fei1365380229 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg soler meg aldri toppløs og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg blir faktisk litt brydd av å ha andres nakenhet rett i fleisen. Det gjelder både pene pupper og pupper som henger ned til navelen. Jeg syns faktisk folk kan kle på seg på offentlige steder. Jeg liker heller ikke mannfolk som går uten t-skjorte i dagligvareforretningen, damer som går i bikini der. Jeg syns den moten nå med bare strømpebukse - som er gjennomsiktig med en skjorte over som går til midt på rompa er stygg. 0 Siter
silo Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Jeg soler meg aldri toppløs og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg blir faktisk litt brydd av å ha andres nakenhet rett i fleisen. Det gjelder både pene pupper og pupper som henger ned til navelen. Jeg syns faktisk folk kan kle på seg på offentlige steder. Jeg liker heller ikke mannfolk som går uten t-skjorte i dagligvareforretningen, damer som går i bikini der. Jeg syns den moten nå med bare strømpebukse - som er gjennomsiktig med en skjorte over som går til midt på rompa er stygg. Ja, det hender det kan bli litt mye- men det kommer jo litt an på kroppen også da (hos menn, vel og merke) 0 Siter
Gjest Spekepølse Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Det trenger ikke bli en trend for at jeg skal gjøre det i hvert fall:) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Finnes ikke en doler med/uten moral,,,, Men kan du strø et barn i bilde, så blir du nedrent;) Hele dol-bildet er basert på "hvor perfekt kan du bli"? og jeg kvalmes, over hvor perfekte deres barn er eller skal bli... Uff, ja...Noen ganger føler man seg bare såå unormal, og lite perfekt i forhold til mange her inne... Hvertfall fasaden til mange ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Javisst er vi født nakne, men hvordan vi er født er da et relativt dårlig argument for hva som er greit å drive med som voksen. Vi er også født slimete, blodige og storskrikende, for å si det sånn... ;oP Greit nok. Men en naken kropp er da helt normalt, om man er voksen eller barn. Flere burde våge å vise kropp, enten de er perfekte eller ikke. Barn har godt av å se at man er fornøy med kroppen sin, uavhengig av noen skavanker her og der. :0) Med den kroppsfikseringen som er i dag, er det ikke rart unge får komplekser... 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Javisst er vi født nakne, men hvordan vi er født er da et relativt dårlig argument for hva som er greit å drive med som voksen. Vi er også født slimete, blodige og storskrikende, for å si det sånn... ;oP ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg solte meg toppløs på 80-tallet, men om det var fordi dette var "deiligst" eller "mest fritt", vet jeg ikke. Det var vel noe som ble gjort vel så mye fordi "alle andre gjorde det" og fordi man nesten skulle demonstrere hvor "frigjorte" man var. Toppen kom på igjen lenge før alder og barnefødsler tilsa det, rett og slett fordi jeg ville beskytte huden mot solskader og slikt. Nå har jeg "det andre" som tilleggsargument for å behodle toppen på, så jeg tar den nok neppe av med det første;-) Ikke har jeg noen problemer med å bruke topp heller - synes ikke det er beklemmende eller rart på noen som helst måte, og jeg ville følt meg like naken uten bikinitopp som jeg ville uten BH under klærne:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Greit nok. Men en naken kropp er da helt normalt, om man er voksen eller barn. Flere burde våge å vise kropp, enten de er perfekte eller ikke. Barn har godt av å se at man er fornøy med kroppen sin, uavhengig av noen skavanker her og der. :0) Med den kroppsfikseringen som er i dag, er det ikke rart unge får komplekser... ''Barn har godt av å se at man er fornøy med kroppen sin, uavhengig av noen skavanker her og der.'' Det er jeg selvfølgelig helt enig i. Men jeg forbeholder meg allikevel retten til å ha på topp på stranda, så valser jeg heller rundt naken her hjemme. 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 ''Barn har godt av å se at man er fornøy med kroppen sin, uavhengig av noen skavanker her og der.'' Det er jeg selvfølgelig helt enig i. Men jeg forbeholder meg allikevel retten til å ha på topp på stranda, så valser jeg heller rundt naken her hjemme. Ja, helt enig, og jeg for min del avslører mer enn nok "skavanker" selv med toppen på;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Ja, helt enig, og jeg for min del avslører mer enn nok "skavanker" selv med toppen på;-) Bikinitioppen skjuler ikke elskovshåndtakene nei... :o/ 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 ''Barn har godt av å se at man er fornøy med kroppen sin, uavhengig av noen skavanker her og der.'' Det er jeg selvfølgelig helt enig i. Men jeg forbeholder meg allikevel retten til å ha på topp på stranda, så valser jeg heller rundt naken her hjemme. Man gjør som man føler for :0) 0 Siter
Gjest havelar Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Toppløshet er det samme som å drite i andres følelser. Jeg vet om flere som ikke har lyst til å spise mat hvis naboen sitter med puppene bare. Og tenk på de kvinnene som så vidt tør å kle av seg for å vise kroppen sin som ikke er så pen lenger. De føler seg enda mer nedverget når mannen deres kan se på kanskje penere puppestell. Dummeste argumentet jeg har hørt. Greit at man ikke liker at andre svinser rundt i gatene toppløse, men å aldri sole seg toppløs på ei strand fordi ANDRE damer kan synes at dine pupper er finere enn hennes, og at hennes mann kanskje syns det samme, det går jo ikke an. Det kan jo hende kroppen din er finere enn en annen dame med dårlig selvtillit sin også, hva hjelper det da med en lekker bikini? Eller andre fine klær? Hva med utringning, korte skjørt, fine frisyrer osv. ? Pene damer bør kanskje holde seg inne? (Jeg syns forøvrig toppløse menn er en uting også, alle andre steder enn stranda. Det er ikke fordi det er så mange fine å se på!) 0 Siter
adelie Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Greit nok. Men en naken kropp er da helt normalt, om man er voksen eller barn. Flere burde våge å vise kropp, enten de er perfekte eller ikke. Barn har godt av å se at man er fornøy med kroppen sin, uavhengig av noen skavanker her og der. :0) Med den kroppsfikseringen som er i dag, er det ikke rart unge får komplekser... Får lyst til å dra til naturiststrand og kaste meg ut i det deilige vannet med en gang, jeg. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Får lyst til å dra til naturiststrand og kaste meg ut i det deilige vannet med en gang, jeg. He, he, vi har et vann ikke så langt inne på heia her, må nok inn der en dag :=) 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Får lyst til å dra til naturiststrand og kaste meg ut i det deilige vannet med en gang, jeg. Det er litt synd at begrepet "shrinkage" ved bading i kaldt vann bare gjelder for menn....;-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Blir ikke noe toppløs på meg. Jeg trives ikke uten topp eller BH. Det er pga at jeg har tatt flere operasjoner, og hver gang er det akkurat som om de har sugd ut av alt innhold i puppene mine. Jeg mister vekt, og dermed er det bare noe lite pjuskete greier igjen. Så jeg går ikke toppløs. Vil ikke skremme vettet av folk heller ;o) I dag måtte jeg til pers og handle ny BH også, for nå hadde jeg bare alt for store. Nåja, BHèn var fin den, selv om størrelsen var liten ;o) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Bikinitioppen skjuler ikke elskovshåndtakene nei... :o/ Elskovshåndtak?! Jeg ville ikke følt meg mye sexy om han hadde holdt seg fast i fettet mitt! 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Etter at jeg hadde ammet ferdig var det desverre ikke pupper igjen, gitt. Etter mange slitsomme år uten pupper bestemte jeg meg for å legge inn proteser. Velger helt bevisst ordet proteser. For meg føltes det som om jeg hadde mistet en del av kroppen :-( Det var en befrielse å igjen kunne handle fint undertøy og bikinier. Jeg er kjempeglad for at jeg gjorde det! Men!! Det er et eller annet med jenter og andre jenters silikonpupper. Jeg kunne ALDRI gått toppløs på stranda. Har til gode å høre at jenter som er så heldige å slippe å vurdere en slik operasjon, si at gummipupper er ok. Det synes ikke fryktelig godt på meg, jeg la kun inn det jeg hadde mistet. Men fin kløft er det og de henger ikke. Så jeg har lagt merke til en del jenter som studerer meg relativt skamløst. Tydelig hva de tenker. Selv om det blir helt feil hadde jeg aldri i livet gått toppløs med mine pupper. Føler at jeg provoserer nok som det er. Forferdelig at det skal være slik... Jeg tror ingen dòmmer deg. Jeg har selv silikon innlegg, av samme àrsak som hos deg, og har sola meg topplòs for à unngà skille. Men har ikke merket noe stygge blikk, glaning eller noe sànt. Dessuten er det veldig vanlig med dette i dag. Og om du tar noen i à kikke pà dem, sà er det nok fordi de synes dem er fine :-) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg soler meg topplòs pà verandaen og pà stranda, om det bare er dattera mi og mannen med. Men her soler "alle" seg topplòse, damer i alle fasonger og aldre, sà det gjòr meg ingenting. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Etter at jeg hadde ammet ferdig var det desverre ikke pupper igjen, gitt. Etter mange slitsomme år uten pupper bestemte jeg meg for å legge inn proteser. Velger helt bevisst ordet proteser. For meg føltes det som om jeg hadde mistet en del av kroppen :-( Det var en befrielse å igjen kunne handle fint undertøy og bikinier. Jeg er kjempeglad for at jeg gjorde det! Men!! Det er et eller annet med jenter og andre jenters silikonpupper. Jeg kunne ALDRI gått toppløs på stranda. Har til gode å høre at jenter som er så heldige å slippe å vurdere en slik operasjon, si at gummipupper er ok. Det synes ikke fryktelig godt på meg, jeg la kun inn det jeg hadde mistet. Men fin kløft er det og de henger ikke. Så jeg har lagt merke til en del jenter som studerer meg relativt skamløst. Tydelig hva de tenker. Selv om det blir helt feil hadde jeg aldri i livet gått toppløs med mine pupper. Føler at jeg provoserer nok som det er. Forferdelig at det skal være slik... Du må bare ikke bry deg, de er bare sjalue ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.