silo Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Det er utrolig vulgært. hæh! Hva er vulgært med det da gitt! jeg synes heller det kan være vulgært med harry bikiner, mens toppløse damer uansett alder er jo bare kult! menn ahr gjort det alle tider, så hvorfor kan ikke vi? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 hæh! Hva er vulgært med det da gitt! jeg synes heller det kan være vulgært med harry bikiner, mens toppløse damer uansett alder er jo bare kult! menn ahr gjort det alle tider, så hvorfor kan ikke vi? Menn har vasket bilen og klippet gresset, og kjørt bil i bar overkropp til alle tider, hvorfor gjør dere ikke det? 0 Siter
silo Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Menn har vasket bilen og klippet gresset, og kjørt bil i bar overkropp til alle tider, hvorfor gjør dere ikke det? ja, egentlig burde vi jo gjøre det! fri oss fra lenkene, og bare være friiiii! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Du har sikkert lest mine innlegg i den tråden og vet at jeg helst bruker topp blant folk. Blant venner er det ingen sjenerthet hos meg, spøkelsene får luft og varme Jeg synes du skal kaste toppen om du føler for det, du er jo ikke alene om det. Spøkelser...?-)) Hihi. Fra nå av er mine også det! De har fått litt sol da, men jeg har solt meg mest med overdel, så skillet er veldig tydelig. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg liker å sole meg toppløs dersom jeg er alene eller kun sammen med venninner. Går aldri rundt toppløs, men ligger eller sitter altså hvis jeg er alene. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg liker å sole meg toppløs dersom jeg er alene eller kun sammen med venninner. Går aldri rundt toppløs, men ligger eller sitter altså hvis jeg er alene. Jeg ligger eller sitter også. Mannen min er alltid så glad når jeg soler meg toppløs Jeg får masse hyggelige kommentarer. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg ligger eller sitter også. Mannen min er alltid så glad når jeg soler meg toppløs Jeg får masse hyggelige kommentarer. Her vi bor har vi litt for mye innsyn fra naboer på verandaen vår... Men denne uka er de nærmeste borte, så da går det an... Men når ungene er hjemme, gjør jeg det ikke - for her vrimler det som regel av andre barn, og de skal slippe å se mine pupper... Ikke så ofte jeg soler meg toppløs når mannen min er hjemme heller - men han er jo sjelden hjemme på dagtid. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Spøkelser...?-)) Hihi. Fra nå av er mine også det! De har fått litt sol da, men jeg har solt meg mest med overdel, så skillet er veldig tydelig. Nettopp De blir selvlysende i mørket. vittig 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 He he, ja der er jeg enig altså! Muligens ville jeg nok også tatt på topppen for å bade, evnt reise meg opp. Men du er toppløs på stranda også altså? Så bra! Håper alle gjør det snart sånn som på det glade 80 tallet! Hi, hi, kan godt ligge å sole meg toppløs ja, herlig :0) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Etter at jeg hadde ammet ferdig var det desverre ikke pupper igjen, gitt. Etter mange slitsomme år uten pupper bestemte jeg meg for å legge inn proteser. Velger helt bevisst ordet proteser. For meg føltes det som om jeg hadde mistet en del av kroppen :-( Det var en befrielse å igjen kunne handle fint undertøy og bikinier. Jeg er kjempeglad for at jeg gjorde det! Men!! Det er et eller annet med jenter og andre jenters silikonpupper. Jeg kunne ALDRI gått toppløs på stranda. Har til gode å høre at jenter som er så heldige å slippe å vurdere en slik operasjon, si at gummipupper er ok. Det synes ikke fryktelig godt på meg, jeg la kun inn det jeg hadde mistet. Men fin kløft er det og de henger ikke. Så jeg har lagt merke til en del jenter som studerer meg relativt skamløst. Tydelig hva de tenker. Selv om det blir helt feil hadde jeg aldri i livet gått toppløs med mine pupper. Føler at jeg provoserer nok som det er. Forferdelig at det skal være slik... 0 Siter
silo Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Etter at jeg hadde ammet ferdig var det desverre ikke pupper igjen, gitt. Etter mange slitsomme år uten pupper bestemte jeg meg for å legge inn proteser. Velger helt bevisst ordet proteser. For meg føltes det som om jeg hadde mistet en del av kroppen :-( Det var en befrielse å igjen kunne handle fint undertøy og bikinier. Jeg er kjempeglad for at jeg gjorde det! Men!! Det er et eller annet med jenter og andre jenters silikonpupper. Jeg kunne ALDRI gått toppløs på stranda. Har til gode å høre at jenter som er så heldige å slippe å vurdere en slik operasjon, si at gummipupper er ok. Det synes ikke fryktelig godt på meg, jeg la kun inn det jeg hadde mistet. Men fin kløft er det og de henger ikke. Så jeg har lagt merke til en del jenter som studerer meg relativt skamløst. Tydelig hva de tenker. Selv om det blir helt feil hadde jeg aldri i livet gått toppløs med mine pupper. Føler at jeg provoserer nok som det er. Forferdelig at det skal være slik... Ja, det er synd at du skal føle det sånn! Jeg tenker også at det er mange som kommer med tankeløse kommentarer rundt brystinnlegg, uten å tenke over at mange har medisinske grunner til å gjøre det. Det gjelder forresten også andre kosmetiske inngrep- det er slett ikke alltid det gjøres for "moro" skyld. 0 Siter
silo Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Jeg ligger eller sitter også. Mannen min er alltid så glad når jeg soler meg toppløs Jeg får masse hyggelige kommentarer. Høres ut som en trivelig kar:) kanskje jeg skulle prøvd det her hjemme, da ville min mann blitt glad også tror jeg! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Her vi bor har vi litt for mye innsyn fra naboer på verandaen vår... Men denne uka er de nærmeste borte, så da går det an... Men når ungene er hjemme, gjør jeg det ikke - for her vrimler det som regel av andre barn, og de skal slippe å se mine pupper... Ikke så ofte jeg soler meg toppløs når mannen min er hjemme heller - men han er jo sjelden hjemme på dagtid. ''Her vi bor har vi litt for mye innsyn fra naboer på verandaen vår... '' Jeg kan lett skjule meg for naboer, og har intet ønske om å vise meg for dem heller ''Men når ungene er hjemme, gjør jeg det ikke - for her vrimler det som regel av andre barn, og de skal slippe å se mine pupper...'' Jeg dekker meg også alltid til om de er store eller små på besøk. ''Ikke så ofte jeg soler meg toppløs når mannen min er hjemme heller - men han er jo sjelden hjemme på dagtid.'' Det er deilig å sole seg om ettermiddagene også, men da var det vel alle barna du har rundt deg 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Det er utrolig vulgært. Hva er vulgært med en naken menneske kropp? Vi er da alle født nakne. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Toppløshet er det samme som å drite i andres følelser. Jeg vet om flere som ikke har lyst til å spise mat hvis naboen sitter med puppene bare. Og tenk på de kvinnene som så vidt tør å kle av seg for å vise kroppen sin som ikke er så pen lenger. De føler seg enda mer nedverget når mannen deres kan se på kanskje penere puppestell. Det er vel det dummeste jeg har hørt! Man kan da ikke tenke slik...Da burde vi jo kanskje slutte gå i bikini i det hele tatt, for tenk på de som har fjernet et bryst... Om man ikke har en kjempe bra kropp, så får man begynne å trene da..Og om man ikke tåler se en pupp her og der, ja så får man holde seg unna stranden... Man skal ta hensyn, men til en viss grad... Men det er MIN mening.. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Det er vel det dummeste jeg har hørt! Man kan da ikke tenke slik...Da burde vi jo kanskje slutte gå i bikini i det hele tatt, for tenk på de som har fjernet et bryst... Om man ikke har en kjempe bra kropp, så får man begynne å trene da..Og om man ikke tåler se en pupp her og der, ja så får man holde seg unna stranden... Man skal ta hensyn, men til en viss grad... Men det er MIN mening.. Finnes ikke en doler med/uten moral,,,, Men kan du strø et barn i bilde, så blir du nedrent;) Hele dol-bildet er basert på "hvor perfekt kan du bli"? og jeg kvalmes, over hvor perfekte deres barn er eller skal bli... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Hva er vulgært med en naken menneske kropp? Vi er da alle født nakne. Javisst er vi født nakne, men hvordan vi er født er da et relativt dårlig argument for hva som er greit å drive med som voksen. Vi er også født slimete, blodige og storskrikende, for å si det sånn... ;oP 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Etter at jeg hadde ammet ferdig var det desverre ikke pupper igjen, gitt. Etter mange slitsomme år uten pupper bestemte jeg meg for å legge inn proteser. Velger helt bevisst ordet proteser. For meg føltes det som om jeg hadde mistet en del av kroppen :-( Det var en befrielse å igjen kunne handle fint undertøy og bikinier. Jeg er kjempeglad for at jeg gjorde det! Men!! Det er et eller annet med jenter og andre jenters silikonpupper. Jeg kunne ALDRI gått toppløs på stranda. Har til gode å høre at jenter som er så heldige å slippe å vurdere en slik operasjon, si at gummipupper er ok. Det synes ikke fryktelig godt på meg, jeg la kun inn det jeg hadde mistet. Men fin kløft er det og de henger ikke. Så jeg har lagt merke til en del jenter som studerer meg relativt skamløst. Tydelig hva de tenker. Selv om det blir helt feil hadde jeg aldri i livet gått toppløs med mine pupper. Føler at jeg provoserer nok som det er. Forferdelig at det skal være slik... Kanskje de studerer deg fordi de tenker "Åh, sånne flotte pupper skulle jeg også hatt"? Det vet du jo ikke. Ikke gå automatisk ut fra at alle som ser på deg dømmer deg, sånn er det sannsynligvis ikke 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Har inntrykk av at alt som var vanlig på 80-tallet nå kommer tilbake, enten det dreier seg om klær eller vaner. Så også toppløs-soling. Liker selv godt å sole meg toppløs i forholdsvis privat sammenheng, eller kanskje på en holme ute i skjærgården, men vet ikke om jeg kommer til å sole meg toppløs igjen på stranden - tviler litt på det. 0 Siter
Aggathe Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Aldri til dags dato solet meg toppløs, men nå når jeg ser at jeg får sånne ulekre skiller vurderer jeg det! Men det blir inneklemt i et hjørne av verandaen når jeg er alene, ikke når det springer unger til å fra hele tiden. Jeg er fornøyd med puppene mine, ingenting i veien med de, men å gått toppløs på stranda hadde jeg aldri klart, tar av meg snorene på toppen når jeg ligger på magen da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.