Gå til innhold

Udos Choice og eplecidertabletter

Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg har hørt at det skal være så sunt å drikke litt Udos Choice tran hver dag, at det kan være slankende og at man får bedre hud av det. Er dette sant eller er det like sunt med Omega 3 tran? Jeg har også hørt at eplecidertabletter er sunt og kan virke slankende. Er dette sant? Kan du svare meg Janne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog

Hei

Beklageligvis har jeg ikke noe godt svar på dette spørsmålet. Kanskje du kan få bedre informasjon dersom du stiller spørsmålet under forum for alternativ behandling. Et annet alternativ er at du prøver selv og gjør dine erfaringer med produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Min frokost består av proteinpulver blandet med melk og 2 ss Udos choice, i tillegg tar jeg et vitamintilskudd (nødvendig får at kroppen skal nyttigjøre seg oljen) Udos choice inneholder

omega 3-6-9. Resten av dagen spiser jeg vanlig mat, men unngår mest mulig raske karbohydrater og usunt fett. Dette har jeg gjort i 3-4 uker og har gått ned et par kilo. Jeg trener 2-3 ganger pr. uke i tilegg. Jeg bruker ikke eplecider, men det kan kanskje føre til at måltidene får en lavere GI, og det er litt av poenget.

Kjøp boka naturlig slank av Fedon Lindberg, mye nyttig informasjon om gode matvaner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...