morsan Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Hehe, på jobben min er det en relativt stor prosentandel som har jobbet med de samme brukerne (som ennå er der) siden omtrent når jeg ble født.. for 26 år siden. Sikkert "kult" for de at en ung jypling som snart har "mer å si" med tanke på offisiell utdannelse, gjør sitt inntog.. *S* de unge hos meg er heldigvis ikke mine overordnede, da;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Det er snart din tur nå, jubalong ;-)) Hi, hi - det blir noe til saker det 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hi, hi - det blir noe til saker det ;-) Jeg er slank nok+ sikkert noen cellulitter , men må innrømme at jeg aldri hadde turt å ikle meg dette kostymet!! For 15 år siden kunne jeg nok gjort det, men nå!? Ikke tale om!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 ;-) Jeg er slank nok+ sikkert noen cellulitter , men må innrømme at jeg aldri hadde turt å ikle meg dette kostymet!! For 15 år siden kunne jeg nok gjort det, men nå!? Ikke tale om!! Næææi, du sier noe. Krever nok litt mer guts enn det jeg har også 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Forresten, når jeg tenker meg om, så hadde jeg ikke hatt problemer med å ikle meg den første drakta der. Den andre var litt for kort for mine 38-årige lår 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.