Gå til innhold

Hvilken kostyme synes dere er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røde Ruben da? Han som stikker av med tante Bassa?

Hmmmm... jeg skjønner nå at jeg ikke har fulgt med så innmari mye på Sabeltann-gjengen.

Bilde? ;-)

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

31

• Mary Poppins

27

• Mrs. Wallace

16

• Lillemus

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jepp, _stor_ alders forskjell her på dol...

Og mange ulike smaker!..

Noen ganger lurer jeg på hvordan enkelte her inne kler seg til vanlig..Ser for meg masse kjerringer i _store_ gensere og ;0)

Det er ganske mange avskygginger mellom din kjolesmak og det å bare bruke store, bomsete gensre. Det er sikkert vanskelig å forstå, men det går faktisk an å kle seg både stilfullt og sexy i noe som klart skiller seg fra enkelte av de kjolene du la ut link til i den kjoletråden;-)

Gjest mora2
Skrevet

''Noen ganger lurer jeg på hvordan enkelte her inne kler seg til vanlig..Ser for meg masse kjerringer i _store_ gensere og ;0)''

Jeg er garantert _heeeeelt_ ute hva gjelder både påkledning og innredning. ;o) Men stooore gensere finner du meg ikke i med mindre det er midtvinters.

Hi, hi , det er bra :0)

Regner forresten ikke med at noen hadde innrømmet det her heller ;0)

Mrs. Wallace
Skrevet

Hmmmm... jeg skjønner nå at jeg ikke har fulgt med så innmari mye på Sabeltann-gjengen.

Bilde? ;-)

Hehe, lurer på om hetebølgen har gått oss litt til hodet, når en kostymefest-tråd utarter seg til en diskusjon om hvem som evt er mest tagbar i Sabeltanns verden.

Gjest mora2
Skrevet

Det er ganske mange avskygginger mellom din kjolesmak og det å bare bruke store, bomsete gensre. Det er sikkert vanskelig å forstå, men det går faktisk an å kle seg både stilfullt og sexy i noe som klart skiller seg fra enkelte av de kjolene du la ut link til i den kjoletråden;-)

Den kjole linken glemmer dere ikke ;0)

Nå skal det sies at jeg ikke har de kjolene da....

De var ment som et forslag til Pekkaline.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jepp, _stor_ alders forskjell her på dol...

Og mange ulike smaker!..

Noen ganger lurer jeg på hvordan enkelte her inne kler seg til vanlig..Ser for meg masse kjerringer i _store_ gensere og ;0)

Ja, for det finnes ingen mellomtinger der. Enten slutty og vulgært, eller store posegensere.

Gjest mora2
Skrevet

Ja, for det finnes ingen mellomtinger der. Enten slutty og vulgært, eller store posegensere.

Det er dine ord...

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er dine ord...

Nei, det er vel strengt tatt dine, skal man dømme utfra det du skrev om kjerringer. :o)

Skrevet

Hehe, lurer på om hetebølgen har gått oss litt til hodet, når en kostymefest-tråd utarter seg til en diskusjon om hvem som evt er mest tagbar i Sabeltanns verden.

LOL!

Mrs. Wallace
Skrevet

LOL!

Det gir liksom "Desperate Housewives" en helt ny mening. :)

Gjest Elextra
Skrevet

link?

Skrevet

Men da bliur det jo ekstra spesielt å legge ut de kjolene, da, ettersom Pekkaline jo ikke la skjul på at hun ville ha kjole der hun kunne bruke BH under osv.

Skrevet

Det gir liksom "Desperate Housewives" en helt ny mening. :)

Sant nok:-)

Skrevet

Nei, det er vel strengt tatt dine, skal man dømme utfra det du skrev om kjerringer. :o)

''Nei, det er vel strengt tatt dine''

;-) Enig.

Skrevet

Bilde? ;-)

Finner ikke noe bilde i farta. Husker ikke hva skuespilleren heter heller.

Skrevet

*Latterbrøl*

Skrevet

Finner ikke noe bilde i farta. Husker ikke hva skuespilleren heter heller.

Ok, men bare navnet sier jo sitt, da *grøss*

Og dette "tante Bassa" - huffameg, høres ut som DEN matrona! Ikke akkurat noen man ser for seg bli "tatt" av en fyrrig pirat, nei;-)

Gjest mora2
Skrevet

Noen som følte seg truffet ;0)

Skrevet

Ok, men bare navnet sier jo sitt, da *grøss*

Og dette "tante Bassa" - huffameg, høres ut som DEN matrona! Ikke akkurat noen man ser for seg bli "tatt" av en fyrrig pirat, nei;-)

Røde Ruben er ingen priat, han driver vertshuset der Sunniva og - øh? Pinky? - jobber, tante Bassa er tanta til Sunniva. Trur eg. Er en stund siden ungene så på dette nå.

Skrevet

Røde Ruben er ingen priat, han driver vertshuset der Sunniva og - øh? Pinky? - jobber, tante Bassa er tanta til Sunniva. Trur eg. Er en stund siden ungene så på dette nå.

...og enda lenger siden min unge så på det;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...