Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) en veninne av meg har netopp fått baby og jeg vil gjerne kjøpe en liten ting.Hun har to fra før på 6 og 4 år,bør jeg kjøpe en liten ting til dem og? vet det ble gjort da nr to ble født for at den eldste ikke skulle føle seg oversett.

Eventuelt hva?

mvh

Gjest mora2
Skrevet

Om de er hjemme når du overleverer gaven, ville jeg tatt med en liten ting. Fargestifter, klister, hårstrikk el.

Du trenger ikke kjøpe noe stort. :0)

Gjest krakradada
Skrevet

Hoppetau, hoppestrikk, sprettballer, rockering, badeball, et plastikk crocketsett, kritt til og tegne paradis og lignende ute, glansbilder er in igjen, klistremerker - det finnes utrolig mye dill dall som ikke koster så mye til jenter. En tur i en lekebutikk og vips har du funnet et eller annet småtteri :)

Gjest nikkot
Skrevet

Tar alltid med en liten ting til de som har blitt storesøsken også, ikke store tingen, men litt, uansett alder :)

Skrevet

Jeg har alltid med en liten ting til småsøsken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...