Gjest totalt blank på dette området Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Noen som har noen tips til hva jeg kan gi i gave til halvsøsteren min når hun gifter seg? Vi er en stor søskenflokk men gir gaver hver for oss. Brudeparet ønsker seg penger....hvis man feks skal gi penger... hvor mye ville dere gitt??? Til orientering så bor jeg alene... så gaven blir kun fra meg...Og jeg har ikke vært i brylllup før. Det gjør det så vanskelig synes jeg... Vet rett og slett ikke hvor mye jeg bør gi... Jeg er litt over 30 år, og tjener rundt 300 000 i året. Noen som har noe tips på hva jeg bør legge meg på? 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg tror jeg hadde lagt meg på mellom 5oo og 7ookr om jeg var alene om gaven. Hør med dine søsken, så halverer du sånn ca i forhold til hva de gir som par? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Siden du er halvsøster ville jeg lagt meg på 700-1000,-, hvis du har råd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.