Gå til innhold

Hvilken kostyme synes dere er finest?

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Hadde buksen vært lang, er det jo et helt super byantrekk da :0)

Byantrekk? Bor du i Crazy Pirate's Ville?

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

31

• Mary Poppins

27

• Mrs. Wallace

16

• Lillemus

8

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Vet du om de andre på festen kommer til å kle seg såpass på kanten - eller om det i det minste er greit at du gjør det?

Hvis ja: Om jeg må velge mellom de to du nevnte, synes jeg du skal gå for Sexy Captain.

Men hva med Playboy Buccaneer Beauty?

Som jeg skriver lenger ned her så kommer det til å være mange mye mere drøye antrekk enn de to jeg står mellom så det er ikke noe problem :)

Mamma var på pirat party ifjor, og da var selvfølgelig antrekkene helt annerledels. Noe man også vil forvente med tanke på at det var et party med noen og 40 åringer, og dette er et party med noen og 20 åringer :)

Mary Poppins
Skrevet

Nr.1. Playboy Scandalous Pirate

Nr.8. Buccaneer Fantasy

Nr.22. Passion Pirate

eller

Nr.23. Captain Goldie

Kommer selvfølgelig an på hårfarge, figur mm. :-)

Hår og figur er ikke så langt unna de på bildene, men selv om jeg synes passion pirate er litt stilig føler jeg at jeg kommer til å synes litt vel mye i en knæsh rosa pirat kostymet :)

Mary Poppins
Skrevet

:-) Følger visst for dårlig med her inne. Men jeg begynner å lure nå, særlig når man selv ikke ser hvor horete de antrekkene ser ut.

Jeg sier jo at jeg synes mange av dem er for drøye.

Men hvordan man kan si at denne er så drøy det skjønner jeg ikke:

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41xhpIOI37L._AA280_.jpg

Den er jo helt tildekket. Så ja hvis denne er drøy da skulle dere sett meg nå om sommeren, jeg går i korte sommerkjoler, og noen er til og med bare armer :-O

Mary Poppins
Skrevet

Så mange utrolige kule kostymer!!!!

Av de to, likte jeg best Captain Marauder.

Om jeg skulle hatt selv, ville jeg valgt Rebel pirate eller pirate Booty.

Ååå, nå fikk jeg lyst på kostymefest :0)

Hehe jeg var ihvertfal ganske sikker på at du ville like de ;)

Jeg skjønner at det er en stor alders forskjell her på dol. Hadde jeg vært 40 så hadde jeg aldri vurdert disse antrekkene. Men som noen og tyve (ikke mange og tyve heller), og med en ganske slank kropp så synes jeg ikke det gjør noe om man har på seg noe litt mer utfordrende enn man ellers ville gått.

På dette party vil man forresten skille seg mere ut dersom man kommer med en helt tildekket formløs lang piratkjole. :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg likte best den første.

Jeg kunne tenkt meg og vært med jeg, men jeg har så kjedelige venner at de hadde dånt bare ved tanken ;o)

Gjest Vil ha party også :)
Skrevet

Hehe jeg var ihvertfal ganske sikker på at du ville like de ;)

Jeg skjønner at det er en stor alders forskjell her på dol. Hadde jeg vært 40 så hadde jeg aldri vurdert disse antrekkene. Men som noen og tyve (ikke mange og tyve heller), og med en ganske slank kropp så synes jeg ikke det gjør noe om man har på seg noe litt mer utfordrende enn man ellers ville gått.

På dette party vil man forresten skille seg mere ut dersom man kommer med en helt tildekket formløs lang piratkjole. :)

Jeg er snart 40 og jeg hadde glatt gått med et av disse antrekkene på et skikkelig party :D

Har kropp til det da, og attitude *ler*

Jeg hadde valgt helt andre antrekk enn du, det var jo så utrolig mye flott der. Men av de to du spurte om så synes jeg den siste.

:)

mariaflyfly
Skrevet

Byantrekk? Bor du i Crazy Pirate's Ville?

Nei, Kjuttavika. ;)

Skrevet

Jeg sier jo at jeg synes mange av dem er for drøye.

Men hvordan man kan si at denne er så drøy det skjønner jeg ikke:

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41xhpIOI37L._AA280_.jpg

Den er jo helt tildekket. Så ja hvis denne er drøy da skulle dere sett meg nå om sommeren, jeg går i korte sommerkjoler, og noen er til og med bare armer :-O

Knehøye støvletter med syltynn hel + skjørt som såvidt dekker trusekanten ser da en anelse horete ut? Selv om overdelen var meget tekkelig tildekkende,

Mary Poppins
Skrevet

Knehøye støvletter med syltynn hel + skjørt som såvidt dekker trusekanten ser da en anelse horete ut? Selv om overdelen var meget tekkelig tildekkende,

Nja jeg har ikke noe problem med å gå i høye støvletter og kort skjørt på byen så lenge jeg da ikke har utringet topp samtidig.

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1212730770' post='3892860]

Jeg likte best den første.

Jeg kunne tenkt meg og vært med jeg, men jeg har så kjedelige venner at de hadde dånt bare ved tanken ;o)

Godt å høre at ikke alle nå tror jeg er en hore inne på dol ;)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er snart 40 og jeg hadde glatt gått med et av disse antrekkene på et skikkelig party :D

Har kropp til det da, og attitude *ler*

Jeg hadde valgt helt andre antrekk enn du, det var jo så utrolig mye flott der. Men av de to du spurte om så synes jeg den siste.

:)

Jeg heller nok mot den siste, rett og slett fordi jeg tror den andre blir for varm :)

Og har man kropp til det så ser jeg ikke hvorfor man ikke kan slå ut håret i sånne anledninger. Er man litt smårund med gigapupper så blir det mye fortere vulgært, synes jeg da :)

Skrevet

"Sexy Captain". Synes det var mer classy og i motsetning til mange andre her, så er mitt inntrykk av deg at du kler deg sexy, men stilfullt. Begge kostymene var selvfølgelig helt akseptable på den typen fest :)

Du får også se bort i fra alle de usaklige kommentarene. Jeg vet ikke hvorfor man gidder å svare om man synes kostymeparty generelt og sexy klær spesielt er "harry" ;)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Godt å høre at ikke alle nå tror jeg er en hore inne på dol ;)

Nei, jeg synes ikke du er det. Du skal på piratparty, og da er det artig og kle seg slik. Så sant man har kropp til det da. Det er ett must og kle seg etter fasongen sin, da kan det bli stilig og sexy. Men dette har du full kontroll på! :o)

Mary Poppins
Skrevet

"Sexy Captain". Synes det var mer classy og i motsetning til mange andre her, så er mitt inntrykk av deg at du kler deg sexy, men stilfullt. Begge kostymene var selvfølgelig helt akseptable på den typen fest :)

Du får også se bort i fra alle de usaklige kommentarene. Jeg vet ikke hvorfor man gidder å svare om man synes kostymeparty generelt og sexy klær spesielt er "harry" ;)

Takk Glimtripper det var et veldig hyggelig svar :-)

Jeg skjønner heller ikke helt hvorfor man svarer når man er imot kostymeparty. Det er ikke jeg som skal holde partyet, jeg er bare bedt, og synes det er morsomt med litt forandring innimellom :) I tillegg ville jeg synes det var respektløst å ikke komme bare fordi det var kostymeparty. Det er tross alt en god venninne som skal ha dette :) Hun har forøvrig kostymeparty hvert år, og folk tar den skikkelig ut, så det er gøy! :)

Jeg liker å kle meg sexy på fester og på byen en gang i blant, men jeg tror nok jeg klarer å la være å se vulgær ut :)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg hadde _aldri_ stilt i noen av disse. Men om du balanserer hårfint på den rette siden av harrylinjen kan det kanskje bli kult?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg hadde _aldri_ stilt i noen av disse. Men om du balanserer hårfint på den rette siden av harrylinjen kan det kanskje bli kult?

Jeg tror jeg skal få det til å se kult ut uten å være vulgær. Jeg ville aldri likt å blitt betegnet som vulgær så jeg er påpasselig på det :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, Kjuttavika. ;)

Slutty Kjuttavika, i så fall. ;o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Som jeg skriver lenger ned her så kommer det til å være mange mye mere drøye antrekk enn de to jeg står mellom så det er ikke noe problem :)

Mamma var på pirat party ifjor, og da var selvfølgelig antrekkene helt annerledels. Noe man også vil forvente med tanke på at det var et party med noen og 40 åringer, og dette er et party med noen og 20 åringer :)

Men da er det jo bare å kjøre på!

mariaflyfly
Skrevet

Slutty Kjuttavika, i så fall. ;o)

Visste du ikke at Greven av Gral egentlig er bordelleier? :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...