Gjest D*lilith Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har en nabo som jeg en gang var innlagt med,men kan ikke si at jeg kjenner han så godt fordet. Han drev mye med narkotika tidligere,hva han gjør nå vet jeg ikke. Men såg han da jeg såg ut vinduet fra stua,han kom ravende bortover gata med blod i fjeset,inn i hagen vår...gikk opp på terrassen og snudde da han såg det ikke var noen der. Jeg vil ikke ha han rekendes her,hvordan sier jeg det på en pen måte? At det ikke passer eller? Forslag? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Hør nå først hva det er han vil. Faller det ikke i smak så sier du du er opptatt og at det ikke passer. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hør nå først hva det er han vil. Faller det ikke i smak så sier du du er opptatt og at det ikke passer. Ja får gjøre det,men jeg har store problemer med å snakke med folk som er rusa,så er jo ungene her også,de reagerte jo i går når han for rundt på måfå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.