morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Røde Ruben da? Han som stikker av med tante Bassa? Hmmmm... jeg skjønner nå at jeg ikke har fulgt med så innmari mye på Sabeltann-gjengen. Bilde? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jepp, _stor_ alders forskjell her på dol... Og mange ulike smaker!.. Noen ganger lurer jeg på hvordan enkelte her inne kler seg til vanlig..Ser for meg masse kjerringer i _store_ gensere og ;0) Det er ganske mange avskygginger mellom din kjolesmak og det å bare bruke store, bomsete gensre. Det er sikkert vanskelig å forstå, men det går faktisk an å kle seg både stilfullt og sexy i noe som klart skiller seg fra enkelte av de kjolene du la ut link til i den kjoletråden;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 ''Noen ganger lurer jeg på hvordan enkelte her inne kler seg til vanlig..Ser for meg masse kjerringer i _store_ gensere og ;0)'' Jeg er garantert _heeeeelt_ ute hva gjelder både påkledning og innredning. ;o) Men stooore gensere finner du meg ikke i med mindre det er midtvinters. Hi, hi , det er bra :0) Regner forresten ikke med at noen hadde innrømmet det her heller ;0) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hmmmm... jeg skjønner nå at jeg ikke har fulgt med så innmari mye på Sabeltann-gjengen. Bilde? ;-) Hehe, lurer på om hetebølgen har gått oss litt til hodet, når en kostymefest-tråd utarter seg til en diskusjon om hvem som evt er mest tagbar i Sabeltanns verden. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Det er ganske mange avskygginger mellom din kjolesmak og det å bare bruke store, bomsete gensre. Det er sikkert vanskelig å forstå, men det går faktisk an å kle seg både stilfullt og sexy i noe som klart skiller seg fra enkelte av de kjolene du la ut link til i den kjoletråden;-) Den kjole linken glemmer dere ikke ;0) Nå skal det sies at jeg ikke har de kjolene da.... De var ment som et forslag til Pekkaline. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jepp, _stor_ alders forskjell her på dol... Og mange ulike smaker!.. Noen ganger lurer jeg på hvordan enkelte her inne kler seg til vanlig..Ser for meg masse kjerringer i _store_ gensere og ;0) Ja, for det finnes ingen mellomtinger der. Enten slutty og vulgært, eller store posegensere. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Ja, for det finnes ingen mellomtinger der. Enten slutty og vulgært, eller store posegensere. Det er dine ord... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Det er dine ord... Nei, det er vel strengt tatt dine, skal man dømme utfra det du skrev om kjerringer. ) 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hehe, lurer på om hetebølgen har gått oss litt til hodet, når en kostymefest-tråd utarter seg til en diskusjon om hvem som evt er mest tagbar i Sabeltanns verden. LOL! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 LOL! Det gir liksom "Desperate Housewives" en helt ny mening. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Den kjole linken glemmer dere ikke ;0) Nå skal det sies at jeg ikke har de kjolene da.... De var ment som et forslag til Pekkaline. link? 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Den kjole linken glemmer dere ikke ;0) Nå skal det sies at jeg ikke har de kjolene da.... De var ment som et forslag til Pekkaline. Men da bliur det jo ekstra spesielt å legge ut de kjolene, da, ettersom Pekkaline jo ikke la skjul på at hun ville ha kjole der hun kunne bruke BH under osv. 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Det gir liksom "Desperate Housewives" en helt ny mening. Sant nok:-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Nei, det er vel strengt tatt dine, skal man dømme utfra det du skrev om kjerringer. ) ''Nei, det er vel strengt tatt dine'' ;-) Enig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hmmmm... jeg skjønner nå at jeg ikke har fulgt med så innmari mye på Sabeltann-gjengen. Bilde? ;-) Finner ikke noe bilde i farta. Husker ikke hva skuespilleren heter heller. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hehe, lurer på om hetebølgen har gått oss litt til hodet, når en kostymefest-tråd utarter seg til en diskusjon om hvem som evt er mest tagbar i Sabeltanns verden. *Latterbrøl* 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Finner ikke noe bilde i farta. Husker ikke hva skuespilleren heter heller. Ok, men bare navnet sier jo sitt, da *grøss* Og dette "tante Bassa" - huffameg, høres ut som DEN matrona! Ikke akkurat noen man ser for seg bli "tatt" av en fyrrig pirat, nei;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Nei, det er vel strengt tatt dine, skal man dømme utfra det du skrev om kjerringer. ) Noen som følte seg truffet ;0) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Ok, men bare navnet sier jo sitt, da *grøss* Og dette "tante Bassa" - huffameg, høres ut som DEN matrona! Ikke akkurat noen man ser for seg bli "tatt" av en fyrrig pirat, nei;-) Røde Ruben er ingen priat, han driver vertshuset der Sunniva og - øh? Pinky? - jobber, tante Bassa er tanta til Sunniva. Trur eg. Er en stund siden ungene så på dette nå. 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Røde Ruben er ingen priat, han driver vertshuset der Sunniva og - øh? Pinky? - jobber, tante Bassa er tanta til Sunniva. Trur eg. Er en stund siden ungene så på dette nå. ...og enda lenger siden min unge så på det;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.