silo Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Inspirert av innlegget til Pekkaline om bikinikjøp- de siste gangene jeg har vært på stranda (i oslo) ser jeg stadig flere som soler seg toppløse. Både yngre og eldre damer egentlig- jeg håper dette er en trend som kommer nå igjen, er kjempelei av å gå med snorer som strammer i nakken og kalde pupper. Men jeg vet ikke om jeg tør å gå uten overdel nå- en ting var jo sist det var "vanlig", da var jeg 16 år og hadde mer selvtilit:) Hva med dere? Komfort over sjenerthet? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg synes det er penest å ha på bikini. Jeg kunne aldri tenkt meg å gå toppløs, da kunne jeg like gjerne gått naken. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Hadde ikke gjort det på en strand eller annet offentlig sted. Men hjemme på terassen hadde jeg fint gjort det. De er like mye utenfor bhen som inni nå for tiden Er nok kjekt for sambo det Ser det er meldt 31 grader i Oslo i morgen . Bare å hive klærene for de som bor der. (og sludd i Finnmark på lørdag haha) 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Du har sikkert lest mine innlegg i den tråden og vet at jeg helst bruker topp blant folk. Blant venner er det ingen sjenerthet hos meg, spøkelsene får luft og varme Jeg synes du skal kaste toppen om du føler for det, du er jo ikke alene om det. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Ja, der kan man se: Åttitallet er tilbake på mer enn én måte... Man får vel se an omgivelsene litt. Soler man seg i en park midt i byen, er det greit å beholde toppen på. Men om halve stranda er toppløse, er det vel bare å kaste toppen. Selv foretrekker jeg nok å ha på toppen, jeg føler meg ferdig med åttitallet der. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg soler meg mer enn gjerne toppløs :0) Liker aller best å sole meg helt naken.. (Men ikke på stranden da..) MEN, jeg synes det er greit å ha en topp på om jeg er på stranden med ungene...Mest fordi da må jeg løpe etter snuppa, og det er ikke like moro uten topp ;0) 0 Siter
silo Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Jeg synes det er penest å ha på bikini. Jeg kunne aldri tenkt meg å gå toppløs, da kunne jeg like gjerne gått naken. he? mener du det altså? jeg kan ikke si jeg følte meg naken uten toppen før da, men nå vet jeg jo ærlig talt ikke hvordan jeg ville følt meg, siden jeg ikke har turt å prøve ennå... 0 Siter
silo Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Jeg soler meg mer enn gjerne toppløs :0) Liker aller best å sole meg helt naken.. (Men ikke på stranden da..) MEN, jeg synes det er greit å ha en topp på om jeg er på stranden med ungene...Mest fordi da må jeg løpe etter snuppa, og det er ikke like moro uten topp ;0) He he, ja der er jeg enig altså! Muligens ville jeg nok også tatt på topppen for å bade, evnt reise meg opp. Men du er toppløs på stranda også altså? Så bra! Håper alle gjør det snart sånn som på det glade 80 tallet! 0 Siter
silo Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Du har sikkert lest mine innlegg i den tråden og vet at jeg helst bruker topp blant folk. Blant venner er det ingen sjenerthet hos meg, spøkelsene får luft og varme Jeg synes du skal kaste toppen om du føler for det, du er jo ikke alene om det. ja, spøkelsene mine fortjener så absolutt å komme fri. Skal manne meg opp i morgen tror jeg:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Nei, jeg soler meg ikke toppløs, mine gjør seg best i en bh/bikinitopp når jeg ikke er til sengs eller i dusjen. ;o) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg synes det er penest å ha på bikini. Jeg kunne aldri tenkt meg å gå toppløs, da kunne jeg like gjerne gått naken. Enig. 0 Siter
Flyberta Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg solte meg aldri toppløs på åttitallet... Skilte meg veldig ut på stranda, faktisk. Kommer neppe til å kaste toppen i framtida heller. Jeg ser ikke helt poenget, og plages overhodet ikke av en bikinioverdel, heldigvis. Men jeg plages heller ikke av at andre går toppløse. 0 Siter
Gjest jepp, min mening Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Toppløshet er det samme som å drite i andres følelser. Jeg vet om flere som ikke har lyst til å spise mat hvis naboen sitter med puppene bare. Og tenk på de kvinnene som så vidt tør å kle av seg for å vise kroppen sin som ikke er så pen lenger. De føler seg enda mer nedverget når mannen deres kan se på kanskje penere puppestell. 0 Siter
silo Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Toppløshet er det samme som å drite i andres følelser. Jeg vet om flere som ikke har lyst til å spise mat hvis naboen sitter med puppene bare. Og tenk på de kvinnene som så vidt tør å kle av seg for å vise kroppen sin som ikke er så pen lenger. De føler seg enda mer nedverget når mannen deres kan se på kanskje penere puppestell. hmmm, dette er noe jeg virkelig aldri ville tenkt på! takk for innspillet, selv om jeg er helt uenig med deg. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg soler meg toppløs hjemme, men har to store barn som passer godt på at jeg ikke er synlig for noen andre enn vi som bor i huset 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Nei jeg går ikke toppløs på offentlige strender. Jeg synes rett og slett ikke det passer seg. 0 Siter
adelie Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 He he, ja der er jeg enig altså! Muligens ville jeg nok også tatt på topppen for å bade, evnt reise meg opp. Men du er toppløs på stranda også altså? Så bra! Håper alle gjør det snart sånn som på det glade 80 tallet! Enig! *lengter etter frihet* 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Kalde pupper er vel ikke værre enn kald rumpe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.