Gjest ikke sign. Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg jobber i liten stilling har har utbetalt fast rett under 6000 kr måneden. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Du kan søke om betalingsutsettelse uten noen spesiell grunn. Har du lav inntekt har du rett på rentefritak også. http://lanekassen.no/templates/Page____2017.aspx 0 Siter
Gjest Lånekassen.no Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Du kan utsette det et visst antall ganger. Man kan ha rett på rentefritak også, men da må det være god grunn. Ikke bare fordi man ikke orker å jobbe mer enn 20%, liksom. 0 Siter
Gjest ikke sign. Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Du kan utsette det et visst antall ganger. Man kan ha rett på rentefritak også, men da må det være god grunn. Ikke bare fordi man ikke orker å jobbe mer enn 20%, liksom. Jeg studerer deltid, samt jeg sliter med en kronisk lidelse som gjør at jeg ikke kan jobbe mer foreløpig. Ok? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.