Gjest tube Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hei:) en veninne av meg har netopp fått baby og jeg vil gjerne kjøpe en liten ting.Hun har to fra før på 6 og 4 år,bør jeg kjøpe en liten ting til dem og? vet det ble gjort da nr to ble født for at den eldste ikke skulle føle seg oversett. Eventuelt hva? mvh 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Om de er hjemme når du overleverer gaven, ville jeg tatt med en liten ting. Fargestifter, klister, hårstrikk el. Du trenger ikke kjøpe noe stort. :0) 0 Siter
Gjest krakradada Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hoppetau, hoppestrikk, sprettballer, rockering, badeball, et plastikk crocketsett, kritt til og tegne paradis og lignende ute, glansbilder er in igjen, klistremerker - det finnes utrolig mye dill dall som ikke koster så mye til jenter. En tur i en lekebutikk og vips har du funnet et eller annet småtteri 0 Siter
Gjest nikkot Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Tar alltid med en liten ting til de som har blitt storesøsken også, ikke store tingen, men litt, uansett alder 0 Siter
Hønemoren Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har alltid med en liten ting til småsøsken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.