Gå til innhold

Problemer med Sparebank1 sine sider?

Anbefalte innlegg

Gjest sparegrisen
Skrevet

Har prøvd å logge meg inn på Sparebank1 sine hjemmesider

www.sparebank1.no

men siden blir helt rar, forstørrede bokstaver og enkelte linker forsvinner... merkelige greier. Virus?

Kan dere andre gå inn på siden og se om det samme skjer hos dere?

Hvis ikke kan det kanskje være noe jeg må oppdatere på min datamaskin?

Alle andre sider funker helt fint.

Gjest Firefox forever
Skrevet

Forsøk med en annen browser, f.eks. Firefox eller Opera. Internet Explorer sliter litt av og til med noen sider.

Gjest sparegrisen
Skrevet

Forsøk med en annen browser, f.eks. Firefox eller Opera. Internet Explorer sliter litt av og til med noen sider.

Det er liksom førstesia til sparebank1 jeg har problemer med, men hvis jeg klikker litt her og der, husker ikke om det var Om oss eller noe sånt, da kom jeg inn når jeg klikket på linken til innlogging der og alt var normalt.

Har ikke hatt problemer med andre sider heller, kun denne første sia til Sparebank1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...