Gå til innhold

Hvilken kostyme synes dere er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, på jobben min er det en relativt stor prosentandel som har jobbet med de samme brukerne (som ennå er der) siden omtrent når jeg ble født.. for 26 år siden.

Sikkert "kult" for de at en ung jypling som snart har "mer å si" med tanke på offisiell utdannelse, gjør sitt inntog..

*S* de unge hos meg er heldigvis ikke mine overordnede, da;-)

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

31

• Mary Poppins

27

• Mrs. Wallace

16

• Lillemus

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er snart din tur nå, jubalong ;-))

Hi, hi - det blir noe til saker det ;)

Gjest togli
Skrevet

Hi, hi - det blir noe til saker det ;)

;-)

Jeg er slank nok+ sikkert noen cellulitter ;), men må innrømme at jeg aldri hadde turt å ikle meg dette kostymet!! For 15 år siden kunne jeg nok gjort det, men nå!? Ikke tale om!! ;)

Skrevet

;-)

Jeg er slank nok+ sikkert noen cellulitter ;), men må innrømme at jeg aldri hadde turt å ikle meg dette kostymet!! For 15 år siden kunne jeg nok gjort det, men nå!? Ikke tale om!! ;)

Næææi, du sier noe. Krever nok litt mer guts enn det jeg har også :)

Gjest togli
Skrevet

Forresten, når jeg tenker meg om, så hadde jeg ikke hatt problemer med å ikle meg den første drakta der. Den andre var litt for kort for mine 38-årige lår ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...