Gå til innhold

Hvilken kostyme synes dere er finest?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Slutty Kjuttavika, i så fall. ;o)

Jeg er borte i en time, også kommer jeg tilbake til denne suppen hehe! Jeg får jo ikke jobbet mye nå som jeg må lese gjennom alle kaptein sabeltann innleggene deres ;)

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

31

• Mary Poppins

27

• Mrs. Wallace

16

• Lillemus

8

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er borte i en time, også kommer jeg tilbake til denne suppen hehe! Jeg får jo ikke jobbet mye nå som jeg må lese gjennom alle kaptein sabeltann innleggene deres ;)

Unnskyld!

*krafser med foten og skammer meg litt for syns skyld, men egentlig ikke så mye*

Skrevet

Hehe ikke langt ifra ni og førte nei ;)

Jeg har to venninner på jobben (ja jeg vil kalle dem venninner), som er cirka 15 år eldre enn meg, altså er de nærmere mamma sin alder enn min, men vi går kjempe godt sammen:) Vi er til og med litt sammen på fritiden ved at vi inviterer hverandre til litt ost og vin f.eks :)

*S* Det er jo bare fint det, da, og jeg har venninner og gode kolleger som er både yngre og eldre enn meg. men av og til får man en nesten litt ubehagelig påminnelse om hvor fort tida går...;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, den er ikke noe for meg....;-)

Vepsetaljen min avgikk ved døden for omlag åtte år siden...

;o)

Skrevet

Ja ikkesant!! Jeg synes også at hvis man først skal på kostymefest er det mye tøffere å kjøre løpet ut enn å være en av de kjipe som nesten ikke kler seg ut :)

Helt enig:-) Hurra for utkledningsfester!! :-D

Skrevet

Vepsetaljen min avgikk ved døden for omlag åtte år siden...

;o)

Men den kan kanskje gjenoppstå fra de døde? Som en slags zombie?

Eller zoom-bie-talje?

Skrevet

Eller zoom-bie-talje?

''Eller zoom-bie-talje?''

*Rister av latter*

Mrs. Wallace
Skrevet

Eller zoom-bie-talje?

Hoho, fiffig! Altså, den er jo der inne et sted, gjemt bak noen lag med spekk. Jeg passer godt på den, sånn sett.

Skrevet

Hoho, fiffig! Altså, den er jo der inne et sted, gjemt bak noen lag med spekk. Jeg passer godt på den, sånn sett.

Ja, og dessuten gjelder det å holde formene _vedlike_;-)

Skrevet

Er det sånn å forstå at du blir så heit av tanken på trekant med Pelle og Pysa at det går utover jobbkonsentrasjonen? ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Er det sånn å forstå at du blir så heit av tanken på trekant med Pelle og Pysa at det går utover jobbkonsentrasjonen? ;-)

*LOL*

Skrevet

He, he - kjempekuule kostymer, alle sammen!

hidi, the scorpion
Skrevet

Ler så jeg griner.....;)))

Å forlate rabagaster alene en hel time, er jo nesten utilgivelig da ;)

Skrevet

Ok, men bare navnet sier jo sitt, da *grøss*

Og dette "tante Bassa" - huffameg, høres ut som DEN matrona! Ikke akkurat noen man ser for seg bli "tatt" av en fyrrig pirat, nei;-)

Tante bassa er ei gammal sladrekjerring og Røde Ruben er en underdanig mammadallt!

Sunniva var litt sexy i en av filmene, men ho hadde en forferdelig "skrikete" stemme.

Men etter at han der Idoldommeren har vært i buksa på ho, så er ho helt uaktuell i mine øyne...

Gjest ei dundre på hundre ;)
Skrevet

I would kill to have a body like that! :)

Gud visste nok hva han gjorde når han holdt litt igjen på meg.

Hadde blitt verdens mest promiskuøse person om jeg kunne kle meg sånn :)

Og som en god god selger hadde sagt: Er du i tvil, så kjøp dem begge.

Kjempemisunnelig hilsen fra

Mary Poppins
Skrevet

I would kill to have a body like that! :)

Gud visste nok hva han gjorde når han holdt litt igjen på meg.

Hadde blitt verdens mest promiskuøse person om jeg kunne kle meg sånn :)

Og som en god god selger hadde sagt: Er du i tvil, så kjøp dem begge.

Kjempemisunnelig hilsen fra

:-)

Det verste er at jeg faktisk har endt opp med å kjøpe begge! Men jeg har heldigvis returrett på begge så jeg tenker at jeg skal prøve returnere den jeg ikke bruker :)

Gjest blame
Skrevet

Ja, huff det er virkelig ille! ;-) Har flere kolleger som ble født da jeg gikk på ungdomsskolen!!

Men på jobben ser jeg jo godt at de er mye yngre enn meg, da, det er ihvertfall feil som enkelte sier at det er kun på barna som vokser at man ser at tida går! *ha ha*

Men her på dol "glemmer" jeg jo litt hvor mye yngre enn meg enkelte her inne er;-)

Hehe, på jobben min er det en relativt stor prosentandel som har jobbet med de samme brukerne (som ennå er der) siden omtrent når jeg ble født.. for 26 år siden.

Sikkert "kult" for de at en ung jypling som snart har "mer å si" med tanke på offisiell utdannelse, gjør sitt inntog..

Felicia von Krupp
Skrevet

Hehe, på jobben min er det en relativt stor prosentandel som har jobbet med de samme brukerne (som ennå er der) siden omtrent når jeg ble født.. for 26 år siden.

Sikkert "kult" for de at en ung jypling som snart har "mer å si" med tanke på offisiell utdannelse, gjør sitt inntog..

Om noen år er det du som er i deres sted, så kos deg, drit i dem og nyt det. Din tid er nuh;)

Gjest togli
Skrevet

He, he - kjempekuule kostymer, alle sammen!

Det er snart din tur nå, jubalong ;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...