Gå til innhold

Mannfolk!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Näckrosa
Skrevet

...maten hadde jeg egentlig sett på som den minste skuffelsen her... ;o)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

14

• pekkaline

5

• mariaflyfly

4

• Mrs. Wallace

4

Skrevet

...maten hadde jeg egentlig sett på som den minste skuffelsen her... ;o)

*Hehe* Når jeg kommer fra seinvakt er jeg _sulten_! Men i dette tilfellet var jeg nok minst like sulten på noe annet som på mat... ;o) Og det visste han også, det var tross alt over en uke siden sist vi så hverandre!

Men det årna sæ. :o)

Skrevet

''Mannfolk ass!!!!''

jeg setter også pris på en deilig mannerumpe;-)

Skrevet

Jeg synes jeg ser reaksjonen på dette innlegget om det hadde vært skrevet med motsatt kjønnsmessig fortegn:

''Her kommer jeg etter jobb, klokka 8 om kvelden, sliten og sulten på både det ene og det andre, iført byens trangeste speedos og hva finner jeg? Ingenting! Huset er tomt! Kun en tekstmelding - hun er hos sin mor og ser på en symaskin!!!!!!!!!!

Ikke er det mat i huset heller, kun to kalde grandisstykker på benken! Ikke faen om jeg spiser dem!

Akkurat nå kunne jeg spikret henne opp på veggen til skrekk og advarsel!!!! Egentlig bør hun holde seg unna en stund til jeg har fått roet meg ned litt...

Og hun bør betre huske ønsket mitt til bursdagen i neste uke....

Kvinnfolk ass!!!!''

;oP

''iført byens trangeste speedos''

ha ha ha!!! Hadde han hatt på seg det, hadde det garantert vært ROTFLOL for mitt vedkommende;-)

Skrevet

Det hadde blitt et unisont "vi håper dama di dumper deg, din mannssjåvinistiske dust". ;oD

Garantert!!

Mrs. Wallace
Skrevet

''iført byens trangeste speedos''

ha ha ha!!! Hadde han hatt på seg det, hadde det garantert vært ROTFLOL for mitt vedkommende;-)

Ja, jeg må innrømme at det ble litt fnising her mens jeg skrev det. Ikke noe utpreget turn-on, akkurat. ;o)

Skrevet

Ja, jeg må innrømme at det ble litt fnising her mens jeg skrev det. Ikke noe utpreget turn-on, akkurat. ;o)

;-)

Skrevet

Er vel ikke hans oppgave å være der når du jobber fra jobb? Må jo få lov å gjøre andre ting

Skrevet

*Hehe* Når jeg kommer fra seinvakt er jeg _sulten_! Men i dette tilfellet var jeg nok minst like sulten på noe annet som på mat... ;o) Og det visste han også, det var tross alt over en uke siden sist vi så hverandre!

Men det årna sæ. :o)

hvorfor fortelle oss at du vil ha deg?

Skrevet

Er vel ikke hans oppgave å være der når du jobber fra jobb? Må jo få lov å gjøre andre ting

Når han både sier og sender meg melding om at han gleder seg til jeg kommer så forventer jeg jo at han faktisk er der når jeg kommer da.

Men saken er opp og avgjort, vi er perlevenner igjen og alt er som vanlig. :o)

Skrevet

Når han både sier og sender meg melding om at han gleder seg til jeg kommer så forventer jeg jo at han faktisk er der når jeg kommer da.

Men saken er opp og avgjort, vi er perlevenner igjen og alt er som vanlig. :o)

ok:)

Gjest ofte hørt
Skrevet

Stakkars, stakkars deg, dette var da fryktelig.

Hvis kjæresten min hadde gjort noe sånt, så hadde det vært kroken på døra ja.

Skrevet

På denne hjemmebanen er det så rolig og fredelig i 99,99% av tiden at et lite skybrudd som gir seg på noen minutter ikke spiller noen rolle. :o)

Så snart jeg hører stemmen eller latteren hans så renner sinnet bare av meg og jeg ser sola igjen! :o)

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...