Lillemus Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Ser på bil? å nei du, det tviler jeg på, han holder på å ordne gaven din han Så godt å se at du kan blåse ut litt. hihi Ettersom han og faren etter en liten stund kom kjørende i en prøvebil så snakket han nok sant. ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Ettersom han og faren etter en liten stund kom kjørende i en prøvebil så snakket han nok sant. ;o) huffda..... tipper du har store joggebukser på som straff for han nå 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg synes jeg ser reaksjonen på dette innlegget om det hadde vært skrevet med motsatt kjønnsmessig fortegn: ''Her kommer jeg etter jobb, klokka 8 om kvelden, sliten og sulten på både det ene og det andre, iført byens trangeste speedos og hva finner jeg? Ingenting! Huset er tomt! Kun en tekstmelding - hun er hos sin mor og ser på en symaskin!!!!!!!!!! Ikke er det mat i huset heller, kun to kalde grandisstykker på benken! Ikke faen om jeg spiser dem! Akkurat nå kunne jeg spikret henne opp på veggen til skrekk og advarsel!!!! Egentlig bør hun holde seg unna en stund til jeg har fått roet meg ned litt... Og hun bør betre huske ønsket mitt til bursdagen i neste uke.... Kvinnfolk ass!!!!'' ;oP Huff,hehe det var jo enda godt ikke det var tilfelle. Det har jammen vært hett nok i dag, ute altså 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 huffda..... tipper du har store joggebukser på som straff for han nå *Host* Miniskjørt åpner for så mangt... ;o) *Lukker soveromsdøra og setter seg med laptopen igjen* Han sitter nå atter en gang med laptopen sin på fanger og skravler bil med faren på mobilen. *Hehe* Men jeg har fått mitt, han har fyllt opp både bensintanken og litt til så jeg er fornøyd en liten stund nå. ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 *Host* Miniskjørt åpner for så mangt... ;o) *Lukker soveromsdøra og setter seg med laptopen igjen* Han sitter nå atter en gang med laptopen sin på fanger og skravler bil med faren på mobilen. *Hehe* Men jeg har fått mitt, han har fyllt opp både bensintanken og litt til så jeg er fornøyd en liten stund nå. ;o) Haha, godt å høre Og da er vel ikke maten så viktig lengre heller......... 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Haha, godt å høre Og da er vel ikke maten så viktig lengre heller......... Jeg har spist også. ) Fant noen karbonader i frysen og egg i kjøleskapet så det ble da noe. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har spist også. ) Fant noen karbonader i frysen og egg i kjøleskapet så det ble da noe. Du er god du 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Du greier vel for pokker å sørge for å få i deg mat sjøl? Herregud, ass. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Innlegget var totalt meningsløst, men fordi det var undreskrevet "Lillemus", så måtte det besvares.... Beviser bare at verden er for suckups only. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Innlegget var totalt meningsløst, men fordi det var undreskrevet "Lillemus", så måtte det besvares.... Beviser bare at verden er for suckups only. ''Innlegget var totalt meningsløst, men fordi det var undreskrevet "Lillemus", så måtte det besvares.... Beviser bare at verden er for suckups only. '' Så derfor måtte du også svare i tråden? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Det hadde blitt et unisont "vi håper dama di dumper deg, din mannssjåvinistiske dust". ;oD Jepp, noe sånt, ja 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 ''Innlegget var totalt meningsløst, men fordi det var undreskrevet "Lillemus", så måtte det besvares.... Beviser bare at verden er for suckups only. '' Så derfor måtte du også svare i tråden? Man blir overrasket av mye, men aldri hvor mye man blir overrasket! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Man blir overrasket av mye, men aldri hvor mye man blir overrasket! Har du drukket, eller mangla det et "av" eller "over"? Forresten kan det også være at jeg er for trøtt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Innlegget var totalt meningsløst, men fordi det var undreskrevet "Lillemus", så måtte det besvares.... Beviser bare at verden er for suckups only. *Flirer* Dere kjenner meg så godt her inne at dere vet jeg elsker ham dypt og inderlig uansett. ) Og at jeg er lille, milde, føyelige og blide Lillemus igjen så snart jeg får meg en matbit og et knull. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Du greier vel for pokker å sørge for å få i deg mat sjøl? Herregud, ass. Hadde det vært noe å lage seg mat av så... ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Er det rart det er krig i verden ?? ;-) På denne hjemmebanen er det så rolig og fredelig i 99,99% av tiden at et lite skybrudd som gir seg på noen minutter ikke spiller noen rolle. ) Så snart jeg hører stemmen eller latteren hans så renner sinnet bare av meg og jeg ser sola igjen! ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hadde det vært noe å lage seg mat av så... ;o) Men å stikke innom butikken på vei hjem, var for mye forlangt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Men å stikke innom butikken på vei hjem, var for mye forlangt? Jeg trodde han hadde ordnet med mat, som regel ringer han i løpet av arbeidsdagen og spør hva jeg vil han eller kjøper med en porsjon til meg om han er ute og spiser selv på vei hjem. Så ettersom jeg ikke hørte noe regnet jeg med at det var tilfelle også i går, noe det altså ikke var... Og jeg visste at vi skulle ut senere på kvelden og fylle bensin på bilen min (jeg var nesten bensintørr, han insisterer på å fylle for meg!) så gadd jeg ikke dure ut igjen. ) Men jeg fant jo mat til slutt da, etter en nøyere inspeksjon av fryser og kjøleskap. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg synes jeg ser reaksjonen på dette innlegget om det hadde vært skrevet med motsatt kjønnsmessig fortegn: ''Her kommer jeg etter jobb, klokka 8 om kvelden, sliten og sulten på både det ene og det andre, iført byens trangeste speedos og hva finner jeg? Ingenting! Huset er tomt! Kun en tekstmelding - hun er hos sin mor og ser på en symaskin!!!!!!!!!! Ikke er det mat i huset heller, kun to kalde grandisstykker på benken! Ikke faen om jeg spiser dem! Akkurat nå kunne jeg spikret henne opp på veggen til skrekk og advarsel!!!! Egentlig bør hun holde seg unna en stund til jeg har fått roet meg ned litt... Og hun bør betre huske ønsket mitt til bursdagen i neste uke.... Kvinnfolk ass!!!!'' ;oP *hehehehe* ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.