spleis så dere får lagt i litt mer penger?

Alle de aktuelle "spleiserne" har desverre allerede kjøpt noe annet, så om vi ikke finner en akseptabel maskin for summen jeg har tenkt å bruke blir det fjellteltet vi først så oss ut på dem:-)

Gjest Fru Verksmester Larsen
Skrevet

Alle de aktuelle "spleiserne" har desverre allerede kjøpt noe annet, så om vi ikke finner en akseptabel maskin for summen jeg har tenkt å bruke blir det fjellteltet vi først så oss ut på dem:-)

Vi er en familie på fire. Har en helt grei vaskemaskin til 3600,-. Det viktige er at maskinen sentrifugerer godt. 1200 omdreininger i minuttet eller mer.

candyqueen_83
Skrevet

Vi har en whirlpool vi ga ca 4600 for i fjor. 1600 omdr og 6 kg. Veldig fornøyd med den. Det er 6th sense på den, så den føler seg frem til hvor mye vann den trenger å bruke osv.

Skrevet

Vi har en whirlpool vi ga ca 4600 for i fjor. 1600 omdr og 6 kg. Veldig fornøyd med den. Det er 6th sense på den, så den føler seg frem til hvor mye vann den trenger å bruke osv.

Takker for innspill:-)

Skrevet

Vi er en familie på fire. Har en helt grei vaskemaskin til 3600,-. Det viktige er at maskinen sentrifugerer godt. 1200 omdreininger i minuttet eller mer.

Takker for innspill:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...