Gjest (Anonymous) Skrevet 29. juni 2001 Del Skrevet 29. juni 2001 Jeg har hørt at det skal være så sunt å drikke litt Udos Choice tran hver dag, at det kan være slankende og at man får bedre hud av det. Er dette sant eller er det like sunt med Omega 3 tran? Jeg har også hørt at eplecidertabletter er sunt og kan virke slankende. Er dette sant? Kan du svare meg Janne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 1. juli 2001 Del Skrevet 1. juli 2001 Hei Beklageligvis har jeg ikke noe godt svar på dette spørsmålet. Kanskje du kan få bedre informasjon dersom du stiller spørsmålet under forum for alternativ behandling. Et annet alternativ er at du prøver selv og gjør dine erfaringer med produktene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 2. juli 2001 Del Skrevet 2. juli 2001 Min frokost består av proteinpulver blandet med melk og 2 ss Udos choice, i tillegg tar jeg et vitamintilskudd (nødvendig får at kroppen skal nyttigjøre seg oljen) Udos choice inneholder omega 3-6-9. Resten av dagen spiser jeg vanlig mat, men unngår mest mulig raske karbohydrater og usunt fett. Dette har jeg gjort i 3-4 uker og har gått ned et par kilo. Jeg trener 2-3 ganger pr. uke i tilegg. Jeg bruker ikke eplecider, men det kan kanskje føre til at måltidene får en lavere GI, og det er litt av poenget. Kjøp boka naturlig slank av Fedon Lindberg, mye nyttig informasjon om gode matvaner! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.