Gå til innhold

Vil ikke ha jobb mer....

Gjest ikke lenger jobbløs, men fremdeles overvektig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg for en stund siden hvor jeg fortalte at jeg ikke fikk jobb til tross for at jeg hadde søkt flere titalls jobber, og at jeg trodde det hang sammen med stor overvekt.

Nå har jeg fått jobb!

Kjempefin arbeidsgiver, bra lønn, og virker som det er kjempegreie kollegaer.

Ville bare si det.

Gjest D*lilith
Skrevet

Så flott å lese : )

Hadde vært veldig trist om du ikke fikk jobb pga overvekt!

Skrevet

Så flott å lese : )

Hadde vært veldig trist om du ikke fikk jobb pga overvekt!

Jeg tror fremdeles det er viktig grunn til at jeg ikke har fått jobb før, men denne jobben var i grunn verdt å vente på, så nå er det helt i orden :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg tror fremdeles det er viktig grunn til at jeg ikke har fått jobb før, men denne jobben var i grunn verdt å vente på, så nå er det helt i orden :)

Synd vekten skal avgjøre om man får jobb eller ikke : (

Det er i alle fall diskiminering!!!

Grattis med ny jobb da,og lykke til med den : )

Bra det ordnet seg for deg!

Skrevet

Gratulerer med jobb; så fint at det ordnet seg.

På min arbeidsplass har vi nyleg fått en arbeidstaker, som i tillegg til å være mye overvektig, også har annen hudfarge. Virker veldig trivelig.

Skrevet

Herreminhatt så bra!!! Gratulerer masse med jobb! Lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer!!

Grunnen til at du ikke fikk de andre jobbene skyldtes selvfølgelig ikke overvekt, men at karmaen visste at denne jobben til nettopp deg måtte bare bli ledig først!!!

Igjen- gratulerer :-D

Skrevet

Husker godt det, og det er ikke lenge siden, så da hadde du endelig flaks. Smiler til deg, gratulerer. Vet du hva som gjorde at du fikk jobbben, var det noe spes du gjorde annerledes eller hva...?

Lykke til, og så fint at du trives :)

Skrevet

Husker godt det, og det er ikke lenge siden, så da hadde du endelig flaks. Smiler til deg, gratulerer. Vet du hva som gjorde at du fikk jobbben, var det noe spes du gjorde annerledes eller hva...?

Lykke til, og så fint at du trives :)

Var faktisk på intervju til en jobb først, som jeg ikke helt hadde kvalifikasjoner til, også ringte de meg etterpå og lurte på om jeg ville ha en annen jobb, for de trodde jeg kom til å passe så godt inn der sammen med dem. Spør ikke meg om hvorfor... Ikke skjønner jeg at jeg gjorde noe annerledes, heller. Men det er et veldig hyggelig miljø med folk som er ganske "nedpå", så kan hende de er litt romsligere enn andre også. Jeg skal til og med ha mye kontakt med kunder, men de ser tydeligvis ikke det som et problem, da :)

Skrevet

Gratulerer!!

Grunnen til at du ikke fikk de andre jobbene skyldtes selvfølgelig ikke overvekt, men at karmaen visste at denne jobben til nettopp deg måtte bare bli ledig først!!!

Igjen- gratulerer :-D

''Grunnen til at du ikke fikk de andre jobbene skyldtes selvfølgelig ikke overvekt, men at karmaen visste at denne jobben til nettopp deg måtte bare bli ledig først!!!''

Kanskje du har rett i det... Jeg tror i alle fall at det er riktig jobb for meg, ja!

Takk for alle gratulasjoner, fra deg og andre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...