Gå til innhold

Hvilken kostyme synes dere er finest?

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Men da bliur det jo ekstra spesielt å legge ut de kjolene, da, ettersom Pekkaline jo ikke la skjul på at hun ville ha kjole der hun kunne bruke BH under osv.

Men det finnes da bhèr som er gjennomsiktige....

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

31

• Mary Poppins

27

• Mrs. Wallace

16

• Lillemus

8

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

Noen som følte seg truffet ;0)

Hvem da, tenker du på?

Selv eier jeg ikke en eneste kjempegenser, bortsett fra de jeg bruker på hyttetur. Og akkurat nå sitter jeg her i kort skjørt. Men så var det dette med nyansene, da....

Gjest mora2
Skrevet

Hvem da, tenker du på?

Selv eier jeg ikke en eneste kjempegenser, bortsett fra de jeg bruker på hyttetur. Og akkurat nå sitter jeg her i kort skjørt. Men så var det dette med nyansene, da....

He, he...

Skrevet

Hvem da, tenker du på?

Ja, nyanser er viktig.

Det finnes noen av dem mello m på den ene siden:

http://persistentillusion.files.wordpress.com/2008/04/sexy-dress.jpg

...og på den andre siden:

http://photos3.meetupstatic.com/photos/event/b/6/7/8/highres_886712.jpeg

Blant annet _denne_: *S* http://www.prom-dresses.co.uk/wp-content/pimages/2007/03/gold-prom.jpg

Skrevet

Hoho, så flink du er til å finne akkurat de rette bildene! ;o)

Var ikke den siste kjolen lekker? :-)

Gjest mora2
Skrevet

*LOL*

Jeg hadde ikke gått i den første og den andre, men den tredje var helt helt grei. Litt kjip farge da...

Skrevet

*LOL*

Jeg hadde ikke gått i den første og den andre, men den tredje var helt helt grei. Litt kjip farge da...

''Jeg hadde ikke gått i den første ''

*overrasket*:-)

Gjest mora2
Skrevet

''Jeg hadde ikke gått i den første ''

*overrasket*:-)

He,he, har en grense jeg også ;0)

Skrevet

Av de to du nevner likte jeg den første best. Selv ville jeg nok valgt den aller nederste, Rustic Pirate Lady :)

Skrevet

Den første der er jaggu den eneste der man bokstavelig talt må barbere dusken så ikke håra skal vises i utringninga....!!!!

fei1365380229
Skrevet

Av de to du nevner likte jeg den første best. Selv ville jeg nok valgt den aller nederste, Rustic Pirate Lady :)

Helt enig med deg. Jeg hadde nok aldri gått i et party så lettkledd. Jeg tenkte også å foreslå den siste.

Felicia von Krupp
Skrevet

Jeg liker Captain Hooker. Den er bare så meg!;) Av de du nevner synes jeg nr 17 er den kuleste.

Hvorfor blir aldri jeg invitert på slike fester?

Gjest Elextra
Skrevet

Var ikke den siste kjolen lekker? :-)

Kjempelekker - om man har vepsetalje :-).

Skrevet

Den første der er jaggu den eneste der man bokstavelig talt må barbere dusken så ikke håra skal vises i utringninga....!!!!

LOL!

Skrevet

Kjempelekker - om man har vepsetalje :-).

Ja, den er ikke noe for meg....;-)

Mary Poppins
Skrevet

''Mamma var på pirat party ifjor, og da var selvfølgelig antrekkene helt annerledels. Noe man også vil forvente med tanke på at det var et party med noen og 40 åringer, og dette er et party med noen og 20 åringer :)''

Xcuse me, altså, men vil det si at din mor er "nien og førti"?? *dåner*

Hehe ikke langt ifra ni og førte nei ;)

Jeg har to venninner på jobben (ja jeg vil kalle dem venninner), som er cirka 15 år eldre enn meg, altså er de nærmere mamma sin alder enn min, men vi går kjempe godt sammen:) Vi er til og med litt sammen på fritiden ved at vi inviterer hverandre til litt ost og vin f.eks :)

Mary Poppins
Skrevet

Av de to definitivt sexy pirate!! Jeg likte ikke den capt maruder.

Ellers synes jeg pearl Pirate var kul, pirate vixen og playboy scandalous pirate (for den som har kropp til det, selvsagt! *S*)

Morsan du er kul!

Mary Poppins
Skrevet

Men gjør det noe om de er litt vel "slutty", da? Som du sier: dere er unge, mange kommer til å gå vovet kledt, og du har kropp til det?

Go for it!!

Jeg har selv vært på hore & hallik-temafest da jeg var tidlig i tjueårene, og det var da mye artigere med dem av oss som tok'n helt ut, fremfor dem som nøyde seg med et ordinært svart skjørt 10 cm over knekanten og å kneppe opp én knapp mer enn vanlig i blusen;-)

Ja ikkesant!! Jeg synes også at hvis man først skal på kostymefest er det mye tøffere å kjøre løpet ut enn å være en av de kjipe som nesten ikke kler seg ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...