G-bo Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Tenkte å kanskje kjøpe vaskemaskin til min søsters bryllup, de er i etableringsfasen og trenger mye nytt. I utgangspunktet vil jeg ikke bruke mer enn 3500-4000,- men får man noe bra til denne summen?? De får barn om noen måneder, så maskinen må tåle daglig vask. Den bør også kunne ta fullt sengetøy, hvor mange "kilo" bør den ha kapasitet til da? Er ganske uvitende når det kommer til slikt, oppvokst som jeg er med fellesvaskeri i blokk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Min har kapasitet til 6 kg og jeg synes kjærestens mer vanlige med 3-4 kgs trommel er håpløst knøttliten. Jeg har en AEG som kostet 7500,- for 4,5 år siden. Kan du ikke få med deg noen på spleis så dere får lagt i litt mer penger? 0 Siter
G-bo Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Min har kapasitet til 6 kg og jeg synes kjærestens mer vanlige med 3-4 kgs trommel er håpløst knøttliten. Jeg har en AEG som kostet 7500,- for 4,5 år siden. Kan du ikke få med deg noen på spleis så dere får lagt i litt mer penger? Alle de aktuelle "spleiserne" har desverre allerede kjøpt noe annet, så om vi ikke finner en akseptabel maskin for summen jeg har tenkt å bruke blir det fjellteltet vi først så oss ut på dem:-) 0 Siter
Gjest Fru Verksmester Larsen Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Alle de aktuelle "spleiserne" har desverre allerede kjøpt noe annet, så om vi ikke finner en akseptabel maskin for summen jeg har tenkt å bruke blir det fjellteltet vi først så oss ut på dem:-) Vi er en familie på fire. Har en helt grei vaskemaskin til 3600,-. Det viktige er at maskinen sentrifugerer godt. 1200 omdreininger i minuttet eller mer. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Vi har en whirlpool vi ga ca 4600 for i fjor. 1600 omdr og 6 kg. Veldig fornøyd med den. Det er 6th sense på den, så den føler seg frem til hvor mye vann den trenger å bruke osv. 0 Siter
G-bo Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Vi har en whirlpool vi ga ca 4600 for i fjor. 1600 omdr og 6 kg. Veldig fornøyd med den. Det er 6th sense på den, så den føler seg frem til hvor mye vann den trenger å bruke osv. Takker for innspill:-) 0 Siter
G-bo Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Vi er en familie på fire. Har en helt grei vaskemaskin til 3600,-. Det viktige er at maskinen sentrifugerer godt. 1200 omdreininger i minuttet eller mer. Takker for innspill:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.