Mary Poppins Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Slutty Kjuttavika, i så fall. ;o) Jeg er borte i en time, også kommer jeg tilbake til denne suppen hehe! Jeg får jo ikke jobbet mye nå som jeg må lese gjennom alle kaptein sabeltann innleggene deres 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg er borte i en time, også kommer jeg tilbake til denne suppen hehe! Jeg får jo ikke jobbet mye nå som jeg må lese gjennom alle kaptein sabeltann innleggene deres Unnskyld! *krafser med foten og skammer meg litt for syns skyld, men egentlig ikke så mye* 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hehe ikke langt ifra ni og førte nei Jeg har to venninner på jobben (ja jeg vil kalle dem venninner), som er cirka 15 år eldre enn meg, altså er de nærmere mamma sin alder enn min, men vi går kjempe godt sammen:) Vi er til og med litt sammen på fritiden ved at vi inviterer hverandre til litt ost og vin f.eks *S* Det er jo bare fint det, da, og jeg har venninner og gode kolleger som er både yngre og eldre enn meg. men av og til får man en nesten litt ubehagelig påminnelse om hvor fort tida går...;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Ja, den er ikke noe for meg....;-) Vepsetaljen min avgikk ved døden for omlag åtte år siden... ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Ja ikkesant!! Jeg synes også at hvis man først skal på kostymefest er det mye tøffere å kjøre løpet ut enn å være en av de kjipe som nesten ikke kler seg ut Helt enig:-) Hurra for utkledningsfester!! :-D 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Vepsetaljen min avgikk ved døden for omlag åtte år siden... ;o) Men den kan kanskje gjenoppstå fra de døde? Som en slags zombie? Eller zoom-bie-talje? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Men den kan kanskje gjenoppstå fra de døde? Som en slags zombie? Eller zoom-bie-talje? ''Eller zoom-bie-talje?'' *Rister av latter* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Men den kan kanskje gjenoppstå fra de døde? Som en slags zombie? Eller zoom-bie-talje? Hoho, fiffig! Altså, den er jo der inne et sted, gjemt bak noen lag med spekk. Jeg passer godt på den, sånn sett. 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hoho, fiffig! Altså, den er jo der inne et sted, gjemt bak noen lag med spekk. Jeg passer godt på den, sånn sett. Ja, og dessuten gjelder det å holde formene _vedlike_;-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg er borte i en time, også kommer jeg tilbake til denne suppen hehe! Jeg får jo ikke jobbet mye nå som jeg må lese gjennom alle kaptein sabeltann innleggene deres Er det sånn å forstå at du blir så heit av tanken på trekant med Pelle og Pysa at det går utover jobbkonsentrasjonen? ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Er det sånn å forstå at du blir så heit av tanken på trekant med Pelle og Pysa at det går utover jobbkonsentrasjonen? ;-) *LOL* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 He, he - kjempekuule kostymer, alle sammen! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg er borte i en time, også kommer jeg tilbake til denne suppen hehe! Jeg får jo ikke jobbet mye nå som jeg må lese gjennom alle kaptein sabeltann innleggene deres Ler så jeg griner.....)) Å forlate rabagaster alene en hel time, er jo nesten utilgivelig da 0 Siter
GeirB Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Ok, men bare navnet sier jo sitt, da *grøss* Og dette "tante Bassa" - huffameg, høres ut som DEN matrona! Ikke akkurat noen man ser for seg bli "tatt" av en fyrrig pirat, nei;-) Tante bassa er ei gammal sladrekjerring og Røde Ruben er en underdanig mammadallt! Sunniva var litt sexy i en av filmene, men ho hadde en forferdelig "skrikete" stemme. Men etter at han der Idoldommeren har vært i buksa på ho, så er ho helt uaktuell i mine øyne... 0 Siter
Gjest ei dundre på hundre ;) Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 I would kill to have a body like that! Gud visste nok hva han gjorde når han holdt litt igjen på meg. Hadde blitt verdens mest promiskuøse person om jeg kunne kle meg sånn Og som en god god selger hadde sagt: Er du i tvil, så kjøp dem begge. Kjempemisunnelig hilsen fra 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 I would kill to have a body like that! Gud visste nok hva han gjorde når han holdt litt igjen på meg. Hadde blitt verdens mest promiskuøse person om jeg kunne kle meg sånn Og som en god god selger hadde sagt: Er du i tvil, så kjøp dem begge. Kjempemisunnelig hilsen fra :-) Det verste er at jeg faktisk har endt opp med å kjøpe begge! Men jeg har heldigvis returrett på begge så jeg tenker at jeg skal prøve returnere den jeg ikke bruker 0 Siter
Gjest blame Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Ja, huff det er virkelig ille! ;-) Har flere kolleger som ble født da jeg gikk på ungdomsskolen!! Men på jobben ser jeg jo godt at de er mye yngre enn meg, da, det er ihvertfall feil som enkelte sier at det er kun på barna som vokser at man ser at tida går! *ha ha* Men her på dol "glemmer" jeg jo litt hvor mye yngre enn meg enkelte her inne er;-) Hehe, på jobben min er det en relativt stor prosentandel som har jobbet med de samme brukerne (som ennå er der) siden omtrent når jeg ble født.. for 26 år siden. Sikkert "kult" for de at en ung jypling som snart har "mer å si" med tanke på offisiell utdannelse, gjør sitt inntog.. 0 Siter
Felicia von Krupp Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Hehe, på jobben min er det en relativt stor prosentandel som har jobbet med de samme brukerne (som ennå er der) siden omtrent når jeg ble født.. for 26 år siden. Sikkert "kult" for de at en ung jypling som snart har "mer å si" med tanke på offisiell utdannelse, gjør sitt inntog.. Om noen år er det du som er i deres sted, så kos deg, drit i dem og nyt det. Din tid er nuh;) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 He, he - kjempekuule kostymer, alle sammen! Det er snart din tur nå, jubalong ;-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.