Gjest sparegrisen Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Har prøvd å logge meg inn på Sparebank1 sine hjemmesider www.sparebank1.no men siden blir helt rar, forstørrede bokstaver og enkelte linker forsvinner... merkelige greier. Virus? Kan dere andre gå inn på siden og se om det samme skjer hos dere? Hvis ikke kan det kanskje være noe jeg må oppdatere på min datamaskin? Alle andre sider funker helt fint. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Siden ser helt fin ut hos meg. https://www2.sparebank1.no/portal/1001/3_privat?_nfpb=true&_pageLabel=page_privat_forside 0 Siter
Gjest Firefox forever Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Forsøk med en annen browser, f.eks. Firefox eller Opera. Internet Explorer sliter litt av og til med noen sider. 0 Siter
Gjest sparegrisen Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Forsøk med en annen browser, f.eks. Firefox eller Opera. Internet Explorer sliter litt av og til med noen sider. Det er liksom førstesia til sparebank1 jeg har problemer med, men hvis jeg klikker litt her og der, husker ikke om det var Om oss eller noe sånt, da kom jeg inn når jeg klikket på linken til innlogging der og alt var normalt. Har ikke hatt problemer med andre sider heller, kun denne første sia til Sparebank1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.