Gå til innhold

Slike folk vil Norge ha?

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/06/537418.html

Denne historien skurrer på så mange områder at det er utrolig.

For det første er det noe rart at en "asylsøker" får opphold i Norge samtidig som han har to koner, flere barn og familie i hjemlandet. I tillegg reiser han dit på ferie.

For det andre kan man spørre seg om hvorfor han kom til Norge når han sender døtrene tilbake til Gambia for å hindre at de integreres i Norge. Kun økonomiske hensyn?!

For det tredje klarer han tydeligvis ikke følge norsk lov og omskjærer sine døtre.

Hvorfor slipper vi slike personer inn i landet vårt? Kan noen forklare meg det?

Gjest Thea89
Skrevet

jeg har absolutt ikke peiling! blir provosert av sånnt.. egentlig av de fleste mannlige

innvandrerne! alt skulle vært så mye bedre om jeg hadde bestemmt alt...

Skrevet

Jeg fatter ikke dette. Disse kunne man med fordel kastet på hode ut av Norge, andre som burde vært her kaster vi ut. Jeg skjønner ikke dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...