Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja er dere andre fornøyde da? Selv har jeg gått opp 18000 i året- er faktisk litt fornøyd idag altså:)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er også fornøyd. Gikk opp 20 000 :o)

Skrevet

Eg har ikkje peiling, skulle ikkje forundre meg om eg har gått _ned_ i lønn...:(

candyqueen_83
Skrevet

Eg har ikkje peiling, skulle ikkje forundre meg om eg har gått _ned_ i lønn...:(

Lol!

petter smart
Skrevet

Har ikke fått ett eneste øre. Men skal vel ikke klage.

Gjest Elextra
Skrevet

Oi, trodde ingen vant noe særlig på streiken, jeg!?

Selv er jeg ikke berørt av streiken (annet enn gjennom streiken i barnehagen), og får hverken mer eller mindre av den. Regner med en marginal lønnsøkning, men klager ikke.

Skrevet

Jeg er også fornøyd. Gikk opp 20 000 :o)

ja, det er deilig når det blir såpass! Bare ikke rentene eter opp alt sammen nå da:)

Skrevet

Har ikke fått ett eneste øre. Men skal vel ikke klage.

Nei, noen små fordeler skal det jo være ved å ta lang utdannelse;)

Gjest Lønnsøkning?
Skrevet

Hvordan får man greie på om man har gått opp i lønn? Har ikke hørt noen ting jeg!

Skrevet

Hvordan får man greie på om man har gått opp i lønn? Har ikke hørt noen ting jeg!

jeg fikk beskjed fra forbundet mitt. Ellers ser du det vel på lønnslippen?

petter smart
Skrevet

Jeg har lang utdannelse jeg, 6 år etter videregående. Men jeg jobber som konsulent og fornyer kontrakten ved hvert nyttår. En kan vel uansett ikke klage når en tjener over en million i året :-)

Skrevet

Jeg har lang utdannelse jeg, 6 år etter videregående. Men jeg jobber som konsulent og fornyer kontrakten ved hvert nyttår. En kan vel uansett ikke klage når en tjener over en million i året :-)

argh:) ja det var kanskje det jeg burde gjort, jeg har 6 års utdanning etter videregående(?), og tjener nå 390000. Men jeg er veldig fornøyd, for jeg har så morsom jobb!

Sofies mamma
Skrevet

Ja, steike så fornøyd jeg er. Og heldigvis er den pinlige streiken over.

Jeg går opp 20 600 fra 1/5-08 og ytterligere 15 400 til fra 1/5-09.

Rimelig godt fornøyd, ja :-) Smilt en uke over det.

candyqueen_83
Skrevet

ja, det er deilig når det blir såpass! Bare ikke rentene eter opp alt sammen nå da:)

Tenkte litt feil jeg. Gikk ikke opp etter streiken, men etter lønnsforhandlingene.

Gjest Drittlønn
Skrevet

Jeg har lang utdannelse, men er slett ikke fornøyd med lønnsoppgjøret i det hele tatt. Renta stiger jo sørenmeg mye mer enn lønna mi øker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...