jentemeg Skrevet 29. juni 2001 Del Skrevet 29. juni 2001 Går jeg ned i vekt hvis jeg spiser bare yoghurt? Trenger å gå ned 10 kilo. Føler meg utrolig langt nede på grunna v kroppen min. Er jente på 18 år og har lagt på meg 5 kilo. Jeg veit at det ikke er bra å ikke spise riktig. Men... Men hva skjer da om ejg spiser bare yoghurt? På godt og vondt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lidlo Skrevet 1. juli 2001 Del Skrevet 1. juli 2001 er ikke noen ernæringsfysiolog eller noe, men jeg vet såpass at hvis du bare spiser yoghurt får du ikke i deg de forskjellige næringsstoffene kroppen din trenger for å fungere normalt, det er ikke sunt!! Varier mellom kornprodukter, magert kjøtt eller fisk (spesielt fisk er bra hvis du slanker deg, siden den er både mager og rik på protein) og spis mye grønnsaker. Yoghurt er bra det altså, men ikke BARE det.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 1. juli 2001 Del Skrevet 1. juli 2001 Hei jentemeg Ved å spise kun yoghurt vil du få for lite av en rekke viktige næringsstoffer. Derfor er en slik slankekur ugunstig. Forsøk heller å følge et opplegg der du spiser 4 faste måltider hver dag, til faste tider. Spis magert og variert. Bruk grove kornprodukter som basismat. Spis både magert kjøtt og ulike typer fisk. Grønnsaker og frukt kan spises som tilbehør til alle måltider. Bruk gjerne noe yoghurt, den er en god kilde til kalsium. Forsøk å mosjoner hver dag. Les ellers andre svar i forbindelse med vektreduksjon i forumet. Kanskje du kan være med på et organisert slankekurs der du bor? Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.