Gå til innhold

Aktiviteter til bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest anonymforkakuratnå
Skrevet

Vi skal gifte oss om noen måneder, og har kommet til det stadiet hvor vi har begynt å tenke på hva som skal skje etter middagen og talene. Vi har jo kake-oppdeling, og kanskje en liten brudevals, men selve lokalet er lite og er ikke ment for mer enn at et par danser (altså oss), og at ingen kan løpe veldig mye rundt der ute. Vi har derimot et stort og fint offentlig areal ved elva (marinen i Trondheim) å boltre oss på. Tenker kanskje å ha en "privat quiz", men noe mer enn det har vi ikke kommet på. Har ikke lyst til å ha de litt flåsete standars selskapslekene. Bare noe som gjør at folk har det fint, ler, og går hjem med godt humør og gode minner.

Skrevet

Må man ha så mye aktiviteter da?

Etter middag og taler (kjedelig for alle andre enn brud og brudgom:-)) tror jeg folk flest syns det er hyggelig å mingle.

Snakke med kjentfolk, og bli kjent med nye.

Aktiviteter eller leker tror jeg fort kan legge en demper på stemningen. Det blir litt stressende om du skjønner.

Ikke bli helt brudezilla. Ingen kommer til å kjede seg, selvom de ikke leker appelsinleken, eller eggeløp. (satt litt på spissen.)

Gjest anonymforakkuratnå
Skrevet

Må man ha så mye aktiviteter da?

Etter middag og taler (kjedelig for alle andre enn brud og brudgom:-)) tror jeg folk flest syns det er hyggelig å mingle.

Snakke med kjentfolk, og bli kjent med nye.

Aktiviteter eller leker tror jeg fort kan legge en demper på stemningen. Det blir litt stressende om du skjønner.

Ikke bli helt brudezilla. Ingen kommer til å kjede seg, selvom de ikke leker appelsinleken, eller eggeløp. (satt litt på spissen.)

ja, det er et godt poeng. tingen er mersom at vi har valgt bort taler, mest fordi hans familie ikke kommer til å være der (han har bare en forelder, som han ikke er på talefot med). dermed blir det kun to "ordentlige" taler, fra forloverne, og eventuelt noen skåler. derfor jeg tenker om vi kan ha noen ekstra små-ting. ikke appelsinleker etc. just...entertainers...kind of..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...