Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

Du må ikke si du er feit :o( Da blir motivasjonen borte, fordi hele bildet blir så negativt. Tenk at du kan gjøre litt hver dag, sole seg og få litt farge, gå turer, prøve å kutte litt på godterier og kos noen dager i uka, så blir sommeren fin den :o)

og kanskje du klarer å motivere deg sånn at du kan føle deg kjempelekker neste sommer :o)

Takk : )

Har faktisk ikke solt meg i år nettopp pga overvekt,ser liksom ikke vitsen for det blir ikke fint uansett,men det er vel kanskje bedre med brunt fett enn hvitt fett.

Får prøve å finne positive ting å tenke på,og gjøre mitt beste,ja jeg håper virkelig på en bedre sommer til neste år....med slank kropp : )

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

18

• Lillemus

3

• fei1365380229

2

• AneM1365380603

1

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Takk : )

Har faktisk ikke solt meg i år nettopp pga overvekt,ser liksom ikke vitsen for det blir ikke fint uansett,men det er vel kanskje bedre med brunt fett enn hvitt fett.

Får prøve å finne positive ting å tenke på,og gjøre mitt beste,ja jeg håper virkelig på en bedre sommer til neste år....med slank kropp : )

Jeg føler meg hvertfall mye bedre med brunt fett enn hvitt.

Er det ikke noe sted du kan sole deg som ikke er overlessa med andre folk? Jeg liker ikke å ligge midt i folkemengder, uansett hvor mye fett jeg har på kroppen, så reiser 40 minutter med bil for å sole meg :P Der er det stille og fredelig, og man kan kose seg nesten alene :o) Jeg er kanskje litt rar.

Gjest D*lilith

Jeg føler meg hvertfall mye bedre med brunt fett enn hvitt.

Er det ikke noe sted du kan sole deg som ikke er overlessa med andre folk? Jeg liker ikke å ligge midt i folkemengder, uansett hvor mye fett jeg har på kroppen, så reiser 40 minutter med bil for å sole meg :P Der er det stille og fredelig, og man kan kose seg nesten alene :o) Jeg er kanskje litt rar.

Liker meg best der det ikke er mange folk jeg også,jo det er plasser vi kan reise til som er litt for seg selv : )

Aldri om jeg ligger på terrassen og soler meg,innsyn fra alle mulige naboer,usj!

Annonse

Syns du er flink. Skulle ønske jeg hadde kommet i gang med trening, sånn du har gjort, men jeg haaater å trene. Så det blir det ingenting av. I denne varmen orker jeg ikke å gå tur engang. hehe. Må prøve på kveldstid :o)

Den siste halvannen uka har jeg ikke fått trent noe! :o) Men har fartet mye rundt da og i kveld blir det fisketur sies det fra mannlig hold - gleder meg! :o))))

candyqueen_83

Her går det sakt men sikkert nedover og har kun noen få 100 gram igjen før jeg har tatt av 23 kg, siden jeg startet prosjektet mitt. Har brukt 1.5 år på det, men har samtidig levd veldig godt. Unner meg alt, men ikke hele tiden.

23 kg, så braa :-D Greit å bruke lang tid da, så følger huden og ikke minst hodet med ;O)

Gjest Thea89

Ja det var det da,får bare ta meg kraftig sammen igjen.

hei. du, om du ikke er så flink til å spise sunt.. har du prøvd lavkarbo?

har akkurat kjøpt en bok av sten sture skaldeman, "GI-null!", heter

boken. det er skikkelig rart, men det handler om å spise masse feit

mat.. og maange har gått ned maange kilo!:)

hvor mye skal du gå ned da?

candyqueen_83

Men man får ikke spise grønnsaker engang :o( Men det virker jo for noen det og da :o) Mange som har gått ned mye på den dietten.

Annonse

Gjest Thea89

Men man får ikke spise grønnsaker engang :o( Men det virker jo for noen det og da :o) Mange som har gått ned mye på den dietten.

nei, jeg strever litt med å finne tilbehør til maten.. ikke ris, ikke poteter, ikke makaroni, ikke pasta.. men jeg skal iallefall prøve den å se om det funker:)

men har jo selvfølgelig begynnt ALT for sent.. nå er jo sommeren her..

candyqueen_83

nei, jeg strever litt med å finne tilbehør til maten.. ikke ris, ikke poteter, ikke makaroni, ikke pasta.. men jeg skal iallefall prøve den å se om det funker:)

men har jo selvfølgelig begynnt ALT for sent.. nå er jo sommeren her..

Det finnes mange andre retninger innen lavkarbo også da, hvor du faktisk kan ha salat og grønnsaker til maten. Gjør det enklere med tilbehør :o)

Gjest Thea89

Det finnes mange andre retninger innen lavkarbo også da, hvor du faktisk kan ha salat og grønnsaker til maten. Gjør det enklere med tilbehør :o)

jah, salat kan jeg ha. men det er så tomt uten feks potet o.l..

og alle grønnsaker som er over bakken..

candyqueen_83

jah, salat kan jeg ha. men det er så tomt uten feks potet o.l..

og alle grønnsaker som er over bakken..

Skal vel ha minst mulig av alle grønnsaker på skaldeman? Mulig man kan ha litt. Istedetfor potetsalat lager du den med rå squash eller kokt blomkål, potetmos kan du lage ved å koke blomkål og blande med fløte og creme fraiche, ellers vanlige kokte, stekte, bakte grønnsaker.

Gjest D*lilith

Hei : )

Har tenkt på å prøve det,den som valnøtt går på "eurodietten",får bestille time hos legen min.

Må gå ned 23 kilo for at jeg skal bli fornøyd,det virker jo uendelig mye da,men til neste sommer kanskje jeg har nått målet. Har du prøvd lavlkarbo?

Gjest Thea89

Hei : )

Har tenkt på å prøve det,den som valnøtt går på "eurodietten",får bestille time hos legen min.

Må gå ned 23 kilo for at jeg skal bli fornøyd,det virker jo uendelig mye da,men til neste sommer kanskje jeg har nått målet. Har du prøvd lavlkarbo?

nei, skal begynne om 14 dagers tid ca. mn jeg liker de fleste

oppskriftene da:)

hmmm, tenkte jeg skulle veie meg for engangsskyld igjen jeg også... fuglte denne tråden i høst. Gikk ned 6-7 kg i jevnt og fint tempo..., var ikke overvektig, men vekten var i ferd med å snike seg litt og litt oppover.

Ved juletider var jeg fornøyd og da droppet jeg veiing og kostholdsoppfølging.... når jeg tok frem sommerklærne her for noen få uker siden oppdaget jeg at alle var store, men tenkte at det var jo ikke rart med høstens vektnedgang, og nå har jeg altså funnet frem vekten igjen.,... og hjelp : jeg har gått ned 4 kg til siden jul....

Jeg kan ikke fortsette slik, nå har jeg virkelig sett meg selv i speilet og jeg i ferd med å bli alt for tynn....

vekt i dag: 58,2 kg, mål: minst 61 kg.

Vektmestring er jammen å klare å holde vekten oppe også, det har jeg ikke tenkt på noen gang i hele mitt voksne liv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...