morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Av de to definitivt sexy pirate!! Jeg likte ikke den capt maruder. Ellers synes jeg pearl Pirate var kul, pirate vixen og playboy scandalous pirate (for den som har kropp til det, selvsagt! *S*) 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg hadde _aldri_ stilt i noen av disse. Men om du balanserer hårfint på den rette siden av harrylinjen kan det kanskje bli kult? ''Jeg hadde _aldri_ stilt i noen av disse.'' Ha ha, ikke jeg heller! 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Takk Glimtripper det var et veldig hyggelig svar :-) Jeg skjønner heller ikke helt hvorfor man svarer når man er imot kostymeparty. Det er ikke jeg som skal holde partyet, jeg er bare bedt, og synes det er morsomt med litt forandring innimellom I tillegg ville jeg synes det var respektløst å ikke komme bare fordi det var kostymeparty. Det er tross alt en god venninne som skal ha dette Hun har forøvrig kostymeparty hvert år, og folk tar den skikkelig ut, så det er gøy! Jeg liker å kle meg sexy på fester og på byen en gang i blant, men jeg tror nok jeg klarer å la være å se vulgær ut ''Jeg skjønner heller ikke helt hvorfor man svarer når man er imot kostymeparty'' Enig! (har ikke lest disse kommentarene i denne tråden ennå, men kjenner igjen "problemet" fra før....) Kostymeparty er artig, og flott at den som er invitert på et slikt gidder å gjøre en skikkelig innsats! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Som jeg skriver lenger ned her så kommer det til å være mange mye mere drøye antrekk enn de to jeg står mellom så det er ikke noe problem Mamma var på pirat party ifjor, og da var selvfølgelig antrekkene helt annerledels. Noe man også vil forvente med tanke på at det var et party med noen og 40 åringer, og dette er et party med noen og 20 åringer ''Mamma var på pirat party ifjor, og da var selvfølgelig antrekkene helt annerledels. Noe man også vil forvente med tanke på at det var et party med noen og 40 åringer, og dette er et party med noen og 20 åringer :)'' Xcuse me, altså, men vil det si at din mor er "nien og førti"?? *dåner* 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 ''Mamma var på pirat party ifjor, og da var selvfølgelig antrekkene helt annerledels. Noe man også vil forvente med tanke på at det var et party med noen og 40 åringer, og dette er et party med noen og 20 åringer :)'' Xcuse me, altså, men vil det si at din mor er "nien og førti"?? *dåner* u/t 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg synes du skal gå for antrekket du innerst inne har mest lyst på. Dette er jo ikke et party der dere skal pynte dere. Er mer show, og ettersom jeg forstår av det du skriver en annen plass i tråden vil flere andre kle seg slik også. Enig med deg. 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 ''Den andre kan kanskje være det litt, men jeg ville dresset den ned. Hadde ikke brukt nettingstrømper f.eks.'' Uenig, du MÅ ha nettingstrømper til ;0) Helt enig!! Nettingstrømper må til! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 ''Mamma var på pirat party ifjor, og da var selvfølgelig antrekkene helt annerledels. Noe man også vil forvente med tanke på at det var et party med noen og 40 åringer, og dette er et party med noen og 20 åringer :)'' Xcuse me, altså, men vil det si at din mor er "nien og førti"?? *dåner* Hehe, tenkte jeg og! Jeg har en kollega som er litt yngre enn meg (synes jeg), vi er liksom definitivt samme generasjon, så fant jeg nylig ut at jeg var nærmere mora hennes i alder! *dåne* 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg sier jo at jeg synes mange av dem er for drøye. Men hvordan man kan si at denne er så drøy det skjønner jeg ikke: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41xhpIOI37L._AA280_.jpg Den er jo helt tildekket. Så ja hvis denne er drøy da skulle dere sett meg nå om sommeren, jeg går i korte sommerkjoler, og noen er til og med bare armer :-O Men gjør det noe om de er litt vel "slutty", da? Som du sier: dere er unge, mange kommer til å gå vovet kledt, og du har kropp til det? Go for it!! Jeg har selv vært på hore & hallik-temafest da jeg var tidlig i tjueårene, og det var da mye artigere med dem av oss som tok'n helt ut, fremfor dem som nøyde seg med et ordinært svart skjørt 10 cm over knekanten og å kneppe opp én knapp mer enn vanlig i blusen;-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hehe, tenkte jeg og! Jeg har en kollega som er litt yngre enn meg (synes jeg), vi er liksom definitivt samme generasjon, så fant jeg nylig ut at jeg var nærmere mora hennes i alder! *dåne* Ja, huff det er virkelig ille! ;-) Har flere kolleger som ble født da jeg gikk på ungdomsskolen!! Men på jobben ser jeg jo godt at de er mye yngre enn meg, da, det er ihvertfall feil som enkelte sier at det er kun på barna som vokser at man ser at tida går! *ha ha* Men her på dol "glemmer" jeg jo litt hvor mye yngre enn meg enkelte her inne er;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Visste du ikke at Greven av Gral egentlig er bordelleier? Hoho, hvem visste at det foregikk så mye der etter mørkets frembrudd. Kommer til å slite litt med å se på Kaptein Sabeltann på samme måte, kjenner jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hoho, hvem visste at det foregikk så mye der etter mørkets frembrudd. Kommer til å slite litt med å se på Kaptein Sabeltann på samme måte, kjenner jeg. Kan aldri forestille med den jålebukken kaptein sabeltann i det hele tatt få'n opp!! ;-) Han andre, han med den røde jakka, derimot.....;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Kan aldri forestille med den jålebukken kaptein sabeltann i det hele tatt få'n opp!! ;-) Han andre, han med den røde jakka, derimot.....;-) Langemann, mener du? Hm, lurer på hvor han har fått navnet sitt fra? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hehe jeg var ihvertfal ganske sikker på at du ville like de Jeg skjønner at det er en stor alders forskjell her på dol. Hadde jeg vært 40 så hadde jeg aldri vurdert disse antrekkene. Men som noen og tyve (ikke mange og tyve heller), og med en ganske slank kropp så synes jeg ikke det gjør noe om man har på seg noe litt mer utfordrende enn man ellers ville gått. På dette party vil man forresten skille seg mere ut dersom man kommer med en helt tildekket formløs lang piratkjole. Jepp, _stor_ alders forskjell her på dol... Og mange ulike smaker!.. Noen ganger lurer jeg på hvordan enkelte her inne kler seg til vanlig..Ser for meg masse kjerringer i _store_ gensere og ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Byantrekk? Bor du i Crazy Pirate's Ville? Synes det var kjempe stilig topp jeg. Men i forhold til mange her inne, er jeg nok crazy ;0) 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Langemann, mener du? Hm, lurer på hvor han har fått navnet sitt fra? Langemann var det ja! Ja, man kan begynne å lure;-) Ikke at han er så voldsomt tagbar han heller, men når man sammenligner han med Pelle, Pysa, Pinky og Sabeltann, så tenker man på utsagnet om at i de blindes rike er den enøyde konge:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Langemann var det ja! Ja, man kan begynne å lure;-) Ikke at han er så voldsomt tagbar han heller, men når man sammenligner han med Pelle, Pysa, Pinky og Sabeltann, så tenker man på utsagnet om at i de blindes rike er den enøyde konge:-) *Flirer* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Langemann var det ja! Ja, man kan begynne å lure;-) Ikke at han er så voldsomt tagbar han heller, men når man sammenligner han med Pelle, Pysa, Pinky og Sabeltann, så tenker man på utsagnet om at i de blindes rike er den enøyde konge:-) LOL 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Langemann var det ja! Ja, man kan begynne å lure;-) Ikke at han er så voldsomt tagbar han heller, men når man sammenligner han med Pelle, Pysa, Pinky og Sabeltann, så tenker man på utsagnet om at i de blindes rike er den enøyde konge:-) Røde Ruben da? Han som stikker av med tante Bassa? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jepp, _stor_ alders forskjell her på dol... Og mange ulike smaker!.. Noen ganger lurer jeg på hvordan enkelte her inne kler seg til vanlig..Ser for meg masse kjerringer i _store_ gensere og ;0) ''Noen ganger lurer jeg på hvordan enkelte her inne kler seg til vanlig..Ser for meg masse kjerringer i _store_ gensere og ;0)'' Jeg er garantert _heeeeelt_ ute hva gjelder både påkledning og innredning. ;o) Men stooore gensere finner du meg ikke i med mindre det er midtvinters. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.